Pokey Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Var en som ville kjøpe min for 12k rett etter at jeg solgte den for 9k. Den neste jeg fikk prøvde jeg å selge for 12k og gikk nedover, endte med at den gikk for 9100 på AH, altså 8500 etter auction house cut. Marekatten; Nytt innhold = Nye emblems/valuta. Det du kan gjøre nå er enten å farme heroics til 232-gear eller gjøre BG for honor og fun-times. Finn en gruppe til VoA når dere har WG, skal sikkert ikke så mye til for å finne en gruppe som ikke er gshorer. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) En venn av meg gikk i voa25 sånn under 1 time at han dinget 80 og fikk t10 legs med en 20ish roll. Selv har jeg bare vunnet wrath hansker på locken min og t10 hansker jeg ikke kommer til å bruke. Og noen pvp offpieces, da. Endret 2. august 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Varierer veldig på Daggerspine. Liten server, så ligger på 12k når noen først vil selge? Eller du kan være heldig og finne en chinise gold farmer som selger for 5-6k. japp jeg solgte for 12k på daggerspine for ikke så lengesiden , dog er jo en halvdø server med helt fucked økonomi pga det aldri er noe til salgs . Lenke til kommentar
gamer1001 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei, er det noen ute der som vet hvordan jeg får addonene mine til å fungere igjen. Prøvd å lasta dem ned igjen med de kommer ikke opp når jeg logger på accounten min. Vil ha gearscore og healbot som addon. Noen der ute som vet hvordan jeg fikser dem? Takker for hjelp som kommer du laster ned en addon. da får du en .zip fil. ta og kopier filene som er i denne fila. nå går u til World of Wracraft mappa de. der finner du Interface. Inne i Interface skal de være en mappe som heter AddOns. er den ikke der, lager du en. legg filene du kopierte i denne mappa. og du er ferdig. Takk! Gjorde det du sa men de virker stadig vekk ikke:( Hvor får jeg tak i Emblems og Heroism? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Emblems of Heroism dropper ikke lengre. Det dropper Emblem of Triumph. Emblem of Triumph kan kjøre Emblem of Conquest, som kan kjøpe Emblem of Heroism. Dette kan gjøres to plasser i Dalaran. Enten i sewers hos en av goblinene (money changer), eller hos Emblem-vendorene i faksjons-bygningen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Du får Emblem of Triumph fra å gjøre heroics. Et pr. boss og 2 ekstra når du gjør instancen ferdig dersom du fikk den via Random Dungeon Finder. Disse kan du veksle nedover til Heroism hvis du føler for det. Ellers får du forskjellige emblems fra å raide. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Forresten, lyst å se verdens kuleste quest fra Cataclysm? http://www.youtube.com/watch?v=M4VcMKK-ZR4 I told you so! Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Noen tips om lvling specc til mage? Lvl 19 atm på alten og kjører frost, men vet ikke om det er "optimalt" Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Stilig gnome starting area. http://www.youtube.com/watch?v=pRbmpmIFS5s&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Slettet en rekke trolleinnlegg, fra en bruker som har gjort det samme flere ganger tidligere. Uromomentet er nå fjernet fra forumet på ubestemt tid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Frykt Marekatten, en høyst farlig level 80! *edit* Noen som driver å leser MMO-champion forresten? Kommet frem mange pene bilder av Uldum nå. Endret 3. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Frykt Marekatten, en høyst farlig level 80! :!: Så først nå linken til "Trolls" i WoW Lenke til kommentar
Colado Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Frykt Marekatten, en høyst farlig level 80! *edit* Noen som driver å leser MMO-champion forresten? Kommet frem mange pene bilder av Uldum nå. Flere videoer av Uldum da, Zonen er jo egentlig lukka, men klarer alltid komme seg inn EDIT: Så videoen av på MMO nå, selv så så jeg den her om dagen. Endret 3. august 2010 av Colado Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Lo Godt: "The Gnoll King - No one can defeat him!" Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 *Mine Innlegg* Startet å game WoW i går, så føler jeg burde følge med litt her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Lo Godt: "The Gnoll King - No one can defeat him!" Vi får nå se på det. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noken som speler i heilnorske guilder? Berre hadde en litt titt down memory lane og fant den "norske guilder" oversikten. Der var det meste dødt. Lurer på korleis ståa er no. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) hihi Hva går Battered Hilt på serverene dere er på? Billigst jeg har sett var idag, 8.5k. edit: Feil bilde Endret 3. august 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Duping? Noken som speler i heilnorske guilder? Berre hadde en litt titt down memory lane og fant den "norske guilder" oversikten. Der var det meste dødt. Lurer på korleis ståa er no. Spiller i The Dragonfell Tribe på Balnazzar horde. Stor og helnorsk! Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ut av ren nysjerrighet. Hvorfor vil dere ha ett norsk guild? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå