Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen som har noen tips til hvilken chest armor jeg bør skaffe til shaman'en min på lvl 60? Spring rundt med denne for tiden... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FFS! Hadde den bra gruppen til UBRS så står vi der i 40 min. å leter etter noen med key! Ingen som her den...

Er det vanskelig quest for å få tak i den?

6526915[/snapback]

Questen som starter chainen til å lage UBRS key, har en questgiver i LBRS.

Den er ikke vanskelig, men tidkrevende. Man må farme 3 krystaller + et seal. Seal er random drop og jeg opplevde at det droppet ganske ofte.

Stones derimot kan være sure å få tak i. Måtte vel ta en 10 runs før jeg fikk samlet alle sammen. Dem kan droppe fra tre bosser.

Resten av det er forklart her. :thumbup:

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Jeg har tjent 18g på gårsdagens ST run, en dude spør om vil kjøpe Bracers of Valor for 25g. Siden jeg har 48g nå, så lurer jeg på om jeg skal kjøpe, men er det ikke bracersen det er høyest drop rate på? Hadde det vært skulderene, ok, men bracersen? Svar meg: Bør jeg kjøpe dem?

Edit: Samt, en kompis skylder meg 30g...

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar

Tja. 25 gull for Bracers of Valor er nok en helt ok pris. Slik det ser ut er det en noraml pris på de fleste servere. Dropraten er regnet ut til 1,51% i gjennomsnitt.

Du kan med de bracerne få en quest som ved å betale 40g vil gi deg disse. :)

Men før du bestemmer deg sjekk om det er noen på AH, har vel sett Valor Bracers helt nede i 10gull, men det avhenger av markedet på AH hvordan prisen er fra server til server.

Samtidig er det også om ikke du absolut må ha Valor bedre items ute å går gratis.

For eksempel disse fra BRD.

Lenke til kommentar

Argh, hva er det med allyer og lost rigger cove? Dette er den syvende charen jeg har fått over 44, og hver jævla gang myldrer det med dem. 40 mage og 49 paladin knerter mobs, jeg /waver, jeg blir angrepet og dør. Leit for dem at jeg har roguen et steinkast unna, og sprer om meg med død og fordervelse i en halvtime.

Jaja. Fint navn her, iallefall.

post-5643-1153474040_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Så jeg bør kjøpe dem? Jeg er lvl49 hvis noen lurer.

6530006[/snapback]

Om du absoult vil ha Valor så er det som jeg skrev en helt grei pris.

Personelig ville jeg aldri ha kjøpt dem om jeg ikke skulle gå for Herosim.

Da dropper det tilsvarende, og bedre bracers om eneste "feilen" har, de heter ikke Valor. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...