Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen enchants som en hunter "bør ha"? Jeg ser at det er flere som går på agility, men det koster jo også litt, så hvilke er det vanlig at man ender opp med?

2h-weapon-massacre

Også en på bua, men husker ikke hva den heter..

Takk for det! :)

Jeg så gjennom lista det var linket til tidligere, og søkte på enchant weapon, men da så det ut til at det kun var melee og ikke ranged som kom opp. Men da skaffer jeg med den du linka til i første omgang, så får jeg prøve å finne ut hvilken som går til bua. :)

Jeg er forøvrig BM hunter, har det noe å si?

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Ok, den forstår jeg.

Men poenget mitt er at du kommer til å bytte ut utstyret ditt kontinuerlig fram til du når 80, så da er det bare bortkastet gull å kjøpe nye enchants til hver enkelt del av utstyret fram til du når level 80.

Men har du dype lommer, så gå for det ;)

Lenke til kommentar

NB Omicron2, Massacre er veldig overkill for ditt level. Den er for level 80 som har fått et nice epic våpen.

Enchanting er ganske kinkig å skille opp, http://www.wow-professions.com/wowguides/wow-enchanting-guide.html kan du se hva du med gjennom for å komme deg helt opp.

Enchanting "bruker opp"/ødelegger grønne og blå items for å gi deg hva du trenger for å lage enchants.

Men ja, enchanting er en veldig god profession.

Lenke til kommentar

Dinga endelig 80 med Warrioren og tenkte at nå skal det gå unna, men neida, ikke faen om det skulle. Gått i ToC normal 22 ganger for den satans ArP trinketen som dropper der.... Vil ikke droppe nei. Typisk at det er den beste trinketen utenfor raids med unntak av den som dropper i Forge of souls og den skal jeg ha i det andre slotet.

Kan jo skaffe greatness :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Hvis du ikke raider, får du vanligvis ikke tak i 245-gear uansett.

Ehm, jo? Emblem of Triumph kan du kjøpe mye nonset-deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...