Saft Suse Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Er forsatt bare Alliance som kan få den Wintersaber mounten sant? Fortsatt bare Alliance ja. Horde fikk for en stund siden endelig mulighet til å gjøre questene i Un'goro for en Venomhide Raptor derimot. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Er ikke det 30% buff nå el? Ok, sikkert kjempedumt spm, men hva er dette? Fikk meg ny stav da, så nå har jeg klatret over 5000 gs Woooh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 ^^ Helt rett, 4 wipes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hva er den beste healer-comboen på Sindra 10m? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 noen med orignalt data folder som hadde giddet å ta bilde av det? (tullet litt for mye med patches, ehhehe..) Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Er ikke det 30% buff nå el? Ok, sikkert kjempedumt spm, men hva er dette? Fikk meg ny stav da, så nå har jeg klatret over 5000 gs Woooh. Du vet en blessing of kings fra en paladin gir deg 10% stats. Når man går inn i Icecrown citadel får man tilsvarende 3 blessing of kings, som selvfølgelig stacker med alle andre buffs. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Var i en random dungeon med hunteren min for noen dager siden, jeg trykka litt fort for det var mye pes, så jeg traff uheldigvis et sånt spøkelsesgreie, så det hoppa ut en mann. Da begynte healeren (pala) og hyle "n00b hunter! fucking n00b" i flere minutter, tydelig en hunter-hater (som så mange andre). Men innen vi var ferdige hadde 3 stk dødd, han ene to ganger, og healeren hadde pulla en gjeng vi andre løp forsiktig forbi. Angrer på at jeg ikke slang dritt tilbake, 4 deaths og en unødvendig pull er vel litt verre en en liten mob. Unger. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 [quote name='.Butthead.' date='28. juli 2010 - 00:31' Du vet en blessing of kings fra en paladin gir deg 10% stats. Når man går inn i Icecrown citadel får man tilsvarende 3 blessing of kings, som selvfølgelig stacker med alle andre buffs. Ahaa Men det får vel alle andre også? Så har man 1000 mindre gearscore så er man jo uansett litt dårligere rustet, eller? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Joda, alle som er inne i icecrown citadel får den buffen. Såklart har man litt dårligere gear om man har 1000gearscore lavere enn andre, men den 30% buffen er jo helt syk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Var i en random dungeon med hunteren min for noen dager siden, jeg trykka litt fort for det var mye pes, så jeg traff uheldigvis et sånt spøkelsesgreie, så det hoppa ut en mann. Da begynte healeren (pala) og hyle "n00b hunter! fucking n00b" i flere minutter, tydelig en hunter-hater (som så mange andre). Men innen vi var ferdige hadde 3 stk dødd, han ene to ganger, og healeren hadde pulla en gjeng vi andre løp forsiktig forbi. Angrer på at jeg ikke slang dritt tilbake, 4 deaths og en unødvendig pull er vel litt verre en en liten mob. Unger. Case closed. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Som healer bruker jeg å gi faen, følger bare gjengen og er mega /care på gruppa, men som tank, har jeg mere DPS enn selve DPSene våres så leaver jeg :!: Kanskje man er asshole men /care Lenke til kommentar
tmg Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Er ikke det 30% buff nå el? Ok, sikkert kjempedumt spm, men hva er dette? Fikk meg ny stav da, så nå har jeg klatret over 5000 gs Woooh. Du vet en blessing of kings fra en paladin gir deg 10% stats. Når man går inn i Icecrown citadel får man tilsvarende 3 blessing of kings, som selvfølgelig stacker med alle andre buffs. 30% mer health, damage done og healing/absorb. Ikke som 3 blessing of kings - MYE bedre Beklager for pirking forøvrig, men det er en vesentlig forskjell. (http://www.wowhead.com/spell=73828) Endret 28. juli 2010 av tmg Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Ah daså, har alltid trodd det var 30% stats jeg Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) fikk tak i muradin's hc, Gloves og en ny staff på en shaman som dinget 80 for 3 dager siden Endret 28. juli 2010 av prez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Snakker vi carry her? (a) Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hva er den beste healer-comboen på Sindra 10m? 3 gode healere. Er i grunn samme hvilke klasser du har så lenge det ikke er 3 av den samme. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Snakker vi carry her? (a) gjorde da mere dps enn 2 av de andre dpserne Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Snakker vi carry her? (a) gjorde da mere dps enn 2 av de andre dpserne Dette. Er lite jeg digger mer enn å ha levelet opp en ny karakter, joine instance/raids og outDPS'e (mye) bedre gearet folk. Bare se på warlocken min, level 76 og gjør allerede 2800ish dps på bossfights, jeg har møtt full epic folk i ICC med 25% buff som ikke klarte 4k stabilt engang. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 yay , endling lk nede ene hunteren i gruppa fikk masse pes i dalaran for og ha kingslayer med gearet han har ( Armory prof : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Daggerspine&cn=M%C3%A1y ) Lenke til kommentar
vgard Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Fikk kjørt endel random instance med hunteren min i går. Begynte som lvl 35 og sluttet på kvelden som lvl 37. Ganske artig i grunn, men mye dårlige rogues som dps. Han ene jeg møtte på gikk rundt og pullet i øst og vest og skjelte ut healeren fordi han daua. Sto bare og virra mens vi andre sloss. Mot slutten lå jeg på 150 i dps, ble egentlig ganske fornøyd, med tanke på at jeg stort sett bare hadde questgear. Siste gruppa jeg var i var helt konge, ingen som gjorde idiotiske ting og generelt modne spillere. Skal absolutt prøve å levle en char stort sett via instance, men syns det ble fryktelig mye venting på grupper, så har bestemt meg for å rulle tank eller healer neste gang. Føler meg så usikker på shammyen jeg har på 80, ettersom han stort sett aldri har vært i instance med folk jeg ikke kjenner. Føler det litt sånn at folk forventer alt for mye de få gangene jeg har vært i gruppe. Kan hende jeg rett og slett ikke passer så godt som healer. Føltes veldig unaturlig å bare følge med på aggro og ikke noe annet. Satt hele tiden og kikket på healthbar til tank og dps. Hadde en episode med han lolroguen hvor han fikk tanken drept, artig å prøve å tanke mobs med katt i instance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå