DontTouchMyPhone Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er det noen enchants som en hunter "bør ha"? Jeg ser at det er flere som går på agility, men det koster jo også litt, så hvilke er det vanlig at man ender opp med? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Alle enchantene du får tak i er kun ekstra stats, så det høyeste du får er best, men ingenting er et must hvis du ikke raider seriøst eller lignende. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er det noen enchants som en hunter "bør ha"? Jeg ser at det er flere som går på agility, men det koster jo også litt, så hvilke er det vanlig at man ender opp med? 2h-weapon-massacre Også en på bua, men husker ikke hva den heter.. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Er det noen enchants som en hunter "bør ha"? Jeg ser at det er flere som går på agility, men det koster jo også litt, så hvilke er det vanlig at man ender opp med? 2h-weapon-massacre Også en på bua, men husker ikke hva den heter.. Takk for det! Jeg så gjennom lista det var linket til tidligere, og søkte på enchant weapon, men da så det ut til at det kun var melee og ikke ranged som kom opp. Men da skaffer jeg med den du linka til i første omgang, så får jeg prøve å finne ut hvilken som går til bua. Jeg er forøvrig BM hunter, har det noe å si? Endret 31. juli 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Alle klasser og specs trenger enchants. Ihvertfall når du kommer til 80. Fram til da, trenger du egentlig ikke å stresse med å skaffe enchants Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Alle klasser og specs trenger enchants. Ihvertfall når du kommer til 80. Fram til da, trenger du egentlig ikke å stresse med å skaffe enchants Jeg syns uansett det er gøy å lære nye aspekter ved spillet, så jeg venter nok ikke til jeg blir lvl 80. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ok, den forstår jeg. Men poenget mitt er at du kommer til å bytte ut utstyret ditt kontinuerlig fram til du når 80, så da er det bare bortkastet gull å kjøpe nye enchants til hver enkelt del av utstyret fram til du når level 80. Men har du dype lommer, så gå for det Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ranged-"enchants" er scopes laget av engineers. Den ideele for level 80 er Heartseeker Scope (40 ranged crit rating), men for lavere levler er det flere valg. Bare søk på "Scope" på AH og du finner det som er. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Enchants by slot - Wowwiki Her kan du se en rekke enchants etter slot, men husk at mange av de er item enchants, så de kan du i grunn droppe. I tillegg har enchants et visst krav til itemet du skal enchante. TBC-enchants går kun på lvl60+-utstyr, og WotLK-enchants krever lvl70+. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Så greit at stealth brytes når du melder deg på battleground... det var jo veldig beleilig. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Etter at jeg har oppdaget Enchants lurer jeg litt på om jeg skal bytte ut Herbalism med enten Enchanting eller Engineering. Hvilken av de to er mest nyttig for meg når det gjelder å lage bra utstyr? Jeg har også Skinning, men det gir jeg ikke opp for alt i verden. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 NB Omicron2, Massacre er veldig overkill for ditt level. Den er for level 80 som har fått et nice epic våpen. Enchanting er ganske kinkig å skille opp, http://www.wow-professions.com/wowguides/wow-enchanting-guide.html kan du se hva du med gjennom for å komme deg helt opp. Enchanting "bruker opp"/ødelegger grønne og blå items for å gi deg hva du trenger for å lage enchants. Men ja, enchanting er en veldig god profession. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 God følger ofte med DYR. Den er DYR å lvle, sånn som engineering! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Dinga endelig 80 med Warrioren og tenkte at nå skal det gå unna, men neida, ikke faen om det skulle. Gått i ToC normal 22 ganger for den satans ArP trinketen som dropper der.... Vil ikke droppe nei. Typisk at det er den beste trinketen utenfor raids med unntak av den som dropper i Forge of souls og den skal jeg ha i det andre slotet. Kan jo skaffe greatness Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Banner of Victory dropper ikke. Punktum. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan nevne det at enchants er totalt meningsløst å bruke før man er level 80. Kjør på med billige enchants som level 80, og dyre enchants når du begynner å få utstyr med 245 itemlevel eller mer. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 tja så lenge du ikke skal raide noe er vell billige enchats oki .. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvis du ikke raider, får du vanligvis ikke tak i 245-gear uansett. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Banner of Victory dropper ikke. Punktum. er det samme med Abyssal Rune Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvis du ikke raider, får du vanligvis ikke tak i 245-gear uansett. Ehm, jo? Emblem of Triumph kan du kjøpe mye nonset-deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå