Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QjT4b9

Det er noe med 25-mann som vi ikke vet, ellers er det bare tap for Blizz å lage det rett og slett. Hvorfor lage noe som ikke er noe bedre enn 10-mans, så ingen bruker det vi har brukt 1000 timer på å kode og tegne..

Men 10-mans er lettest uansett, både å holde styr på og å lede. Men å ikke være leder i 25-mans er deilig :D Kan slacke litt en trøtt kveld uten at noen merker det. I 10-mans mister man så sykt mye på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QjT4b9

Men det beste er de nye talent-treene da :D Dete blir kult med mindre trær og utfylling av ett tre før vi kan fortsette på neste. Eller 31-points før vi kan fortsette på neste tre da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Forresten, noen som har Cata-beta og Moonkin? Vil se den lunar/solar-tingen om noen orker screenshot :p Levler druid nå så..

Lenke til kommentar

Aaaargh! Jeg finner på en ide for "Cataclysm beta guild screenshot competition" eller hva det nå heter. Den innolverte noe med Midsummer Firefestival så den måtte gjøres før det endte, da vi skulle ta screenshotet så må jeg på sykehuset og guildet vinner selvsagt, men jeg får ingen beta key siden jeg ikke var med. :wallbash:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hay gusy. Tenkte å starte med WoW igjen etter en lang pause. Har hverken konto eller noe lenger, så det jeg lurte på var. Om jeg kun kjøpe den nyeste expansionen, wotlk, får jeg alt jeg trenger da? Eller må jeg ha både vanilla wow og tbc?

Lenke til kommentar

Det må være noe galt med VoA.

Jeg er paladin og har ikke sett T9 hands/legs /t10 i samme droppe en eneste gang.

Ikke på altruns heller.

Skal det være mulig å raide VoA i for eks 20 år uten at ett sett til en klasse dropper?

Leather mail cloth osv har droppet 50 ganger.

Lenke til kommentar

Aaaargh! Jeg finner på en ide for "Cataclysm beta guild screenshot competition" eller hva det nå heter. Den innolverte noe med Midsummer Firefestival så den måtte gjøres før det endte, da vi skulle ta screenshotet så må jeg på sykehuset og guildet vinner selvsagt, men jeg får ingen beta key siden jeg ikke var med. :wallbash:

Ja det var skikkelig sur timing på deg, det var jo en ganske god ide også. Men det måtte ikkje gjøres under Festivalen, den Brazieren som vi brukte varer evig. Krysser fingrene for at du kan få deg beta på en annen måte da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...