vgard Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hepp!Jeg begynte nettopp på nytt, som jeg veldig ofte gjør.. Om noen spiller på Vek'nilash, Allianse, er det bare å adde Drokhna. Lvl 59 DK, human for øyeblikket. Skal prøve å spille opp denne, for en gangs skyld. Bare /w om du vil prate eller hva som helst. Ikke noen raider, så tenkte bare å ha det en smule sosialt. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Noen som har noen anbefalinger av en ny realm, Aerie peak er dominert av alliance og AH er jo så godt som tomt. Så det jeg ser etter er: - Grei/god balanse mellom Horde og alliance - Grei PvE progresjon - grei battlegroup Hadde vært fint om det var noen av dere som var på den realmen, da jeg kanskje kunne trenge noen norske medspillere Takk på forhånd! Darksorrow! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Finns det noen erstatter for AVR(E)? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Etter å ha søkt litt rundt nå, endte det med at jeg havnet på Darksorrow Jeg er da nå: Zynergy of darksorrow! Hugol, you won a cookie! Endret 20. juli 2010 av Konkulf Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Fett. Håper du spiller Horde? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Finns det noen erstatter for AVR(E)? HudMap kan være noe for deg. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Fett. Håper du spiller Horde? Hehe, ja. Er en undead death knight, hadde vært fint om du la meg til Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Spiller på Darksorrow selv ;> Veldig fin server D: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Fett. Håper du spiller Horde? Hehe, ja. Er en undead death knight, hadde vært fint om du la meg til Kanskje jeg og joiner darksorrow så kan vi chatte til fingrene løsner! Er det mange norske på den serveren? Jeg vil ha ny server, lei av crap-ravencrest. Hah, tidenes fail idag. Var 2-3 bars unna å dinge 80, joiner en pug, ble culling of stratholme. Vi kommer til arthas delen og jeg gleda meg til å dinge min første ever 80, 1 bar igjen. Meeeeeen da kom plutselig den fine gule beskjeden [sERVER SHUTDOWN IN: 15] I wuz leik: NooOOooO! Så vi forter oss bort til Mael Ganis eller hva han nå heter. 40% igjen på helsa hans og 6min igjen på servern, så får healer sleep og vi wiper Så i panikk releaser alle og løper som faen. Men vi rakk det ikke :/ Så da blir det 80 ding i morgen! Lenke til kommentar
Porto Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er sykt keen på ny server jeg også. Haomarush er en svært dårlig server Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 For horde kan jeg anbefale Draenor. Sykt lange BG queues, men ellers ok. Har WG stort sett hele tida bl.a. Ganske grei H:A ratio. Selv har jeg havnet som alliance(*grøss*) på Doomhammer. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ja, ganske drøy design på worgen. Tror nok vi kommer til å se MANGE av de fremover. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 4 minutter over nå ... Syns de kan åpne klokka 11 når jeg for en gangs skyld er oppe så tidlig! Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ja, ganske drøy design på worgen. Tror nok vi kommer til å se MANGE av de fremover. Dog dønn kjedelig å spille. Minner meg litt om taurens, alt går på en måte slow motion. Lenke til kommentar
Startech Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Noen som kan vise link til bilder av den gamle worgen modellen? Må se makeoveren skikkelig. Har ikke spilt aktivt siden tbc var over Lurer på å spille litt igjen til cata, men ser at spillet har gått i feil retning (personlig mening). Phasing og dungeonfinder visker ut spilltittelens mening: World of Warcraft, og mye annet (eks. achievements). Nå svartmala jeg hele spillets fundament, men jeg liker å levle selv om mye har forandret seg. Kanskje det blir darksorrow? så at det var mange positive ord om den realmen Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 4 minutter over nå ... Syns de kan åpne klokka 11 når jeg for en gangs skyld er oppe så tidlig! 20 minutter over.. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Alle som er på Darksorrow, legg meg til hvis du vil chatte litt eller whatnot Legg til: Zynergy - Konkulf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Tror dette bildet viser tidligere Worgen-modellen rimelig bra: Link Får ikke sjekket skikkelig, da vi har innført litt strengere sperre-regler på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå