Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 hihi Hva går Battered Hilt på serverene dere er på? Billigst jeg har sett var idag, 8.5k. edit: Feil bilde lol what? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ut av ren nysjerrighet. Hvorfor vil dere ha ett norsk guild? For å kunne snakke drit om dialekten til de andre Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ut av ren nysjerrighet. Hvorfor vil dere ha ett norsk guild? Speler i eit guild med kun kompiser, omtrent. Då blir det automatisk godt miljø. Random guild trenger derimot ikkje vere norsk. @Bushmann: Såg at Dragonfell tribe var oppe ja. Stickyen mista meg og blei tl:dr når eg las "Skriv bokmål". ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ut av ren nysjerrighet. Hvorfor vil dere ha ett norsk guild? For å kunne snakke drit om dialekten til de andre Helt enig, din bergenser! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 *Mine Innlegg* Startet å game WoW i går, så føler jeg burde følge med litt her Ikke glem å stille spørsmål om det er noe du lurer på, uansett hvor dumt det måtte virke. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) nvm Endret 3. august 2010 av Bushmann Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Spør igjen Arcane/fire/frost til lvling? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fire til 60, Arcane fra der Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Er 20 på alten min nå og bruker frost. Noe spessielt jeg burde fokusere på i firebuilden? Evt. lage meg ett specc for å vise? Endret 3. august 2010 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 En liten ting jeg lurte på, kommer Heirloom til å forsvinne nå Cata trer i kraft? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nei, de vil bli værende. De vil derimot bare fungere fra level 1 til 80 som nå. Det blir introdusert helt nye heirlooms som gir ekstra XP på de resterende fem levlene. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Seriøst? Enda mer heroic-farm? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ser ikke helt poenget med å farme til nye heirlooms om du allerede har noen av de gamle. Er jo bare snakk om 5 levler, og tipper det kommer til å være nok imba greens/blues fra cata... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 De nye levlene kommer mest sannsynligvis til å kreve rundt 2-4m xp pr. Uten 20-25% xp bonus blir det et helvete. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Jaja, kan trøste seg med at gear generelt blir mye bedre. Et fint eksempel på våpen i lvl 81 Obsidian Executioner blå item... Lurer på hva som vil dukke opp i 85. Endret 3. august 2010 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 De nye levlene kommer mest sannsynligvis til å kreve rundt 2-4m xp pr. Uten 20-25% xp bonus blir det et helvete. Du spilte tydligvis ikke WoW før TBC? Eller har du dårlig hukommelse? Leveling i WotLK er så lett at det er latterlig, skulle bare mangle at man må bruke litt tid på lvl 80-85. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Min personlige favoritt: http://db.mmo-champion.com/i/55066/elementium-poleaxe/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen link til hva "Mastery Rating" påvirker? Er det master valget? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Forresten, lyst å se verdens kuleste quest fra Cataclysm? *video* I told you so! Haha, ikke verst med impressions han der. :!: Kul quest. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 lol what? Det er bid og ikke buyout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå