Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PVPer'e som velger noe annet enn human *(mulige class) må rett og slett ikke ha noe forståelig på pvp.

PvP-trinketen har fem minutters cooldown og deler en 2 minutters cooldown med lignende effekter. Folk som nøyer seg med 5-minutters trinketer uten stats "må rett og slett ikke ha noe forståelse på pvp".

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Joda, 30 sec cooldown til neste trinket. Digger den, jeg :)

Er rogue, mot locks er den naaajs, er trinket på første charm, også stunlocke og holde de sånn de ikke klarer kaste noen som helst ting på en stund, vanish, vente på neste trinket, åpne igjen og fortsette. + du slipper å faile med en trinket på death coil, da den ikke funker på den :p

Og folks, mener å huske man kan gjøre noe med windows mobile, sånn man kan få authenticator på wmobile og.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Jeg lurer på noe; hvorfor er det så mange som har noe imot death knights? Jeg var i et par dungeoner om dagen her en dag, og så fort death knighten gjorde en feil ble det mobbing i chatten. Var sånn i to forskjellige grupper også. Er det sånn å forstå at disse skal være ufeilbarlige??

Vurderer å "lage" en selv, men veit ikke om jeg gidder om det bare er dritt å få....

På min server har death knights et så dårlig rykte pga at mange som spiller dem oppfører seg som om de eier hele verden. Men ja, ligger nok også en god del i at så mange noobs rolla DK da WotLK kom ut bare for å slippe de 55 lvlene og fordi de er mye lettere å spille enn de fleste andre klasser.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en merkelig whisper akkurat nå:

[blizzagme]whispers: Dear players, your account is complaints by other players, please visit

account information site validate your information, or else will stop your account`s rights in one hour. account information site:http//:eu.blizzard-Check.net

Jeg går ut fra at dette bare er tull??? Dårlig engelsk og ikke har jeg gjort noe galt heller. :nei:

Lenke til kommentar

De eneste gangene Blizzard kontakter deg in-game er hvis du selv har tatt kontakt for å få hjelp, eller hvis de får vite at du bryter med spillets regler in-game, som f.eks. griefing (å ødelegge for andre på ekstreme måter) eller hvis navnet ditt er rapportert og du er logget på akkurat da.

Ellers sendes det mail til din kontoregistrerte mailadresse.

Er du i tvil så se etter en liten blå logo foran navnet, som det står "Blizz" på. Er ikke den der så er det ikke en representant fra Blizzard.

Lenke til kommentar

PVPer'e som velger noe annet enn human *(mulige class) må rett og slett ikke ha noe forståelig på pvp.

PvP-trinketen har fem minutters cooldown og deler en 2 minutters cooldown med lignende effekter. Folk som nøyer seg med 5-minutters trinketer uten stats "må rett og slett ikke ha noe forståelse på pvp".

Hva mener du med det? Every man for himself har 2 min cd? Og det gjør helt klart humans den beste pvp rasen på begge sider av spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

høyre klikk navnet og velg report. Vet ikke om det er endra. Uansett så lager de lett ny trail/konto.

Nei, trials kan ikke bruke trade og whisper. Rapporter dem, også kanskje det koster dem litt ihvertfal.

Lenke til kommentar

Hva mener du med det? Every man for himself har 2 min cd? Og det gjør helt klart humans den beste pvp rasen på begge sider av spillet.

Det stemmer visst ja. Da har jeg ingen unnskyldninger, humans er vel rett og slett blitt overdrevent favoritisert mtp racials.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...