Necleto Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Prøv dette: http://www.locksucks.com/2008/01/increasing-wow-performance-ii-latency/ Funket for meg selv om jeg ikke slet med veldig høy latency fra før. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Tenkte å prøve ut det på latencylinken, men jeg kan ikke finne: Now find: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MSMQ\Parameters Fant den første, men denne er ikke der.. Edit: never mind, tror det står i kommentarene på bunnen der. Endret 19. juli 2010 av Juliess Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Eventuelt prøv denne http://www.wowinterface.com/downloads/info13581-LeatrixLatencyFix.html Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Man legger ut et uhyre vanlig item til en latterlig pris (typisk 2k g per stykk) også kjøper goldselleren den og du får gullet via AH, Det her er blizzard klar over, kjenner en som ble 3 dager bannet pga han la ut en item til 20k gull som var verdt 30g. Han gjorde det for å øke gjennomsnittsprisen på AH-addons , men blizz mener han legger ut for å kjøpe gull. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Eventuelt prøv denne http://www.wowinterface.com/downloads/info13581-LeatrixLatencyFix.html Han sliter med FPS'en ikke ms'en. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Yay da har jeg nettopp blitt 80 for andre gang Hehe! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hva var det som ble 80 denne gangen? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Sliter litt med FPS i Wow for. Den ligger konstant på 21.4 (ned til 20 av og til). Har prøvd et par nye drivere, med og uten addons, alle grafikkinnstillinger på det laveste etc., men frameraten endrer seg ikke av en eller annen merkelig grunn. Selv ikke når jeg står på en tom plass og stirrer rett inn i en vegg. Slik er det både på min stasjonære og bærbare pc, så hjelper vel kanskje å installere hele spillet på nytt. Men er det noen her som har opplevd noe lignende og vet hva som er galt? Hadde skrevet /console maxfps 100 (in-game) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hva var det som ble 80 denne gangen? En druid så da har jeg en litt utdatert mage og nå en fersk druid. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Grattiz da Hvilken class? Ninjaedit: fuuuu, 2 late ;< Endret 19. juli 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 En druid så da har jeg en litt utdatert mage og nå en fersk druid. Må vel få opp litt mer en Mage'en min jeg også. Men den er ganske up-to-date da Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Sliter litt med FPS i Wow for. Den ligger konstant på 21.4 (ned til 20 av og til). Har prøvd et par nye drivere, med og uten addons, alle grafikkinnstillinger på det laveste etc., men frameraten endrer seg ikke av en eller annen merkelig grunn. Selv ikke når jeg står på en tom plass og stirrer rett inn i en vegg. Slik er det både på min stasjonære og bærbare pc, så hjelper vel kanskje å installere hele spillet på nytt. Men er det noen her som har opplevd noe lignende og vet hva som er galt? Høres nesten ut som du har låst fps'en til et visst maksimum. Lenke til kommentar
gamer1001 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hvor får jeg kjøpt leveling gears? Og hvor kan jeg bruke Bedge of Justice? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 16 runder i Forge of Souls heroic nå (ifølge statistics ved achievements) uten at hverken Bronjahm eller Devourer of Souls har droppet necklace en eneste gang. Gleder meg skikkelig til en av de endelig dropper og jeg taper det til en mage på 2k dps. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 16 runder i Forge of Souls heroic nå (ifølge statistics ved achievements) uten at hverken Bronjahm eller Devourer of Souls har droppet necklace en eneste gang. Gleder meg skikkelig til en av de endelig dropper og jeg taper det til en mage på 2k dps. Gå å hent noe bedre på ICC10/25, la 2k dps'ere hente njub weapons/equipment!. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Skulle jeg gjerne gjort, men det går dårlig uten guild. Jeg orker ikke raider etter bestemte tider så og så mange ganger i uka, og litt mer laidback guilds er mangelvare ihvertfall på min realm. Og pugs har jeg fobier mot. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg har også litt fobi mot pugs etter at de stakk av med heroic gearet mitt. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Og pugs har jeg fobier mot. hahah, om du har 5h fri og en pug skal til icc så hvorfor ikke bli med? Redd for å dø? Tok en icc pug 10man før 10% buffen og vi kom til 6 boss down og da hadde 1 dødd av sin egen dummhet. Vi drepte 10 bosser hvor 6 av de på 1shoot, hadde ikke tid til flere. 4 av oss hadde ikke vært i icc før. I 25man pugger man 6-7 bosser. Det burde ikke være noe annerledes xrelame. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hva var det som ble 80 denne gangen? En druid så da har jeg en litt utdatert mage og nå en fersk druid. Ooh, druide. Hvilken type da? (si feral, si feral, si feral!!!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå