Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Les på linken han ga deg..

IV. Stats

Attack power for obvious reasons and crit is good because all hunters regardless of your spec will opt for Go for the Throat which is based on critting and it is also a DPS increase.

In priority it should be agi/ap > stam > int > crit. Crit will usually come w/ ap as well as being part of agi so it isn't a must have to stack on its own. Intellect isn't needed till you hit outland, which is when the itemization gets better anyway.

Lenke til kommentar

Der var itemsene tilbake :) Lurer på en ting nå. Hvorfor kan jeg ikke linke achievs når jeg whisprer andre?

dette er meldingen jeg får opppost-197831-1279483305,543_thumb.png

en reset av keybindings fikser det , har samme problemet selv , men det kom kjapt tilbake :/

Lenke til kommentar

Les på linken han ga deg..

IV. Stats

Attack power for obvious reasons and crit is good because all hunters regardless of your spec will opt for Go for the Throat which is based on critting and it is also a DPS increase.

In priority it should be agi/ap > stam > int > crit. Crit will usually come w/ ap as well as being part of agi so it isn't a must have to stack on its own. Intellect isn't needed till you hit outland, which is when the itemization gets better anyway.

:blush:

Lenke til kommentar

Der var itemsene tilbake :) Lurer på en ting nå. Hvorfor kan jeg ikke linke achievs når jeg whisprer andre?

dette er meldingen jeg får opppost-197831-1279483305,543_thumb.png

en reset av keybindings fikser det , har samme problemet selv , men det kom kjapt tilbake :/

Hvordan? Søkt litt rundt men finner ingen måte :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Lurer på en ting nå. Hvorfor kan jeg ikke linke achievs når jeg whisprer andre?

Det er en feil med nyeste versjon av WIM som ikke lar deg linke achievments. Skal bli fikset i neste versjon som skal være rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...