Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har nå fått tilbake en del av itemsa mine jeg har mistet, men jeg mangler fremdeles en del. Så i ticket responsen står det at de holdr på å finne fler, men er det sant? litt redd nå. Mangler fremdeles en del items. Noen som har vært i samme situasjon og fått en del items før du har fått fler igjen siden?

Takker

Lenke til kommentar

Var i ToC 25 man for ikke så lenge siden, alt gikk helt greit.

Det var ingen wipes før siste bossen og alle var keen på å downe han. Bossen hadde minimalt med liv igjen før alle startet å dø - dette førte desverre til en wipe.

Og selvsagt begynner folk å leave da..

Skjønner ikke hvordan folk kan være så noobs å leave etter en wipe, vi kunne jo lett klart han andre gangen eller tredje, men å leave pga en wipe skjønner jeg ikke.

Dette skjedde forøverig på Sylvanas.

edit: skriver dette i irritasjon over at folk ikke tåler en wipe.

Endret av frds
Lenke til kommentar

Jeg lurer på noe (igjen). Jeg gjør lite damage når jeg er med i dungeons, er i blant ned på 14 %, noe som jeg syns er forferdelig lite. Jeg skjønner ikke riktig hvorfor det er slik; hvorfor gjør jeg så lite skade i forhold til andre på mitt level? Jeg fyrer jo løs hele tida; bruker stort sett steady shot og arcane shot. Bruker også Beastial wrath så ofte som mulig.

Her er talent builden min:

Beast master og her er den pet`n følger for øyeblikket (er ikke fylt opp ennå da): Pet build

Er det noen med erfaring som kan se hva som er så knakende feil med disse to sammen? Eller er det en gear-ting? :cry:

(Jeg veit mange her inne sier at en ikke skal bry seg om hvor mye damage en gjør på så lavt level, men siden det faktisk blir kommentert en god del rundt dette irriterer det meg mye.)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hjelper ingen ting å være frekk, og prøve å fremstå som en proff, ihvertfall ikke når dette er din første karakter..

Jeg tror ikke på at det bare er speccet sin skyld, det er første gang du levler, ikke forvent å vær best, det kommer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...