Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://cata.wowhead.com/talent#sZcrhZcIMRkRbRsd

Dette er retadin builden jeg går får når cataclysm kommer ut, foreløpig ihvertfall, det kommer nok til å bli endringer. Mest tanke på pvp, men det blir nok pve builden også ettersom jeg skal specce tankadin som nr 2. Prøvde å ligge unna det meste som gir crit effekter ettersom det er sjeldent å critte mot bra geara folk i pvp. Kommentarer?

Endret av Lange
Lenke til kommentar

http://cata.wowhead.com/talent#sZcrhZcIMRkRbRsd

Dette er retadin builden jeg går får når cataclysm kommer ut, foreløpig ihvertfall, det kommer nok til å bli endringer. Mest tanke på pvp, men det blir nok pve builden også ettersom jeg skal specce tankadin som nr 2. Prøvde å ligge unna det meste som gir crit effekter ettersom det er sjeldent å critte mot bra geara folk i pvp. Kommentarer?

Ligge unna crit effekter? Man critter jo ofte folk i PvP også..

Ville mye heller gått for noe i denne banen for PvP:

http://cata.wowhead.com/talent#sbZcbRZcIGRkRbRod

Lenke til kommentar

Hadde et screenshot av en char jeg hadde som fikk 666mana og 777hp. :p Også hadde jeg 1337 mana på shammyen en stund. :) Synd de fleste sier "Pics or it didn't happen!!!1!" :p Tror de forsvant med et datakræsj i fjor en gang.

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til en addon for farming (som herbs og ores)? Jeg sjekka Routes allerede, men da må jeg laste ned GatherMate, og jeg har allerede en bedre addon (Gatherer). Jeg skulle gjerne hatt en addon hvor man kan tegne inn ruter på map elns. Det er så praktisk når man har en bestemt farming rute man kan følge for å effektivt få med seg alt av herbs i en sone.

Edit: Leste nettopp dette i en artikkel om Gatherer vs. GatherMate (Gatherer var forresten den som kom på første plass):

"Both work with the Routes AddOn, http://www.wowace.com/addons/routes/ , which is a must-have to help plan your extreme Gathering sessions, when you want to obtain the best "bang for your buck" time-wise. Could not understand why anyone would really "need" it, but after using it, it does seem to help by charting a route to follow where you will see all active nodes of the desired type(s)."

Så skal teste Routes nå. Takker for svar, Bushmann. :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Akkurat det har jeg også lett etter, men jeg bruker GatherMate, så får teste ut Routes! :new_woot:

Edit: Ser ut til at Gatherer også skal fungere. Står under supported. GatherMate er bare "author's choice". Har du prøvd?

Må vente til jeg kommer hjem med å prøve selv.

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar

Bare tull ja. GMs kontakter deg ikke ingame for slikt og nettadressen er den dårligste jeg har sett.

de har også <GM> før nicket.

Takk for svar. Er det noe sted jeg kan rapportere dette; bør det forresten rapporteres? Ser jo ut som noen prøver å få account-infoen.

Jeg fikk samme tullewhisper i dag, og rapporterte med èn gang. Er litt irriterende når noen så åpenlyst prøver å lure deg.

Lenke til kommentar

Hvis du laster ned wowhead database til gatherer, får du ALLE kjente ressurs-nodes på world map og minimap. Altså der de har vært rapportert opp tidligere, ikke bare de du selv har funnet. Kan begrense den til å kun vise herbalism eller mining nodes såklart. Så får du kartet fullt av mulige nodes og kan bare gå etter dem. Klart, 7/10 noder er ikke en aktuell spawn i ditt spill, men de har spawnet der tidligere da så sjansen er der.

Nodene har forskjellig ikon etter hvilken ressurs det gjelder.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Den Gatherer wowhead database greia har jeg brukt så lenge jeg kan huske. Den er rett og slett genial. :wee: Men det jeg skulle si... om det er noen som har lyst å bruke Routes (som egentlig bare funker med Cartographer) men har Carbonite, kan dere laste ned denne handy fixen for Carbonite. :)

Carbonite pretends to be Cartographer but does so badly. If both are present, this is not a problem but if only Carbonite is installed, any addon trying to call Cartographer:HasModule will fail to work.

This addon checks whether Carbonite defines the Cartographer variable without providing the necessary HasModule function and if this is detected it supplies this function (or a replacement for it that always returns false).

This way, any addons (such as Routes, HandyNotes, probably others, too) that fail to work when Carbonite is installed but Cartographer is not due to Carbonite messing things up, will work.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...