Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huffoghuff, så dum jeg er. Carbonite har visst en egen innebygget rutefunksjon for nodes. Har hatt den så lenge og ikke engang visst det. Jaja, slikt som skjer når man ikke gidder å utforske alle funksjonene til en addon med en gang (vanligvis gjør jeg det nettopp for å hindre slikt). :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Enchante er å legge til en stats til et item. Det kan være f.eks +44 attackpower på hanskene. Her kan du se alle.

 

Socket er en gem. Disse kan du ha i items som f.eks dette itemet. Her kan man legge til to sockets (ikke metagem, de kan kun brukes i metasocket plassene)

Om du går til auctionhouse, kan du velge "gems" i menyen til venstre, og velge farge. Man kan legge en gem som ikke matcher fargen som det står (etc en blå gem kan være i en rød gem-spot, men om du gjør dette, får du ikke socketbonusen, i dette tilfellet, så får du ikke "Socket Bonus: +6 Agility")

 

Shift+Høyreklikk på et item (som har gemslots) så får du opp et vindu der du kan legge inn gems.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Enchante er å legge til en stats til et item. Det kan være f.eks +44 attackpower på hanskene. Her kan du se alle.

 

Socket er en gem. Disse kan du ha i items som f.eks dette itemet. Her kan man legge til to sockets (ikke metagem, de kan kun brukes i metasocket plassene)

Om du går til auctionhouse, kan du velge "gems" i menyen til venstre, og velge farge. Man kan legge en gem som ikke matcher fargen som det står (etc en blå gem kan være i en rød gem-spot, men om du gjør dette, får du ikke socketbonusen, i dette tilfellet, så får du ikke "Socket Bonus: +6 Agility")

 

Shift+Høyreklikk på et item (som har gemslots) så får du opp et vindu der du kan legge inn gems.

Tusen takk for svar; skal prøve å sette meg inn i det her, helt nytt for meg! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Kjøper på AH eller kjøper nødvendig utstyr for å få en enchanter til å enchante itemet ditt. (Gjøres med professionet enchanting)

 

Søke på "Enchant weapon" eller "enchant wrist" på AH gir deg nok de fleste svar ;)

(OBS, ikke kjøp noen ting som kan læres, det skal være en SCROLL of enchant, og ikke en formula!)

Lenke til kommentar

Kjøper på AH eller kjøper nødvendig utstyr for å få en enchanter til å enchante itemet ditt. (Gjøres med professionet enchanting)

 

Søke på "Enchant weapon" eller "enchant wrist" på AH gir deg nok de fleste svar ;)

(OBS, ikke kjøp noen ting som kan læres, det skal være en SCROLL of enchant, og ikke en formula!)

Jeg søkte på "Scroll" på AH inne på armory, der var det litt ja! Skal bli moro å prøve ut!! :w00t::)

Lenke til kommentar

Dinga endelig 80 med Warrioren og tenkte at nå skal det gå unna, men neida, ikke faen om det skulle. Gått i ToC normal 22 ganger for den satans ArP trinketen som dropper der.... Vil ikke droppe nei. Typisk at det er den beste trinketen utenfor raids med unntak av den som dropper i Forge of souls og den skal jeg ha i det andre slotet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...