Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Recount:

<Navn> <dmg>( <dps> , <% gjort>)

dette skiftes da på etter hvilken du bruker av innstillinger.

Det er % av totat dps gjort.

Dps på lvl 57 er det ingen som bryr seg om eller sjekker.

Det sier mye mer på lvl 80 hvor du kan bruke det til å sjekke om alt er som det skal.

Ok. På DPS-lista var jeg på toppen, hvorfor er det forskjellig fra Damage Done?

DPS er DMG du gjør i sec. men, du må kanskje løp etter bossen og får ikke gjort dmg? DPS vill ikke gå ned, men DMG done vill.

Lenke til kommentar

Takk for begge svar. :)

Hva pleier man å ha recount stående på; damage done eller DPS?

DMG Done her. da får du DPS og DMG totalt ^^ noen ganger DPS for å se hvordan jeg ligger ann på pure DPS Fights i ICC :D

Ok, da holder jeg den på DMG Done. Har jeg forstått skjemaet riktig om jeg tror jeg gjorde nest mest skade?

Lenke til kommentar

Du gjorde nest mest DPS og nest mest damage. Damage er det første tallet ditt, på ~195000. Det er hvor mye damage du har gjort totalt siden Recount startet på nytt. DPS er det neste nummeret, på 277. Dette er mengden damage (~195000) delt på tid du har vært i combat. Det siste tallet (29%) er mengden damage du gjorde i forhold til resten av gruppa.

Lenke til kommentar

Du gjorde nest mest DPS og nest mest damage. Damage er det første tallet ditt, på ~195000. Det er hvor mye damage du har gjort totalt siden Recount startet på nytt. DPS er det neste nummeret, på 277. Dette er mengden damage (~195000) delt på tid du har vært i combat. Det siste tallet (29%) er mengden damage du gjorde i forhold til resten av gruppa.

Ok, den er grei. Er jo litt moro å følge med på selv om man er lavt lvl. :)

Lenke til kommentar

Takk for begge svar. :)

Hva pleier man å ha recount stående på; damage done eller DPS?

Jeg pleier å ha recount på damage done on current fight. Så sjekker jeg kanskje overall damage done i slutten av instancen bare for å sjekke om jeg var lat i forhold til de andre :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

DPS-meter er undervurdert. Lett å se om man mister noe på lengre fighter der sustainable DPS med bare to-tre talents flytta på :)

Lenke til kommentar

Vil ikke si at de er undervurdert, men heller at mange bruker de feil og fokuserer ikke på noe annet. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg ser folk slacke på ting som adds på Lady Deathwhisper eller lignende for å komme høyest mulig. Men det er veldig nyttig hvis man bruker det riktig.

Lenke til kommentar

Dps på lvl 57 er det ingen som bryr seg om eller sjekker.

Det sier mye mer på lvl 80 hvor du kan bruke det til å sjekke om alt er som det skal.

Faktisk er det nok av folk som klager og syter over dmg done og dps i lvl-range 45-57.

Har møtt på mange av de. Men, jeg synes dps'en der var litt lav. Priesten min er lvl 56 og jeg gjør i gjennomsnitt 300-350 dps overall. 5-700 om det er non-elites jeg kan spamme holy nova på.. :p

Lenke til kommentar

Når kommer cata?

Noen sier til høsten, mens andre sier til jul.

De som sier til høsten sier at den ikke kommer til jul pga de slipper så mye annet da.

Folk begynner å slacke på raid nå pga cata kommer, ikke hatt 25man på 1 mnd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

lol war, det er ikke fordi Cata kommer at det ikke har vært 25-mann, det kalles sommerferie, som en ekte nerd du er, har du gått glipp av det? :p:D

Well, u get the point. Sommer, ikke Cata

Lenke til kommentar

Haha, men de som er igjen gidder ikke raide pga alt gear er waste snart.

Første instancen normal 5man man kommer til har ICC 25 HC gear ( tilsvarende nexus i Wotlk )

Kanskje de mener at de ikke gidder å starte opp igjen etter sommeren.

Uansett, jeg spår at 98% av guilds kommer til å kutte ned på medlemer.

10man samme loot, da gidder man ikke slepe 15 retards gjennom alle raid.

Tipper vi kommer til å se en del 20man-guilds + alter.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...