Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guild mastern min er feral druid å lar de fleste specce som de vil. Men likevell er det bare 2 druids i guildet som er feral, resten har faktisk 46 resto. Å hvis du ikke går tom for mana på hvert pull så er det vel ingen grunn til å ha 46 resto, bare raidleaders med lite erfaring som tror at alle må ha spesielle specs for å klare alt. Ofte kan det være en større gevinst i å la folk specce som de vil selv. Man fokuserer kanskje mer, og ser man at det går dårlig er det mange som frivillig speccer til en mer PvE vennlig build.

Lenke til kommentar

Jeg er trøtt, har ikke sovet i natt :/ Men jeg skal ikke gi opp, skal greie 36 timer!!

Brukte en del av natten på den gamle mainen min, gikk en tur i Uldaman for å se hvordan det var der.

Kompisen min sovna, han :p Jeg tok screenshot av skrivebordet, la det som bakgrunnsbilde, og tok vekk ikonene hans :p Han lurte veldig

Lenke til kommentar
Argh, herre min hatt så mye tid AH-salg tar etterhvert. Bruker jo en halvtime på å legge opp stæsjet. 600 auksjoner nå. :/

6489128[/snapback]

Noe sier meg at det er verdt sin tid i gull?

6489178[/snapback]

Joda, det er jo alltid digg å komme hjem fra jobb og se 50+ "auction successful"-brev. Men, likevel, mer og mer arbeid.

Lenke til kommentar

Hadde vårt første MC run der vi tok med PuGs i dag :)

Gikk smooth. Hadde en nesten wipe der 3 folk tok en core hound fra 60->0% alene. (Vi pulla litt Veldig mage). Hadde vel 14 guildies, 12 alts og 14 pickups eller noe. Fikk meg Choker of Enlightment fra Lucifron, en av de to tinga jeg needrolla på, men tapte Netherwind Pants til den dessidert dårligste magen der i dag..

På en annen side.. Respecca Fire, det var seriøst DEILIG å se 2000 ignites nå og da igjen.. :love: Combustion :love:

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
http://static.filefront.com/images/persona.../hhwlvtzbcq.jpg

respecca fire. Det er mot ally generalen i AV. Syyyk dmg.

dps. .hmm.. 4 fireblass = ~12 sekunder. 1700 dps får jeg da...

men jeg døde, og 2 ignites etter = 16 sec. 1300 dps. Greit nok sku jeg tru?

ZHC, combustion + PI fra en vennlig priest som ville se meg dø-..

6494977[/snapback]

Ignite crit på 1337 :dribble: pwnage mann!

Lenke til kommentar

Hvor mye bør jeg legge Glowing Brightwood staff ut får på ah? Det er på Kazzak, jeg har prøvd flere ganger men virker som det er lite spillere som er aktiv for tiden og da sier det jo seg selv at det også er lite aktivitet på ah.. Low populated er serveren atm, håper bare at det er sommerferien som gjør det slik. Uansett la jeg den ut får 279 Buy out og 240 Bid. Har prøvd 3 ganger før med høyere pris, men ingen vil ha den... Bør jeg bare vente litt eller?

Lenke til kommentar
Aaaah! Razorgore nede! :D

Nemesis bracers! 3-sett bonus! 462 dmg!

.. og 16% på Vael etter et par forsøk.

grats :)

Huff, stygge sommer øddeleger for raids =/ er på chrommagus, skulle tro at folk ville raide men nei da, mangler 5-10 folk på raids :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...