Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk sier så. En jeg møtte sa det gik kan å kjøpe det av Droods. Vetta faan om han kødda eller ei.

 

Hvordan går DKen forresten freddy?:)

Kjøper i den forstand at de summoner bossen for deg (noe som krevet et Druid-quest) og lar deg få mounten om den dropper.

Lenke til kommentar

Jau, det går ann å "kjøpe" det av druids, som sagt. Har selv fått betalt for å drepe Anzu noen ganger med noen amatører på slep. :p Aldri fått utbytte dog.

 

Takk for kjappt svar Slim! Hvordan foregår dette? Du blir summona og må downe Anzu alene med 230 k liv?

Lenke til kommentar

"litt tregt svar :blush: "

 

Og DK'en er nå lvl 61 :)

 

en dk lvl 60 og en druid lvl 64 prøvde å ganke meg når jeg hadde en mob på meg for noen timer siden nå (jeg var da lvl 60), men de visste tydeligvis ikke styrken til "the mighty zynergy" fordi de så ganske overrasket ut etter at jeg hadde grust dem begge to med mobben på meg. (uten hjelp selvfølgelig) :w00t:

 

Bare for å gi dem en lærepenge ganket jeg dem 4-5 ganger etterpå... ja.....det var gøy :love:

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Jau, det går ann å "kjøpe" det av druids, som sagt. Har selv fått betalt for å drepe Anzu noen ganger med noen amatører på slep. :p Aldri fått utbytte dog.

 

Takk for kjappt svar Slim! Hvordan foregår dette? Du blir summona og må downe Anzu alene med 230 k liv?

Du og Mr. Druid går til Sethekk Halls Heroic i Terokkar. Dere går inn, Druiden summoner Anzu the Raven Lord, og dere dreper han sammer. Er du heldig, dropper mounten. Hvis ikke, kommer dere tilbake neste dag/gang. Betaling og slikt fikses når druiden bestemmer.

Lenke til kommentar

For å kunne summone Anzu, må du enten være på siste steg i questen for 280% flyve-form, eller ha fullført questen.

 

Når du er på questen får du en item som summoner Anzu, og når du har fullført får du en item som summoner han utallige ganger.

Og enhver druide med selvrespekt har allerede farmet den mounten til seg selv.

Lenke til kommentar

Har kommet meg tilbake til WoW _igjen_, og tok en Random Dungeon med paladinen min (som var på level 19 på det aktuelle tidspunktet). Vi fant gruppe og ble sendt i Deadmines, men tank DC'et før vi hadde drept en eneste mob, men vi bestemte oss for å kjøre på - og håpe at vi fikk tak i en annen tank. Det gikk selvsagt smooth helt til det joinet en tank (Druid) rett før Sneed. Vi tenkte at det var flotte greier, og det så jo helt OK ut også. Det første han presterer å si i partychatten var at han hadde vært her før, så han hadde full kontroll på instancen, og at vi skulle følge han (...). Greit nok tenkte vi, og kjørte på. Tanken gikk rett som det var ut av bearform for å heale seg, selv om han fikk mer enn nok healing. Det ble litt mer problematisk å holde han i live når han "tanket" i normal form, men ikke værre enn at det gikk. Han "ledet" oss gjennom instancen med mange idiotiske pulls midt i manabreaks og det som værre var, og vi var 3-4-5 pulls unna Mr. Smite da han fikk panikk etter - IGJEN - å ha pullet alt for mange mobs. Vi hadde greit taket på dem, men han luring bestemte seg for å hoppe ut i vannet - for så å svømme opp rett ved Mr. Smite, løpe tilbake til oss og pulle samtlige mobs. Needless to say hadde vi liten sjanse da samtlige var lowlevels, og han hadde pullet så alt, alt, alt for mye for de lowlevlene jeg og resten av gruppen var.

 

Jeg vet ikke akkurat hva jeg forsøker å formidle, annet enn lettere oppgitthet over nivået på enkelte spillere - selv på lav level. Det bør da kunne være mulig å høre på hva andre sier før man bestemmer seg for å rushe inn i store grupper, fyre av moonfire til man er tom for mana, for deretter å dø. Enkelte spillere har nok best av å holde seg unna dungeons til de har forstått det basiske i spillet... Det er helt sikkert!

 

Men når sant skal sies er det egentlig ganske allright med Dungeon Finder om man ser bort ifra at det er uhorvelig mange som trenger alt mellom himmel og jord bare det er mulig å tjene penger på det!

Det har i alle fall gjort World of Warcraft mye mer interessant for min del. Både på godt og vondt :-)

Lenke til kommentar

Kjenner til den der kimaasen, var i Pit of Saron HC via random Dungeon her om dagen,etter å ha wipa på første bossen 2 ganger så sa tanken at hanj hadde dinga for 2 timer siden å første gangen han hadde tanka en instace..

 

Forutenom så var dps`n i grupa ganske lav så vi greide ikke å kompansere for tankens lave erfaring med tanking.

 

Etter uhorvlig mange wipes så disbanda grupen i tunnel eventen før sistebossen. Vi bruke over 45 min bare fram til dit.

 

Slik er random dungeon :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...