SHHHKSHHHK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) IC er jeg Salvander Dalnock, en gnom som vokste opp på en øy sør for Stranglethorn Vale. Foreldrene hans var overdrevent religiøse, og han endte opp med å drepe dem. Han gikk rundt i flere år med et stort hat mot The Holy Light, før han ble med i The Remnants of Darkness. Nå er han sersjant, og kjemper en kontinuerlig kamp mot de to fiendeguildene, og The Holy Light. Jeg liker roleplaying. EDIT: Dette er altså bare kortversjonen. Jeg har en hel bakgrunnshistorie, men den er på en annen maskin. Endret 5. august 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ja æsj, stort sett alle RPG'er på PC har jo startet med en karakter som ikke husker noe. Den er litt oppbrukt. Det har du rett i når jeg tenker meg om. Samt brorparten av toonene jeg har RPet over de siste 5 årene har starta med hukommelsestap. Som trollet mitt som vokste opp blant taurens og trodde det var en av dem, bare misdannet. Hmm. Lurer på om jeg finner igjen bakgrunnshistoriene jeg skrev i de tider ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) IC er jeg Salvander Dalnock, en gnom som vokste opp på en øy sør for Stranglethorn Vale. Foreldrene hans var overdrevent religiøse, og han endte opp med å drepe dem. Han gikk rundt i flere år med et stort hat mot The Holy Light, før han ble med i The Remnants of Darkness. Nå er han sersjant, og kjemper en kontinuerlig kamp mot de to fiendeguildene, og The Holy Light. Jeg liker roleplaying. Dayroos Swiftpaw, Druid extraordinaire. Dayroos (engelsk form for dagros:rofl:) er en druide du ikke kødder med. Hun er aggresiv, hissig og særdeles stygg i kjeften. Han har gjentatte ganger både banket opp og rundjult forskjellige individer (også utestengt fra Shattrath opptil flere ganger). En gang ranet hun også en Blood Elf i et av Shattraths bakgater (dette ved hjelp av sin Netherwing Drake). Men likevel, hun har aldri skadet et uskyldig dyr, og beskytter alltid de svakeste... med mindre de er idioter, da får de juling. Fikk en del pepper når jeg spilte henne, da hun ikke bare var ekkel å spille med for de fleste, men at hennes væremåte også påvirket måten jeg kommuniserte med folk på. Not good Endret 5. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ingenting slår når jeg og en utenfra guilden, men som kommer på alle events, spionerte på våre egne. Vi trodde at vi så at en i guilden overleverte opplysninger til The Argent Reach, mens det egentlig bare var forhandlinger om angrep på Caer Darrow (basen vår). Jeg fortalte alt til lederen vår, og "spionen" fikk vite at jeg fortalte det. Han hater meg IC nå. Fortsatt kompiser OOC, dog. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er særdeles morsomt med slike RP-historier. Det som ikke er så morsomt er folk som bryter med enhver logikk. En tauren og en undead kan ikke få barn sammen. Likevel vet jeg om noen som spilte det. AT de fikk barn mellom tauren og undead. Helt friske tauren-barn. Skeptisk... Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det minner om "Undead Tauren" noen sider tilbake. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det hadde jo hvert epic da. Stor kuskjellet vandrende rundt. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hadde vært kult om man kunne spilt undead-versjoner av alle de andre rasene! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Tenkte på det selv og. Enten The Sha'Tar eller Darkmoon Faire. I have done my research well, ya? Vel, da blir det The Sha'Tar. Takk for tipset. Pff, burde jo dratt til Argent Dawn, beste serveren ;D Jepp, beste serveren. Ingen tvil Hvorfor det egentlig? Hva er det som er så bra med den? After seeing a thousand of these new threads popping up every day, asking "What realm should I choose", I decided to put up this handy compilation. Because, in reality, there is no "Best RP realm". If there was, wouldn't all of us, all roleplayers, be there? We all stay at our own realms for different reasons, and most will tell you to come join them and no others. And really, how much does the standard reply of "<insert realm name> because it rocks" really help someone trying to choose? Not much, I reckon. Det hadde jo hvert epic da. Stor kuskjellet vandrende rundt. Dette konseptet er allerede oppfunnet av verdens største (imo) machinima-geni. Dead Cowbies! Endret 5. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 AD var en av de to første RP-realmene (sammen med Moonglade?) og har derfor ett stort og etablert RP-miljø. Hvis du er nysjerrig på RP og vurderer å rolle på AD så anbefaler jeg at du sjekker ut http://argentarchives.org/ . Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ting tar tid ... Gjør nok det, men har du fått lasta ned den europeiske versjonen? For jeg har kun US som nedlastningsversjon på min beta. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Shit, får skikkelig lyst å begynna med wow igjen no. Starta ein Tauren Hunter og questa på ein RP-server. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tenkte på det selv og. Enten The Sha'Tar eller Darkmoon Faire. I have done my research well, ya? Vel, da blir det The Sha'Tar. Takk for tipset. Pff, burde jo dratt til Argent Dawn, beste serveren ;D Jepp, beste serveren. Ingen tvil Hvorfor det egentlig? Hva er det som er så bra med den? After seeing a thousand of these new threads popping up every day, asking "What realm should I choose", I decided to put up this handy compilation. Because, in reality, there is no "Best RP realm". If there was, wouldn't all of us, all roleplayers, be there? We all stay at our own realms for different reasons, and most will tell you to come join them and no others. And really, how much does the standard reply of "<insert realm name> because it rocks" really help someone trying to choose? Not much, I reckon. Det hadde jo hvert epic da. Stor kuskjellet vandrende rundt. Dette konseptet er allerede oppfunnet av verdens største (imo) machinima-geni. Dead Cowbies! Det er mye folk som kan sakene sine her, både når det gjelder RP, PVP og raiding. I tillegg er det en av de eldste serverne, med noen guilds som har eksistert fra dag 1-2 i vanilla. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Hvordan er Death knight behandla nå for tia? når jeg spilte på Argent dawn måtte jeg hele tia komme fremm med argumente "The Ghoul is as dead as me. why not trow us both out?" for å få lov til å sitte ifred med den fine råtne zombien min. Endret 5. august 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg spiller i en Neutral Evil RP-guild, så DK-s er godt mottatt hos oss. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Jeg må si jeg er fascinert over dere RP-spillere. For min egen del synes jeg RP er helt totalt bak mål, men jeg synes det er fascinerende at noen synes det er gøy. Godt å se vi er forskjellige Sånn ellers lurer jeg litt på om "fordommene" mot RP er sanne. Hvilke av følgende utsagn er riktige? - Ikke lov å bruke forkortelser, som f.eks. "lol"? - Ikke lov å løpe i byene, men kun gå sakte? - Man kan ikke skape hvilke som helst navn på characters? - Man er nødt til å etterleve alle RP-reglene, ellers blir man rapportert? - Mye av spilletiden går med på "sitte ved et bord og drikke kaffe"-aktiviteter? Ser også at raiding kan bli vanskelig om man for eksempel har en MT der karakteren er redd for store beist xD Endret 5. august 2010 av Necleto Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Jeg må si jeg er fascinert over dere RP-spillere. For min egen del synes jeg RP er helt totalt bak mål, men jeg synes det er fascinerende at noen synes det er gøy. Godt å se vi er forskjellige Sånn ellers lurer jeg litt på om "fordommene" mot RP er sanne. Hvilke av følgende utsagn er riktige? - Ikke lov å bruke forkortelser, som f.eks. "lol"? - Ikke lov å løpe i byene, men kun gå sakte? - Man kan ikke skape hvilke som helst navn på characters? - Man er nødt til å etterleve alle RP-reglene, ellers blir man rapportert? Ser også at raiding kan bli vanskelig om man for eksempel har en MT der karakteren er redd for store beist xD - Riktig. - Dette kommer ann på. ser ingen på KAn du løpe. er du i befolka område er det bedre å gå. - Feil. man kan jo kalle seg "loldkdkdftpnoob" men man må si da at man heter... Aron - Myte. det er ingen bok som sier "SÅNN skal du RP Eller GTFO!" Endret 5. august 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) - Ikke lov å bruke forkortelser, som f.eks. "lol"? Ikke under en RP-økt, men du er fri til å gjøre hva du vil når du ikke er IC. For eksempel når du raider, quester osv. Helst ikke i /say. - Ikke lov å løpe i byene, men kun gå sakte? Fullstendig lov. Mange liker å gå når de RP-er, men du er fri til å gjøre som du vil. - Man kan ikke skape hvilke som helst navn på characters? Du kan vel kalle deg hva du vil, men de fleste vil ikke RP-e med "Pwnlegolazz" eller "Iluvpokemon". - Mye av spilletiden går med på "sitte ved et bord og drikke kaffe"-aktiviteter? Det spørs på hvem du RP-er med. - Man er nødt til å etterleve alle RP-reglene, ellers blir man rapportert? Galt. Man kan bare bli rapportert for å aktivt prøve å forstyrre/hindre andres roleplaying. Endret 5. august 2010 av Dermuszdel 1 Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ser du/dere bruker begrepet IC? Interactive Communication? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå