Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter i tyskland uten skikkelig nett (må betale dyrt for få minutter).

Kunne tenkt meg å lese opp historien i wow mens jeg likevell sitter her, noen som vet hvor jeg kan gjøre dette? Gjerne pdf eller nedlastbart.

En bok evt video elns hadde vært epic. Vil vite mer om historien, thrall, etc. :p

Bare gå inn på Wowwiki så søker du på temaet du vil lære mer om. God lesning! :thumbup:

Btw, litt off-topic, men... if you don't mind me asking... hvilken del av Tyskland befinner du deg i?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en bra RP (ikke RPPVP) server? Med "bra" mener jeg en server der de fleste RP'er, guild or no guild. En slik server hvor man ser folk gå istedenfor å løpe rundt i storbyene. Har nemlig lyst å prøve det ut, men da vil jeg også spille på en skikkelig RP server.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en bra RP (ikke RPPVP) server? Med "bra" mener jeg en server der de fleste RP'er, guild or no guild. En slik server hvor man ser folk gå istedenfor å løpe rundt i storbyene. Har nemlig lyst å prøve det ut, men da vil jeg også spille på en skikkelig RP server.

The Sha'tar! Jeg spiller der, og man ser roleplayers over alt i de store byene. Mye aktiv roleplaying både med og uten guild.

Det er mange som ikke RP-er aktivt, med det gjør ingenting.

Endret av Dermuszdel
Lenke til kommentar

Forskjellene, sånn basisk, er følgende:

PvE = Player versus Enviroment. Altså, fokuset er på spillere mot datamaskinen.

PvP = Player versus Player. Altså, fokuset er på spillere mot spillere.

RP = Role Play. Rollespill på norsk, som betyr at du leker skuespiller. Du spiller en rolle (din karakter), og lever igjennom han. Spiller du en Troll Shaman, løper ikke du rundt og roper "lololololol i hax u", men kanskje "yo mon', I be stealin' ya mojo".

Lenke til kommentar

Ah, så man bare tar spillet mer "seriøst", på en måte?

Du behandler spillet slik et RPG egentlig skal behandles. Du spiller en karakter, og handler deretter. Sånn som å løpe gjør man ikke med mindre man må. Det å gå er noe rollespillere liker, samt å sitte og prate med andre.

Lenke til kommentar

Enda mer lowlife kan man si, man later som at man er personen i spillet... tenk deg hvis du drar til kaffee eller noe, du oppfører som in real life.

Lowlife? Det var da fryktelig dømmende fra en dataspiller. Om man rollespiller i et "RolePlaying Game" så er da ikke det lowlife, dummeste jeg har hørt.

Noen live rollespiller, noen driver med Pen/pencil and Paper mens noen igjen bruker dataspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...