Hugol Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvor skal jeg lvle med min blef lvl 25? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tarren mill så til arathi highlands Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 yay endelig nothrend med drooden, lei av auchindoun og underbog Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg kan love deg du kommer til å bli mektig lei edderkopper ganske snart om du levler primært i dungeons. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Nja det er jo ikke akkurat første gangen jeg er i northrend, så jeg vet hva du snakker om Men jeg kan absolutt ikke fordra underbog og auchindoun instansene, så jeg tar hva som helst så lenge jeg slipper de.. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) http://cata.wowhead.com/talent#sZcrhZcIMRkRbRsd Dette er retadin builden jeg går får når cataclysm kommer ut, foreløpig ihvertfall, det kommer nok til å bli endringer. Mest tanke på pvp, men det blir nok pve builden også ettersom jeg skal specce tankadin som nr 2. Prøvde å ligge unna det meste som gir crit effekter ettersom det er sjeldent å critte mot bra geara folk i pvp. Kommentarer? Endret 30. juli 2010 av Lange Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://cata.wowhead.com/talent#sZcrhZcIMRkRbRsd Dette er retadin builden jeg går får når cataclysm kommer ut, foreløpig ihvertfall, det kommer nok til å bli endringer. Mest tanke på pvp, men det blir nok pve builden også ettersom jeg skal specce tankadin som nr 2. Prøvde å ligge unna det meste som gir crit effekter ettersom det er sjeldent å critte mot bra geara folk i pvp. Kommentarer? Ligge unna crit effekter? Man critter jo ofte folk i PvP også.. Ville mye heller gått for noe i denne banen for PvP: http://cata.wowhead.com/talent#sbZcbRZcIGRkRbRod Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Crit chance går vel ikke ned av resi, bare crit damage? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jo, resilience reduserer sjansen for å bli crittet. Tror cataclysm forandrer på dette, og at da resi kun reduserer crit dmg. Uansett er det veldig fint mulig å critte ofte på folk med 1k+ resilience. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Yay! nå nådde jeg 666 mana! Random? i think not Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er ikke random, men det er ikke slik at Blizzard designer rundt å få 666 mana Lenke til kommentar
vgard Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hadde et screenshot av en char jeg hadde som fikk 666mana og 777hp. Også hadde jeg 1337 mana på shammyen en stund. Synd de fleste sier "Pics or it didn't happen!!!1!" Tror de forsvant med et datakræsj i fjor en gang. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 jeg sier dere dette er et tegn på at jeg skal ta over moonglade! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Noen som har forslag til en addon for farming (som herbs og ores)? Jeg sjekka Routes allerede, men da må jeg laste ned GatherMate, og jeg har allerede en bedre addon (Gatherer). Jeg skulle gjerne hatt en addon hvor man kan tegne inn ruter på map elns. Det er så praktisk når man har en bestemt farming rute man kan følge for å effektivt få med seg alt av herbs i en sone. Edit: Leste nettopp dette i en artikkel om Gatherer vs. GatherMate (Gatherer var forresten den som kom på første plass): "Both work with the Routes AddOn, http://www.wowace.com/addons/routes/ , which is a must-have to help plan your extreme Gathering sessions, when you want to obtain the best "bang for your buck" time-wise. Could not understand why anyone would really "need" it, but after using it, it does seem to help by charting a route to follow where you will see all active nodes of the desired type(s)." Så skal teste Routes nå. Takker for svar, Bushmann. Endret 30. juli 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Akkurat det har jeg også lett etter, men jeg bruker GatherMate, så får teste ut Routes! Edit: Ser ut til at Gatherer også skal fungere. Står under supported. GatherMate er bare "author's choice". Har du prøvd? Må vente til jeg kommer hjem med å prøve selv. Endret 30. juli 2010 av Bushmann Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Bare tull ja. GMs kontakter deg ikke ingame for slikt og nettadressen er den dårligste jeg har sett. de har også <GM> før nicket. Takk for svar. Er det noe sted jeg kan rapportere dette; bør det forresten rapporteres? Ser jo ut som noen prøver å få account-infoen. Jeg fikk samme tullewhisper i dag, og rapporterte med èn gang. Er litt irriterende når noen så åpenlyst prøver å lure deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Velkommen til WoW. Finnes addons som luker bort slike whispers. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hvis du laster ned wowhead database til gatherer, får du ALLE kjente ressurs-nodes på world map og minimap. Altså der de har vært rapportert opp tidligere, ikke bare de du selv har funnet. Kan begrense den til å kun vise herbalism eller mining nodes såklart. Så får du kartet fullt av mulige nodes og kan bare gå etter dem. Klart, 7/10 noder er ikke en aktuell spawn i ditt spill, men de har spawnet der tidligere da så sjansen er der. Nodene har forskjellig ikon etter hvilken ressurs det gjelder. Endret 30. juli 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Samme som GatherMate_Data med andre ord. Finfint når en skal legge opp farmerute. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Den Gatherer wowhead database greia har jeg brukt så lenge jeg kan huske. Den er rett og slett genial. Men det jeg skulle si... om det er noen som har lyst å bruke Routes (som egentlig bare funker med Cartographer) men har Carbonite, kan dere laste ned denne handy fixen for Carbonite. Carbonite pretends to be Cartographer but does so badly. If both are present, this is not a problem but if only Carbonite is installed, any addon trying to call Cartographer:HasModule will fail to work. This addon checks whether Carbonite defines the Cartographer variable without providing the necessary HasModule function and if this is detected it supplies this function (or a replacement for it that always returns false). This way, any addons (such as Routes, HandyNotes, probably others, too) that fail to work when Carbonite is installed but Cartographer is not due to Carbonite messing things up, will work. Endret 30. juli 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå