Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Var da fælt så du skulle ta på vei av at Slimda ikke liker tranq? Er du i samme guild som ham, eller tror du at du selv vil bli sett på som en bedre spiller ved å tråkke på en tilsynelatende erfaren druid?

Er ikke i samme guild som ham nei. Er bare over gjennomsnittlig lei av folk som kommer med utallelser om hvorvidt en ability er ubrukelig eller ikke uten å egentilg ha noen forståelse av hvilke situasjoner de kan hjelpe til i. Spesielt når begrunnelsen er at man ikke har spellpower. Høres ut som en dårlig unnskyldning for å slacke...

Minner meg litt om frost DK'en som blå-nektet å AoE'e fordi han var frost og måtte holde seg til rotationen sin.

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No blei det her blåst ut av proposjonar. Eg er fullt klar over at Slimda er ein meget oppegåande druid som kan sakene sine. Det eg ville påpeike var berre at det fins fleire ting enn tunnelvision og dps. (Og jada, det veit Slimda også).

Air phase på BQ og poppe tranq der, kan nok godt mulig vere overflødig, og kan også godt mulig vere en lifesaver i enkelte tilfeller der ting har gått litt skeis rett før fear. Poenget er forskjellane på en som kan forutsjå faren, og vere litt "på", poppe tranq for å hjelpe til med å holde raidet oppe.

Kjappe judgement calls skiller for meg gode dps spelarar (med hybridmuligheter til å hjelpe til). Irriterer meg ofte i pugs mangelen på forståelse hos enkelte.

Lenke til kommentar

Jeg forstår deg veldig godt Dkdaffy. Jeg har opptil flere ganger tatt over tanking midlertidig hvis tanken har falt, eller fortsatt kiting på slimklatt hos Rotface om kiteren dør/DCer. Jeg gjør så godt jeg kan for at vi skal overleve.

Det er også derfor jeg sier at jeg ikke trenger å bruke Tranq. Hvis noen først dør i raidet vårt, så er det oneshot.

jeg skal dog innrømme at jeg har tatt en Rebirth + Tranq hos Marrowgar når ene resto-druiden døde under bladestorm, i de tidligere forsøkene våre.

Dessverre tar Tranq bare gruppa du er i, og ikke raidet.

Lenke til kommentar

Huff. Jeg skiller opp mining og blacksmithing på warrioren min nå, og har kommet til 205 blacksmithing så langt. Etter å ha farmet rundt 200 Iron Ore kan jeg si at det frister veldig lite å farme 320 Mithril. Kan tro jeg er glad for at Thorium faktisk har en realistisk pris, for å farme 430 av dem hadde jeg aldri orket.

Er dette noe de fikser på i Cataclysm, eller har jeg bare drømt den blue posten? Det er utrolig slitsomt/dyrt å skille opp enkelte professions nå (blacksmithing og engineering ihvertfall).

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med at Armory ikke vil oppdatere seg?

Jeg sluttet med WoW rundt den 10 juli eller no, men armory ville ikke oppdatere seg siste gang jeg logget ut siden 6 juli.

Jeg prøve igjen i dag rett før tiden jeg har betalt for går ut, men fortsatt har jeg samme problemet.

Jeg har veldig lyst til at armory skal oppdatere mine Wrathful shoulders of wand før jeg slutter... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Huff. Jeg skiller opp mining og blacksmithing på warrioren min nå, og har kommet til 205 blacksmithing så langt. Etter å ha farmet rundt 200 Iron Ore kan jeg si at det frister veldig lite å farme 320 Mithril. Kan tro jeg er glad for at Thorium faktisk har en realistisk pris, for å farme 430 av dem hadde jeg aldri orket.

Er dette noe de fikser på i Cataclysm, eller har jeg bare drømt den blue posten? Det er utrolig slitsomt/dyrt å skille opp enkelte professions nå (blacksmithing og engineering ihvertfall).

Det vil nok ta litt tid å farme så mange som du nevner her, men å levle i en smekk er vel alltids kostbart sammenlignet med å farme mens du quest'er. Thorium er derimot en lek sammenlignet med de øvrige ores (med unntak av Saronite da). Bare å løpe i ring i Un'Goro til du blir svimmel eller går tom for plass i veskene dine. Med mindre du har en juvelkutter som du farmer steiner til så vil du få en god del til å selge på AH.

Selv synes jeg at Iron og (kanskje spesielt) Mithril var traurige greier å farme, men da jeg fant ut at jeg skulle legge litt flid i å utforske hele sonen når jeg kom til en ny sone så var det i grunnen til å leve med. Jeg har i tillegg to lv 80 som har mining og når en hadde mange soner med "litt" igjen å utforske før "Explorer" achievement var i boks så ble det også litt ores her.

Vel, kort sagt så er Un'Goro stedet for Thorium.. ;)

Lenke til kommentar

Farmet selv Blacksmithing over 400 med egne mats. Tok sin tid, men var litt moro og.

I Cataclysm endres det slik at oransje skills (eller var det store oppskrifter/dvs blå våpen/armor?) gir flere poeng enn 1.

Det sistnenvte. Blå (og kanskje noen få epic?) skal gi(eller var det mulighet for å gi?) mer enn et skillpoint.

Jeg så på guildperks at ene saken man kan få der var større sjanse for skillup! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

WHY oh WHY får jeg error 132 plutselig? eneste jeg gjorde var å slette WTF-foldern med addonsettings til en av accountene mine. Den andre er enda der :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

ser det har kommet

Mobile Authenticator for Android Phones

men hva heter den på market finner bare flexauth

Den ligger på market, og har vært ute en god stund. Har den selv.

Lenke til kommentar

Noen som har noen anbefalinger av en ny realm, Aerie peak er dominert av alliance og AH er jo så godt som tomt.

Så det jeg ser etter er:

- Grei/god balanse mellom Horde og alliance

- Grei PvE progresjon

- grei battlegroup

Hadde vært fint om det var noen av dere som var på den realmen, da jeg kanskje kunne trenge noen norske medspillere :whistle:

Takk på forhånd! :thumbup:

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...