FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ghost saber funker det ja. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ghost saber funker det ja. Lurer litt på om jeg skal prøve dette jeg, kan jo skifte seinere. Er det ikke noe som heter dual ett-eller-annet som gjør at jeg kan bytte mellom specs? Er denne MM-builden grei?? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Dual specc ja. Koster 1kg og du kjøper det hos hunter trener. Du åpna det i lvl 40. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Dual specc ja. Koster 1kg og du kjøper det hos hunter trener. Du åpna det i lvl 40. Ok. Og da behøver jeg ikke "reset" talent build hver gang jeg bytter? Jeg kan bygge opp begge med de antall talent-points jeg har? (mange spørsmål det her; bear with me, har vært en frustrerende natt til i dag!! ) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Med dual specc har du to talent trees tilgjengelig. Så da kan du ha en som du bygger MM på og en du bygger BM på. Eller en med Survival og en med MM osv. Endret 17. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Med dual specc har du to talent trees tilgjengelig. Så da kan du ha en som du bygger MM på og en du bygger BM på. Eller en med Survival og en med MM osv. Det er jo flott! Hvordan bytter jeg mellom talent trees; hos en trener? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nei, du får opp to tabs i talent vinduet. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nei, du får opp to tabs i talent vinduet. Enkelt og greit, det liker jeg. Jeg har ikke råd til dual spec nå, men da veit jeg hva jeg skal samle penger til. Men jeg kommer til å endre talent tree nå likevel. Tusen takk for all hjelp; nå stikker jeg å spiller (prøve å gi meg før fem denne natta....) Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Noen som vet om en måte og ''skifte ui''? for eks: jeg vil ha Tuk ui på shamanen og min egen ui på warriorn? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Nei, du får opp to tabs i talent vinduet. Enkelt og greit, det liker jeg. Jeg har ikke råd til dual spec nå, men da veit jeg hva jeg skal samle penger til. Men jeg kommer til å endre talent tree nå likevel. Tusen takk for all hjelp; nå stikker jeg å spiller (prøve å gi meg før fem denne natta....) Nå har jeg prøvd ørlitt med nytt specc. Jeg gjør mer skade (har ikke prøvd i dungeon), men ghost saber`n min klarer ikke å holde aggro lenger (det er kanskje naturlig). Noe jeg kan gjøre med det tro?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Når du bytter specc til noe annet enn BM, bytt pet til et tenacity-pet (bjørner, crocolisker, aper også videre), disse vil holde aggroen bedre, men du vil alltids stjele aggro fra pettet ditt uansett fordi du gjør mye mer skade. Jeg levlet som BM/MM og som MM mistet mobsene aggro etter Serpent Sting - Chimera. Dog hadde jeg fullt ut med heirlooms så jeg drepte dem som regel innen det neste skuddet, så sånn sett var det ikke noe problem for meg. Men nå må du lære deg å kite mobs, altså bruke Concussive Shot, traps og lignende for å holde mobs på avstand mens du skyter på dem og petet ditt gjør skade Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Fanden. NEde på actionbarsa mine med spellsa der (1,2,3 osv) så viser det ikke noe info på de forskjellige spellsa. For eksempel når jeg holder pilen over Fireball, så står der bare Fireball og ranken på den over. Jeg vil gjerne ha det slik at jeg ser mana cost, range og info. Hvordan får jeg frem dette igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Escape - Interface - En av de to-tre nederste menyene i sidebaren - Enhanced Tooltips Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jøss, tusen takk. Jepp, tusen takk for å spørre om detta, lurt på det samma lenge Lenke til kommentar
War Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 You have already redeemed this item for this WoW account. Kjøpte sånn gay hest kode for å ha mount på alts uten å oppgradere den hele tiden. Skrev inn kode, valgte konto, done. ' Prøver jeg igjen får jeg feilmeldingen over. Men det er ingen gay hest i mail, fungerer på mine andre kontoer. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Angående diskusjonen fra i går kveld. Du vil møte på mange med "heirloom" gear. Heirlooms er gear (Chest, pauldrons, våpen og ranged våpen (bortsett fra wand) som man bare kan skaffe på level 80 og kan bare brukes av egne alts. De er alltid litt bedre enn det gearet du kan få på samme level. I tillegg så er det mulig du møter på folk som gjør mange instances og de vil også ha veldig godt gear, kanskje i tillegg til heirlooms, så det er ikke nødvendigvis du eller speccet ditt som er feil, men de har rett og slett bare dårligere gear enn deg. Folk som sutrer om DPS på lavere levels er ikke verdt å bry seg om uansett. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Angående diskusjonen fra i går kveld. Du vil møte på mange med "heirloom" gear. Heirlooms er gear (Chest, pauldrons, våpen og ranged våpen (bortsett fra wand) som man bare kan skaffe på level 80 og kan bare brukes av egne alts. De er alltid litt bedre enn det gearet du kan få på samme level. I tillegg så er det mulig du møter på folk som gjør mange instances og de vil også ha veldig godt gear, kanskje i tillegg til heirlooms, så det er ikke nødvendigvis du eller speccet ditt som er feil, men de har rett og slett bare dårligere gear enn deg. Folk som sutrer om DPS på lavere levels er ikke verdt å bry seg om uansett. Aller først; takk for mange gode svar rundt dette; mange med tålmodighet her inne. Jeg er nok ikke ennå så komfortabel med det nye speccet; siden jeg hele tiden havner i nærkamp, noe jeg ikke er utstyrt for (hunter er vel ikke til denslags uansett). Jeg har brukt feller osv. før også, men uansett ender det jo opp med at jeg må slåss i nærkamp. Det jeg lurer på nå, er om jeg burde gjøre noen dungeons nå mens jeg har MM-specc, siden tanken der muligens klarer å holde på aggro på tross av lille meg. Samtidig må jeg si jeg savner BM-speccet en god del; det var jo ganske så komfortabelt å stå å skyte i bakgrunnen. Mulig jeg bare får ta imot den dritten som kommer når jeg går dungeons. Hvordan er det ultimate 51-talent build for BM; in your opinion? Og hvordan er survival-speccet; hvordan sloss man med det; nærkamp eller holder pet aggro? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har ikke spillt hunter på lenge nok til at jeg vil prøve meg på noe specc. Når det gjelder Survival så er det ikke så alt for ulikt MM. Du vil fortsatt slite med at petet ditt ikke vil holde aggro. Hadde jeg vært deg ville jeg gått tilbake til BM og holdt meg til det til jeg ble 80 og heller gitt en lang f. i de som sutrer og klager over DPS. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har ikke spillt hunter på lenge nok til at jeg vil prøve meg på noe specc. Når det gjelder Survival så er det ikke så alt for ulikt MM. Du vil fortsatt slite med at petet ditt ikke vil holde aggro. Hadde jeg vært deg ville jeg gått tilbake til BM og holdt meg til det til jeg ble 80 og heller gitt en lang f. i de som sutrer og klager over DPS. Jeg er nok langt mer komfortabel med BM speccet. Men fremdeles irriterende at andre så sterkt føler for å si fra hvor lite damage jeg gjør. Jeg ser jo det jeg også; kan de ikke heller være stolte av å gjøre så mye damage selv; har bare wipet to ganger. Rare mennesker. (også er det litt gøy med exotic pets da....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå