nagina Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 tror du bruker NE pga female... tipper i sammeslengen at alle dine karakterer er female, right? :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
sib Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Øy, Necleto. Du spiller på Shadowsong, jo! Spiller der jeg også, men horde såklart. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Bruker NE pga Shadowmeld, men ja, mine NE's er female, rett og slett fordi male ser så uproporsjonerte ut. Altfor brede skuldre sammenlignet med resten av kroppen. Valg av kjønn på diverse raser har igrunn bare med hvordan de ser ut med tanke på proporsjoner. Jeg orker ikke løpe rundt med chars som ser ut som lyspærer. Har et par NE som er female, 2 female draenei og 1 male gnome. Skulle jeg hatt Human, ville det blitt male. Edit: Horde på Shadowsong ja? Mulig jeg skifter til Horde i Cataclysm. Har ikke heelt bestemt meg enda Endret 29. juli 2010 av Necleto Lenke til kommentar
sib Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Spilte alliance før, men rerollet horde i slutten av TBC. Hadde en Night Elf Druid som het Xinova. Nå om dagen spiller jeg mest på en Undead Rogue ved navn Actar. Har flere ganger vurdert å skifte server pga. den er fullstendig dødd ut PvP-wise, men litt vanskelig etter å ha spilt her i 5 år. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Har NE priest men om jeg kunne skifte gratis til human gratis, ville gjort det for lengst.... OP racial spør du meg. Men yeh, har tatt pause fra wow nå, alien swarm has taken over Endret 29. juli 2010 av nagina Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Spilte alliance før, men rerollet horde i slutten av TBC. Hadde en Night Elf Druid som het Xinova. Nå om dagen spiller jeg mest på en Undead Rogue ved navn Actar. Har flere ganger vurdert å skifte server pga. den er fullstendig dødd ut PvP-wise, men litt vanskelig etter å ha spilt her i 5 år. Utdødd PvP-wise? O.o Jeg migrerte over for noen uker siden, og jeg har et helt annet inntrykk Lenke til kommentar
sib Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hehe, ja Horde siden ihvertfall. Hadde veldig god PvP-community i slutten av TBC og i starten av WotLK, en av grunnene til at jeg rerollet. Siden har det bare vært et hav av utflytting, og nå er det kun 10-15 gode spillere igjen. Har hørt at det er annerledes på Alliance siden, da. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Aha, Horde siden ja. Det har jeg ingen peiling på Jeg og fetteren min migrerte nylig over for å gjøre PvP frem til Cataclysm kommer. Vi har startet opp en liten guild med kun norske, svenske og 1 dansk spiller. Har god erfaring fra folka i guilden hvertfall, men ikke så veldig imponert over Alliance battlegroup-wise Om du skulle bestemme deg for å komme over til Alliance er du hjertelig velkommen i guilden hvertall, har alltid bruk for flere norske Endret 29. juli 2010 av Necleto Lenke til kommentar
sib Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Battlegroupen er vel mye Horde-preget, ja. Takk for tilbudet om guild Greit å ha noen en kjenner når man først flytter over. Har prøvd en gang før, men ble så ufattelig kjedelig uten å ha noen å gjøre ting med eller snakke med. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja, det er ikke spesielt spennende å spille på en realm uten noen kontakter på. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vil man være unik så er man female dwarf rogue. Heh... jeg levla opp en omtrent i midten av TBC. Før både sex- og racechange. Ene og alene av den grunn at det var the underdog av rase/klasse komboer. Men etter at du nå kan race/sex- og factionchange i hytt og pine er det liksom ikke så spesielt lengre syntes jeg. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) vell, jeg hater dem for de stikker alltid av med Protection gearet mitt... skjedd 3 ganger nå. Utenom det syns jeg ikke noe særlig om dem, de er lette å spille, altfor overpowered etc etc. Endret 29. juli 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Noen som har fiksa seg en sånn battle.net Authenticator? Lurte på å skaffe meg en, siden min forrige konto ble hacka av en eller annen douchebag og solgt videre til en annen douchebag.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har Authenticator, gratis til Android (og iPhucke). Fungerer fin-fint det, selv om det tar meg 10 sekunder lengre å logge inn. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har Authenticator, gratis til Android (og iPhucke). Fungerer fin-fint det, selv om det tar meg 10 sekunder lengre å logge inn. hadde det en gang. så skulle jeg roote mobilen min og glemte authenticator.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det er akkurat slike brølere du ikke gjør når du har authenticator på mobilen din... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har Authenticator, gratis til Android (og iPhucke). Fungerer fin-fint det, selv om det tar meg 10 sekunder lengre å logge inn. Sånn teoretisk - hva skjer når man skal ha ny telefon? Laster man bare ned på nytt og kobler opp mot en acc? Vurderer strerkt en authenticator jeg også, men er skeptisk med tanke på batteri levetiden til den lille brikken, og sikkerheten til en mobilapp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Hva når du skal ha ny telefon? Du fjerner authenticatoren fra kontoen din, og så bytter du telefon. Sikkerheten på Mobilappen er like høy som en vanlig brikke. Med mindre du har en tendens til å miste telefonen ulåst forskjellige plasser. *edit* Forresten, 5 linjer i signaturen er ikke lovlig. Endret 29. juli 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hva når du skal ha ny telefon? Du fjerner authenticatoren fra kontoen din, og så bytter du telefon. Sikkerheten på Mobilappen er like høy som en vanlig brikke. Med mindre du har en tendens til å miste telefonen ulåst forskjellige plasser. *edit* Forresten, 5 linjer i signaturen er ikke lovlig. Ah, så man kan fjerne en authenticator fra kontoen igjen? Den fysiske authenticatoren også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå