Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, er det noen ute der som vet hvordan jeg får addonene mine til å fungere igjen. Prøvd å lasta dem ned igjen med de kommer ikke opp når jeg logger på accounten min. Vil ha gearscore og healbot som addon. Noen der ute som vet hvordan jeg fikser dem?

Takker for hjelp som kommer :)

Lenke til kommentar

Needle-Encrusted Scorpion dropper heller aldri. Jeg har sett (og vunnet) Battered Hilt oftere enn den.

Samme her :( Har aldri sett at den droppet og har vunnet hilt 1 av 3 ganger. Tar sin tid.

Forferdelig droprate, jeg fikk den nettopp, etter x antall måneder, smått frustrerende.

Lenke til kommentar

Hei, er det noen ute der som vet hvordan jeg får addonene mine til å fungere igjen. Prøvd å lasta dem ned igjen med de kommer ikke opp når jeg logger på accounten min. Vil ha gearscore og healbot som addon. Noen der ute som vet hvordan jeg fikser dem?

du laster ned en addon. da får du en .zip fil. ta og kopier filene som er i denne fila.

nå går u til World of Wracraft mappa de. der finner du Interface. Inne i Interface skal de være en mappe som heter AddOns. er den ikke der, lager du en. legg filene du kopierte i denne mappa. og du er ferdig.

Lenke til kommentar

En gang i tiden hørte jeg noe snakk om at det var planer om å produsere en spillefilm basert på WoW. Noen som vet hva som skjedde med de planene?

Kom på det mens jeg så Avatar tidligere i dag. Er en del elementer der som kan ligne litt på WoW (og sikkert de fleste andre fantasy-spill).

Nevermind... burde googlet litt mer først. Fant litt info her:

16. juni 2010:

Last week word came that Raimi was in talks to take on Oz: The Great and Powerful, the Wizard of Oz prequel that's happening at Disney -- and this despite his also being signed to direct the World of Warcraft game adaption for Legendary Pictures. Well, it looks like the latter is going to have to wait a while longer, for Deadline has confirmed that Raimi signed on the dotted line last night to make the 3D Oz.
Endret av Marekatten
Lenke til kommentar

du laster ned en addon. da får du en .zip fil. ta og kopier filene som er i denne fila.

nå går u til World of Wracraft mappa de. der finner du Interface. Inne i Interface skal de være en mappe som heter AddOns. er den ikke der, lager du en. legg filene du kopierte i denne mappa. og du er ferdig.

Takk!:)

Lenke til kommentar

Dinga 80 med mainen min i kveld. Hva gjør jeg nå da? :ermm:

Gjør random HC`s til du har passe gear til å gjøre voa/weekly. Deretter farmer du mere random HC`s til du har logenlunde gear til å gjøre ToC10. Så kan du ta det derifra :)

Lenke til kommentar

Ikke noe action her i dag, så da får jeg skrive litt. Hmm, men om hva?

Jeg har en warlock(demonology) på nå level 78 som jeg gjør ca. 2k dps på trash og 3500+ på bossfights med..gleder meg til å få noe t9 etc så den er klar til cata levelling :)

Lenke til kommentar
Dinga 80 med mainen min i kveld. Hva gjør jeg nå da? :ermm:

Gjør random HC`s til du har passe gear til å gjøre voa/weekly. Deretter farmer du mere random HC`s til du har logenlunde gear til å gjøre ToC10. Så kan du ta det derifra :)

Må nok jobbe litt for å kunne gå HC's.

Men, har tenkt å gå noen randoms da, for å samle emblems og sånn. Men tenker å samle og spare emblemsene til Cataclysm kommer, og jeg har nådd level 85 for deretter å kjøpe meg litt "god-gear" :)

Andre ting en level 80 kan gjøre? Ja, bortsett fra å farme og queste for å samle litt penger da.

Ellers har jeg tre alts som kan levles litt i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Det blir ikke Emblems som level 85. Da kommet et nytt system "Heroism points" og "Valor POints" eller noe sånt. Dvs, du får den ene av Heroics og raids, og den andre av de beste raidsa. Sånn som Triumph fra heroics/raids og Frost fra ICC/RS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...