Ercles Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Husker jeg brukte denne da jeg levlet min hunter i fjor etter den hadde samlet støv siden tidlig TBC. Tror du skal finne omtrentlig alt du lurer på om hunter levling der. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Takker!! En ting til; hvor viktig er critical chance, altså ferocity i BM talent build? Endret 18. juli 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
War Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hvilken AH-addon sjekker bare pris? /scan ah Er lei av de som messer opp hele ah. Edit: Trur jeg fant en Auctionator Endret 18. juli 2010 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Les på linken han ga deg.. IV. Stats Attack power for obvious reasons and crit is good because all hunters regardless of your spec will opt for Go for the Throat which is based on critting and it is also a DPS increase. In priority it should be agi/ap > stam > int > crit. Crit will usually come w/ ap as well as being part of agi so it isn't a must have to stack on its own. Intellect isn't needed till you hit outland, which is when the itemization gets better anyway. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Der var itemsene tilbake Lurer på en ting nå. Hvorfor kan jeg ikke linke achievs når jeg whisprer andre? dette er meldingen jeg får opp Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 I helgen ble jeg hacket.. Skal ringe å fixe kontoen imårrå Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Der var itemsene tilbake Lurer på en ting nå. Hvorfor kan jeg ikke linke achievs når jeg whisprer andre? dette er meldingen jeg får opp en reset av keybindings fikser det , har samme problemet selv , men det kom kjapt tilbake :/ Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Les på linken han ga deg.. IV. Stats Attack power for obvious reasons and crit is good because all hunters regardless of your spec will opt for Go for the Throat which is based on critting and it is also a DPS increase. In priority it should be agi/ap > stam > int > crit. Crit will usually come w/ ap as well as being part of agi so it isn't a must have to stack on its own. Intellect isn't needed till you hit outland, which is when the itemization gets better anyway. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg dinga level 60 i går! Dessuten har jeg respeccet til Destruction. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Ble rost opp og ned for tankingen min av en warlock og discopriesten nå for å aldri miste aggro til locken. Her som jeg er redd jeg ikke gjør det godt nok. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Der var itemsene tilbake Lurer på en ting nå. Hvorfor kan jeg ikke linke achievs når jeg whisprer andre? dette er meldingen jeg får opp en reset av keybindings fikser det , har samme problemet selv , men det kom kjapt tilbake :/ Hvordan? Søkt litt rundt men finner ingen måte Lenke til kommentar
War Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Folk blir hacket i vildens sky nå, må adde gratis kode fra mobil eller 1 dollar brikke. Pet får man også. Endret 18. juli 2010 av War Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hva er mest for mage, hate rating eller crit strike rating? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Haste () som Arcane, crit som Fire. Grovt sett. Endret 18. juli 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Akai. Innsjill mine leifer, skriver fort vet du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Lurer på en ting nå. Hvorfor kan jeg ikke linke achievs når jeg whisprer andre? Det er en feil med nyeste versjon av WIM som ikke lar deg linke achievments. Skal bli fikset i neste versjon som skal være rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har litt lyst til å selge accounten min og starte på en ny en. Er ikke sikker på hvor mye jeg får for den Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hvorfor i alle dager skal du selge for så å starte en ny? Skal love deg at du vil angre når du innser hvor meningsløst det er Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Haste () som Arcane, crit som Fire. Grovt sett. Er det noen som spiller fire-mage lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå