Slimda Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Firemage er faktisk like bra som Arcane på toppnivå, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Haste () som Arcane, crit som Fire. Grovt sett. Er det noen som spiller fire-mage lenger? Jess. Heilt konge og langt artigare enn arcane. Det at fire ikkje trenger haste er dog litt feil. Bør helst ha haste OG crit =) Køyrer vel rundt 50% crit og 920ish haste i raids som fire. Kunne sikkert vore fordelaktig med litt meir crit, men pytt. Slår tålelig greit ifra meg. Rundt 9-10k i 25, med 600ms, og ikkje sånn altfor bra gear. Er en alt. =) Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Står ingenting om at fire ikke trenger haste, hun spurte hva som er best/viktigst. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Jeg mista jaggu kontoen min en gang mellom lørdag og søndag. Ikke bruker jeg passordet andre steder, ingen andre har passordet og maskinen min var fri for ulumskheter, lurer på hvordan det har gått seg til. Jeg hadde fått mail fra Blizz om at jeg hadde fått 72hour suspension for "abuse of the economy", noe jeg mente var feil da jeg bare har vært litt hard på AH i det siste, så jeg klagde og våknet opp i dag til en restore. Det tok ikke mer enn 6-8 timer på en søndag fra jeg fylte ut webform til alle chars med alt gold og items var restored, så jeg er veldig fornøyd. Derimot er jeg ikke så fornøyd med at BlizzStore ikke lar meg kjøpe authenticator...den bare failer og failer. Endret 19. juli 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det er mange måter man kan miste en konto på. Vi som vanlige personer vet ikke om mesteparten av de. Men skal ikke se bort ifra bruteforcing. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Passordet mitt var av typen "strong", store og små bokstaver og tall. Det jeg kan tenke meg er en bruteforce med grunnlag i en mindre secure versjon av passordet som jeg har brukt noen steder... Nå har jeg i alle fall et helt helt unikt passord som ikke skal brukes til noe annet. Fremdeles forbanna på BlizzStore som ikke vil fungere for meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Passordet mitt var av typen "strong", store og små bokstaver og tall. Det jeg kan tenke meg er en bruteforce med grunnlag i en mindre secure versjon av passordet som jeg har brukt noen steder... Nå har jeg i alle fall et helt helt unikt passord som ikke skal brukes til noe annet. Fremdeles forbanna på BlizzStore som ikke vil fungere for meg. Sorry, men Små og Store bokstaver fungerer ikke i Blizzard-passord. Bare prøv å skriv passordet ditt med små eller bare store bokstaver. Endret 19. juli 2010 av Marekatten Fjernet referanse til slettet innlegg Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Passordet mitt var av typen "strong", store og små bokstaver og tall. Det jeg kan tenke meg er en bruteforce med grunnlag i en mindre secure versjon av passordet som jeg har brukt noen steder... Nå har jeg i alle fall et helt helt unikt passord som ikke skal brukes til noe annet. Fremdeles forbanna på BlizzStore som ikke vil fungere for meg. Sorry, men Små og Store bokstaver fungerer ikke i Blizzard-passord. Bare prøv å skriv passordet ditt med små eller bare store bokstaver. Nei i svarte? Du kødder nå? Fyyy fanken, nå ble jeg mindre glad.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Nei i svarte? Du kødder nå? Fyyy fanken, nå ble jeg mindre glad.. Jeg er derimot kjempeglad. Er en fryd å forestille meg alle som sitter og plotter inn store og små bokstaver uten å vite at det er totalt uten mening. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Super avansert passord er jo bare fail. Mitt er passe sikkert og har aldri blitt hacka uansett hvor mange lumske sider jeg er innom. Det blir 500 kroner billigere enn gaming card i ett år. Endret 19. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det blir 500 kroner billigere enn gaming card i ett år. Bingo. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Nei i svarte? Du kødder nå? Fyyy fanken, nå ble jeg mindre glad.. Jeg er derimot kjempeglad. Er en fryd å forestille meg alle som sitter og plotter inn store og små bokstaver uten å vite at det er totalt uten mening. Hmmfs. Jeg jobber i IT og det er en viss fokus på secure passwords. Heldigivs har jeg ikke ørten store og små bokstaver.. Glad jeg har tall her og der jaffal da, gjør ting litt bedre. Jeg får mest lyst til å bruke en svadasetning nå dog, for å få et langt passord siden det er case insense. Faenmeg nest-dummeste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jobber i IT-avdeling selv. Merket det en gang når jeg ved en feil skrev inn passordet med capslock på, og stusset over at jeg fikk logget meg inn. På jobben her er det dog andre boller. Liten og stor bokstav samt tall. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg mista jaggu kontoen min en gang mellom lørdag og søndag. Ikke bruker jeg passordet andre steder, ingen andre har passordet og maskinen min var fri for ulumskheter, lurer på hvordan det har gått seg til. Jeg hadde fått mail fra Blizz om at jeg hadde fått 72hour suspension for "abuse of the economy", noe jeg mente var feil da jeg bare har vært litt hard på AH i det siste, så jeg klagde og våknet opp i dag til en restore. Det tok ikke mer enn 6-8 timer på en søndag fra jeg fylte ut webform til alle chars med alt gold og items var restored, så jeg er veldig fornøyd. Derimot er jeg ikke så fornøyd med at BlizzStore ikke lar meg kjøpe authenticator...den bare failer og failer. Faen, akuaratt samme som meg, ve hevda at jeg solgte gull for IRL penger, noe jeg ikke gjør. Sto at det var 72hr ban, men er fortsatt bannet.. Hva skrev du? ELler ringte du? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Ikke noe og hisse seg opp for. Hva tror dere jeg kan får for en account med 1 lvl 80 shaman 5500gs og en lvl 80 hunter 5kgs? Kontoen inneholder også muligheten for 2 månder gratis RaF tid hvis de som har kontoene kjøper game time og 3 fulle lvling gear sett. pluss noen få alts på lvl 60. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg mista jaggu kontoen min en gang mellom lørdag og søndag. Ikke bruker jeg passordet andre steder, ingen andre har passordet og maskinen min var fri for ulumskheter, lurer på hvordan det har gått seg til. Jeg hadde fått mail fra Blizz om at jeg hadde fått 72hour suspension for "abuse of the economy", noe jeg mente var feil da jeg bare har vært litt hard på AH i det siste, så jeg klagde og våknet opp i dag til en restore. Det tok ikke mer enn 6-8 timer på en søndag fra jeg fylte ut webform til alle chars med alt gold og items var restored, så jeg er veldig fornøyd. Derimot er jeg ikke så fornøyd med at BlizzStore ikke lar meg kjøpe authenticator...den bare failer og failer. Faen, akuaratt samme som meg, ve hevda at jeg solgte gull for IRL penger, noe jeg ikke gjør. Sto at det var 72hr ban, men er fortsatt bannet.. Hva skrev du? ELler ringte du? " Det tok ikke mer enn 6-8 timer på en søndag fra jeg fylte ut webform til alle chars med alt gold og items var restored, så jeg er veldig fornøyd." Jeg klikket på linken som står i mailen hvis man skal klage, også klaget jeg. Noen folk velger å ringe, men jeg hater å ringe ukjente uansett hva det gjelder, så jeg brukte webformen og det funket som det skulle. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Skal man kjøpe gull så bruk iallefall huet. Bruk en man får anbefalt av guild/venner, chat med de på forhond om å ikke skrive noe i chat om dette er mulig. Trade gullet på en konto som ikke er på din battlenet eller i ditt navn evt også IP. Trade items sammen med gullet, hvitvask gullet på ah med troverdige priser, gjerne på flere alter. Ha for all del ikke kjøpesiden/mail oppe bak wow da warden scanner minnet. Det er bare småtteri jeg kommer på som jeg ville ha gjort, nå som blizz leser chat og banner i vildens sky. Tar 5 min ekstra , men det er mye værre å avsløre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Eller bare bruke den jeg ser på vår server (genial måte å scamme dem på også forsåvidt). Man legger ut et uhyre vanlig item til en latterlig pris (typisk 2k g per stykk) også kjøper goldselleren den og du får gullet via AH, vanskelig å spore og forholdsvis lett å scamme dersom du er rask og goldselleren er dum. Man ser brukeren har lagt ut noe og heter Oli, også lager du selv en bruker som heter Olí og poster de samme itemsene til samme pris. Er du heldig blir noen av dine ting kjøpt opp og du tjener penger og goldselleren og fyren som kjøper skjønner bæret. Har funket for meg to ganger av omkring ti for meg, ikke så høy rate, men har tjent noen tusen gull på det Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Skjønner ikke hvorfor noen trenger å kjøpe gull lengere. Hvis man klarer å ha på seg buksene uten hjelp om morgenen burde man klare å tjene noen hundre gull om dagen på mindre enn 15min. Endret 19. juli 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Sliter litt med FPS i Wow for. Den ligger konstant på 21.4 (ned til 20 av og til). Har prøvd et par nye drivere, med og uten addons, alle grafikkinnstillinger på det laveste etc., men frameraten endrer seg ikke av en eller annen merkelig grunn. Selv ikke når jeg står på en tom plass og stirrer rett inn i en vegg. Slik er det både på min stasjonære og bærbare pc, så hjelper vel kanskje å installere hele spillet på nytt. Men er det noen her som har opplevd noe lignende og vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå