Necleto Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Ah, da er det jo ikke noe stress, og heller ikke noe å lure på tror jeg Edit: Er det en voldsom prosedyre for å fjerne den eller? Like, ringe inn til blizzard osv? Endret 29. juli 2010 av Necleto Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Du logger inn på kontoen din og må skrive authenticator-koden 2-3 ganger før den forsvinner. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Prosedyren for å fjerne authtenticator om du ikke har den (eller mista den <.<) 1. Send mail til Billing suppport med bilde av account eierens ID. 2. ring blizzard. 3. vent 15 min 4. snakk og får den fjerna. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) PVPer'e som velger noe annet enn human *(mulige class) må rett og slett ikke ha noe forståelig på pvp. PvP-trinketen har fem minutters cooldown og deler en 2 minutters cooldown med lignende effekter. Folk som nøyer seg med 5-minutters trinketer uten stats "må rett og slett ikke ha noe forståelse på pvp". Endret 29. juli 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Syns det var helt latterlig at de ordne slik at undead hadde shared cooldown med trinket.. er ikke noe vits i det hele tatt med racial bonusen til pvp der da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Joda, 30 sec cooldown til neste trinket. Digger den, jeg Er rogue, mot locks er den naaajs, er trinket på første charm, også stunlocke og holde de sånn de ikke klarer kaste noen som helst ting på en stund, vanish, vente på neste trinket, åpne igjen og fortsette. + du slipper å faile med en trinket på death coil, da den ikke funker på den Og folks, mener å huske man kan gjøre noe med windows mobile, sånn man kan få authenticator på wmobile og. Endret 29. juli 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Man vanisher Death Coil da. Er veldig skjeldent jeg får brukt både Wotf og Trinket på Warlocks igrunnen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg lurer på noe; hvorfor er det så mange som har noe imot death knights? Jeg var i et par dungeoner om dagen her en dag, og så fort death knighten gjorde en feil ble det mobbing i chatten. Var sånn i to forskjellige grupper også. Er det sånn å forstå at disse skal være ufeilbarlige?? Vurderer å "lage" en selv, men veit ikke om jeg gidder om det bare er dritt å få.... På min server har death knights et så dårlig rykte pga at mange som spiller dem oppfører seg som om de eier hele verden. Men ja, ligger nok også en god del i at så mange noobs rolla DK da WotLK kom ut bare for å slippe de 55 lvlene og fordi de er mye lettere å spille enn de fleste andre klasser. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg fikk en merkelig whisper akkurat nå: [blizzagme]whispers: Dear players, your account is complaints by other players, please visit account information site validate your information, or else will stop your account`s rights in one hour. account information site:http//:eu.blizzard-Check.net Jeg går ut fra at dette bare er tull??? Dårlig engelsk og ikke har jeg gjort noe galt heller. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Bare tull ja. GMs kontakter deg ikke ingame for slikt og nettadressen er den dårligste jeg har sett. de har også <GM> før nicket. Endret 29. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Bare tull ja. GMs kontakter deg ikke ingame for slikt og nettadressen er den dårligste jeg har sett. de har også <GM> før nicket. Takk for svar. Er det noe sted jeg kan rapportere dette; bør det forresten rapporteres? Ser jo ut som noen prøver å få account-infoen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 høyre klikk navnet og velg report. Vet ikke om det er endra. Uansett så lager de lett ny trail/konto. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 De eneste gangene Blizzard kontakter deg in-game er hvis du selv har tatt kontakt for å få hjelp, eller hvis de får vite at du bryter med spillets regler in-game, som f.eks. griefing (å ødelegge for andre på ekstreme måter) eller hvis navnet ditt er rapportert og du er logget på akkurat da. Ellers sendes det mail til din kontoregistrerte mailadresse. Er du i tvil så se etter en liten blå logo foran navnet, som det står "Blizz" på. Er ikke den der så er det ikke en representant fra Blizzard. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Takk for svar, skal sjekke nå. Men jo mer jeg ser på det jo sikrere er jeg på at det er tull; så dårlig engelsk osv. Logga så klart ut for å skrive her, men har et screenshot av navnet. Hvordan gjør jeg det da for å rapportere? Skjønner jo at vedkommende bare endrer navn, men likevel. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 PVPer'e som velger noe annet enn human *(mulige class) må rett og slett ikke ha noe forståelig på pvp. PvP-trinketen har fem minutters cooldown og deler en 2 minutters cooldown med lignende effekter. Folk som nøyer seg med 5-minutters trinketer uten stats "må rett og slett ikke ha noe forståelse på pvp". Hva mener du med det? Every man for himself har 2 min cd? Og det gjør helt klart humans den beste pvp rasen på begge sider av spillet. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Samme person har garantert sendt samme melding til 300 andre personer, så ikke kast bort tiden din på å rapportere når kanskje 100 andre gjør det. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Samme person har garantert sendt samme melding til 300 andre personer, så ikke kast bort tiden din på å rapportere når kanskje 100 andre gjør det. Ok, den er grei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 høyre klikk navnet og velg report. Vet ikke om det er endra. Uansett så lager de lett ny trail/konto. Nei, trials kan ikke bruke trade og whisper. Rapporter dem, også kanskje det koster dem litt ihvertfal. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 PVPer'e som velger noe annet enn human *(mulige class) må rett og slett ikke ha noe forståelig på pvp. PvP-trinketen har fem minutters cooldown og deler en 2 minutters cooldown med lignende effekter. Folk som nøyer seg med 5-minutters trinketer uten stats "må rett og slett ikke ha noe forståelse på pvp". Hva mener du med det? Every man for himself har 2 min cd? Og det gjør helt klart humans den beste pvp rasen på begge sider av spillet. Det stemmer visst ja. Da har jeg ingen unnskyldninger, humans er vel rett og slett blitt overdrevent favoritisert mtp racials. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 et steg nermere loremaster , nortrad ( jada .. ) ferdi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå