vgard Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Skal si levling går kjapt for tiden. Lenge siden jeg har levlet noe særlig i WoW, DK'en går jo i hundre for tiden.. Ferdig med Hellfire, Zangarmarsh og snart ferdig med Terokkar. Har vel brukt to dager med effektiv questing. Straks lvl 66. Var nydinget 60 når jeg begynte i Hellfire. Kanskje på tide å prøve en instance eller to, sikkert ikke vært i instance siden februar, og da med resto shaman. Noen tips til en DK som aldri har gått instance og heller aldri har tanket med noen chars? Vanskelig å få instance som blood dps DK? Tips til optimal talent spec, både til levling og instance? Kjøpte også fordi jeg ikke liker alliance mounts.. Ser litt lol ut med DK. Francis er konge i den videoen. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Bare vent til Northrend, føles utrolig tregt etter Outland som ble speeda opp for ikke lenge siden. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hehe, får grue meg da.. :/ Men kanskje de fresker det litt opp etter cata? Er vel heller tvilsomt. Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hvem er denne Francis-fyren? Er han for real? I så fall må han være det mest tragiske mennesket på planeten... Nå har jeg sett litt på videoer fra Cata, og må si jeg gleder meg bittebittebittebittelitt Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Kjøpte også fordi jeg ikke liker alliance mounts.. Ser litt lol ut med DK. Francis er konge i den videoen. Den ser jo bare enda værre ut en alliance mounts da Og om du virkelig ikke liker dem så kunne du jo bare kjøpt dk mounten. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 bruker heller 20€ enn masse tid på å farme gull til å kjøpe mount til hva er det, 900g? Har ikke noen main å fiske penger fra. Alliance mounts ser balle ut, stjernehesten er i det minste laget med fin grafikk. Hvem er denne Francis-fyren? Er han for real? I så fall må han være det mest tragiske mennesket på planeten... Nå har jeg sett litt på videoer fra Cata, og må si jeg gleder meg bittebittebittebittelitt Francis er ikke for real, det er bare en karakter han har laget. Se på Boogie2988 sin youtube kanal, mye bra. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Talent changes is gonna be awesome! En kjip ting dog.... De ødelegger Barrens :< Lenke til kommentar
YayaToure Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hehe, nei.. Det er lett med group på 43 + i ZF, folk kjører doungens hele tida nå og får bonusitems av det.. Folk er drit godt gearet 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hehe, nei.. Det er lett med group på 43 + i ZF, folk kjører doungens hele tida nå og får bonusitems av det.. Folk er drit godt gearet Bare 5 år/2947 sider for sein. Nice. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Velkommen til forumet, YayaToure. Håper du blir en aktiv bidragsyter i WoW-forumet Men som Cowboy Bob insinuerer, et tips er å sjekke dato på innlegg man svarer på Enkelte tråder som fortsatt er populære, ble startet for flere år siden. Akkurat som denne tråden som ble startet i 2005. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 En lett nykommer feil. Morsomt :!: Når du har fått inn dette med innleggsdato kan du begynne og poster i store mengder. Usj, lei av Wotlk. Vil ha Cataclysm nå Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Vil ha Cataclysm selv nå.. Skal bli gøy å dra på oppdagelsesferd igjen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Kan du ri på glitrehesten gjennom lufta i Azeroth Gleder meg til og utforske verdenen, talent treet, se på ting som er forandret og utforske nye raids. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Gleder meg som en unge selv. Skal bli gøy å queste fra bunn igjen, men alikevel oppleve at mye er nytt. Kommer til å savne Barrens som det er, men ellers blir det good! Og jeg skal ri på glitrehest i lufta, ofc! Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) . Endret 25. juli 2010 av Ercles Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Jeg skreiv ikke ? tegn Er litt for god til å kutte setninger :!: Blir det sånn "faggot horse reunion" i orgrimmar når Cataclysm kommer ut? Endret 25. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Talent changes is gonna be awesome! En kjip ting dog.... De ødelegger Barrens :< Pff. De forbedrer Barrens! 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) The Barrens er jo og vil jo bli det beste lvling stedet i hele wow. Epic sted og epic chat. Endret 25. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Bare for å forsikre meg; Tiny Emerald Whelpling kan "brukes" av alle ikke sant? Jeg må ikke ha en spesiell quest eller noe annet for at den skal droppe? Jeg veit at det er veldig lav droprate på den, men tenkte jeg skulle spørre for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Bare for å forsikre meg; Tiny Emerald Whelpling kan "brukes" av alle ikke sant? Jeg må ikke ha en spesiell quest eller noe annet for at den skal droppe? Jeg veit at det er veldig lav droprate på den, men tenkte jeg skulle spørre for sikkerhetsskyld. Den dropper uten en quest, ja Samme med de fleste andre sjeldne vanity items. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå