Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Hepp!Jeg begynte nettopp på nytt, som jeg veldig ofte gjør.. Om noen spiller på Vek'nilash, Allianse, er det bare å adde Drokhna. Lvl 59 DK, human for øyeblikket. Skal prøve å spille opp denne, for en gangs skyld. :) Bare /w om du vil prate eller hva som helst. Ikke noen raider, så tenkte bare å ha det en smule sosialt. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen anbefalinger av en ny realm, Aerie peak er dominert av alliance og AH er jo så godt som tomt.

Så det jeg ser etter er:

- Grei/god balanse mellom Horde og alliance

- Grei PvE progresjon

- grei battlegroup

Hadde vært fint om det var noen av dere som var på den realmen, da jeg kanskje kunne trenge noen norske medspillere :whistle:

Takk på forhånd! :thumbup:

Darksorrow! :new_woot:

Lenke til kommentar

Fett. Håper du spiller Horde?

Hehe, ja. Er en undead death knight, hadde vært fint om du la meg til :)

Kanskje jeg og joiner darksorrow så kan vi chatte til fingrene løsner! Er det mange norske på den serveren? Jeg vil ha ny server, lei av crap-ravencrest.

Hah, tidenes fail idag.

Var 2-3 bars unna å dinge 80, joiner en pug, ble culling of stratholme.

Vi kommer til arthas delen og jeg gleda meg til å dinge min første ever 80, 1 bar igjen. Meeeeeen da kom plutselig den fine gule beskjeden [sERVER SHUTDOWN IN: 15]

I wuz leik: NooOOooO! Så vi forter oss bort til Mael Ganis eller hva han nå heter. 40% igjen på helsa hans og 6min igjen på servern, så får healer sleep og vi wiper :glare:

Så i panikk releaser alle og løper som faen. Men vi rakk det ikke :/

Så da blir det 80 ding i morgen!

Lenke til kommentar

Noen som kan vise link til bilder av den gamle worgen modellen? Må se makeoveren skikkelig. Har ikke spilt aktivt siden tbc var over :(

Lurer på å spille litt igjen til cata, men ser at spillet har gått i feil retning (personlig mening). Phasing og dungeonfinder visker ut spilltittelens mening: World of Warcraft, og mye annet (eks. achievements).

Nå svartmala jeg hele spillets fundament, men jeg liker å levle selv om mye har forandret seg. Kanskje det blir darksorrow? så at det var mange positive ord om den realmen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...