Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tok tidenes beste kill på razorgore igår, kjørte inn med melee i og med at prestene hadde 100% mana (: tok også vael på første <3 gav oss etter det.

6532247[/snapback]

kjører man ikke alltid inn med melee :hmm:

6532385[/snapback]

nope, ikke vi, har alltid stått på range.

Lenke til kommentar
tok tidenes beste kill på razorgore igår, kjørte inn med melee i og med at prestene hadde 100% mana (: tok også vael på første <3 gav oss etter det.

6532247[/snapback]

kjører man ikke alltid inn med melee :hmm:

6532385[/snapback]

nope, ikke vi, har alltid stått på range.

6532886[/snapback]

zzz gidd å bruke så lang tid i phase 2 :!:

Lenke til kommentar
Hva synes dere om at alliance får shaman og vice versa?

6532593[/snapback]

Stusselig :/

Egentlig synes jeg ikke det hadde gjort noe om det var mer som skilte horde/alliance klassemessig heller, men det er det lite ågjøre med nå.

6532941[/snapback]

Er enig i at det burde være mer forskjell, men de bør også balansere det. Slik som når de gav shaman "paladin skills light" (tranquil air anyone? :innocent: ) som omtrent ikke er brukbare i praksis, istedet for å sette seg ned og finne opp en ny shaman skill for å balansere.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om alle må starte på nytt når BC kommer eller om Blizz tar seg bryet med å flytte alle til de nye serverne. Anyone got an answer?

6536379[/snapback]

Vi skal bruke de gamle serverne, så du slipper å begynne på nytt

Alle vil få tilgang til visse deler av BC, de som kjøper BC får tilgang til outland og det der

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om alle må starte på nytt når BC kommer eller om Blizz tar seg bryet med å flytte alle til de nye serverne. Anyone got an answer?

6536379[/snapback]

Vi skal bruke de gamle serverne, så du slipper å begynne på nytt

Alle vil få tilgang til visse deler av BC, de som kjøper BC får tilgang til outland og det der

6536403[/snapback]

Er du sikker? Kommer det ingen nye servere. Jeg som nettopp har begynt å spille skulle gjerne hatt en helt ny server å spille på så flere var på mitt nivå.
Lenke til kommentar
det kommer sikkert nye servere, men de gamle vil fortsatt funke som normalt. Noe annet vill vært idiotisk

6536454[/snapback]

Det hadde vært idiotisk ja, men er du sikkert på at det at de ikke lager bare nye servere? er du 100% SIKKER?

6536462[/snapback]

Nye servere kommer det hele tiden etter hvert som flere spiller. At det kommer nye servere bare på grunn av BC, tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...