Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 De nye levlene kommer mest sannsynligvis til å kreve rundt 2-4m xp pr. Uten 20-25% xp bonus blir det et helvete. Du spilte tydligvis ikke WoW før TBC? Eller har du dårlig hukommelse? Leveling i WotLK er så lett at det er latterlig, skulle bare mangle at man må bruke litt tid på lvl 80-85. Niks, begynte i WOTLK. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg spilte til 32 like før TBC kom Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Er ikke meninga du skal rushe til 85 fortest mulig heller, da. Ta det som det kommer, du. Pluss at man bør nesten lage en ny lvl 1 char for å få med seg alle ødeleggelsene Cataclysm har gjort i Azeroth Alle azeroth sonene er totalt ombygget etter jordskjelvet som kommer når Deathwing bryter ut fra jordoverflata. Noen millioner XP er ikke noe "helvete", så lenge de backer oss opp med quests hele veien. Og det gjør de. Endret 3. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg skal seff starte ny char i Cata. Da blir det Troll Druid fordi Troll er det feteste rasen i hele wow. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen millioner XP er ikke noe "helvete", så lenge de backer oss opp med quests hele veien. Og det gjør de. Satser på at det blir skikkelige quester da Ikke type KILL HUNDRED X LOOT HUNDRED Y osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tja, etter previews å dømme er det hvertfall noen kule quester. Punch Deathwing! f.eks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det er ganske mange kule quester. Jeg ser egentlig mest med gru på å få de nye charene mine gjennom Outland og Northrend. Azeroth er utrolig kult nå, og ditto det jeg har prøvd for 80 og opp. Ser nok en gang frem til å dra brorparten av altene mine gjennom Darkshore. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 *Mine Innlegg* Startet å game WoW i går, så føler jeg burde følge med litt her Ikke glem å stille spørsmål om det er noe du lurer på, uansett hvor dumt det måtte virke. Det skal jeg huske! Kan begynne med å si at jeg har valgt å starte som Lock. Får hjelp av mange venner med grouping, boosting og cash så det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Anbefaler virkelig ikke boosting første gang du spiller, det kommer til å ødelegge spillopplevelsen helt. Ikke bare er det drittkjedelig, men du hopper også over store deler av spillet. Å levle sin første character er det aller gøyeste med WoW (mener i hvertfall jeg), nyt det! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 De hjelper med i hvertfall med dungeon quests. Så slipper jeg å lete etter groups Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Lete etter groups eksisterer ikke lengre, nå trykker du Dungeon Finder, random dungeon (eller navngitt), og OK så popper det opp "Your dungeon group is ready!" når alle 5 har gjort det samme. DF bruker hele battlegroupen (flere servere) også, så det er MYE mere effektivt enn å brøle "LFG Wailing Caverns!!!1111" i Barrens general chat. Spiller du med en kompis bruker du "join as group" så kommer begge i samme dungeon-gruppa. Å bli boosta gjennom alle dungeons er kjedelig, du henger jo bare på en lvl 80 kompis som gjør alt, kan like greit skrive /follow og lage middag. Endret 3. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Før Dungeon Finderen kom, gjorde folk seriøst Wailing Caverns? Det er jo så kjedelig at man vil dø. edit: Vet at du mente det som et eksempel, men er interessert i å vite det. Endret 3. august 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Jepp, druids eller mages eller manabrukere generellt f.eks. har bruk for Crescent Staff man får der. Den er bra nok til maaaange levels fremover. Endret 3. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Før Dungeon Finderen kom, gjorde folk seriøst Wailing Caverns? Det er jo så kjedelig at man vil dø. edit: Vet at du mente det som et eksempel, men er interessert i å vite det. Ja, jeg digga WC. Valfarta dit med flere håpløse pugs, og en god del guildruns som lowlevel ally. ^^ Som druid sikla jeg også på det settet "slangedruidene" droppa. (OK, nå er det lenge siden jeg har vært der, men jeg innbiller meg at det var slangedruider der og at de droppa et sett i alle fall. ) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Før Dungeon Finderen kom, gjorde folk seriøst Wailing Caverns? Det er jo så kjedelig at man vil dø. edit: Vet at du mente det som et eksempel, men er interessert i å vite det. Ja, jeg digga WC. Valfarta dit med flere håpløse pugs, og en god del guildruns som lowlevel ally. ^^ Som druid sikla jeg også på det settet "slangedruidene" droppa. (OK, nå er det lenge siden jeg har vært der, men jeg innbiller meg at det var slangedruider der og at de droppa et sett i alle fall. ) De gjorde det. Of the fang tror jeg det het. Hele greia var vel at det var en druid som hadde mareritt som gjorde at alt gikk til helvete der. (Kan ta feil, har ikke skjekka loren der siden vanilla) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 For huntere dropper jo også den bow'en fra han ene slangedruiden ved han kjempen. Husker jeg og en kompis boosta hverandre for å få den før heirloom kom. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Mye snacks derfra, ja, men herregud så kjedelig instance. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jau, loren i Wailing Caverns er noe sånt som at en mektig druid har sovnet og drømmer The Emerald Dream, men en marerittversjon med masse slemmer monstre og serpents som har sluppet ut i WC og formet hele grotta i sitt bilde. På slutten skal man vekke druiden med et rituale. Dropper endel snasent gear der for 15-25 levels. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Sitter i tyskland uten skikkelig nett (må betale dyrt for få minutter). Kunne tenkt meg å lese opp historien i wow mens jeg likevell sitter her, noen som vet hvor jeg kan gjøre dette? Gjerne pdf eller nedlastbart. En bok evt video elns hadde vært epic. Vil vite mer om historien, thrall, etc. Endret 3. august 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg skal seff starte ny char i Cata. Da blir det Troll Druid fordi Troll er det feteste rasen i hele wow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå