Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Jeg ville gått for crokolisk som har god damage og "single target threat" (flink til å holde på en mob om gangen), turtle som har en fin defensiv ability som gjør at den kan holde seg i livet lengere eller en gorilla som har en fin stun.

Men alle funker. Bjørner er veldig kjekke siden de spiser så og si alt (som ikke har så mye å si hvis du har mend pet glyph), mens crokolisks bare spiser kjøtt og fisk.

Takk igjen, det var spesifikt og greit. Jeg tar en leseøkt på Petopia, så får jeg se hva jeg ender opp med. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er vel nokså vanskelige å "tame" på level 60? Med tanke på at de er elites, slår rimelig hardt, og er like oppunder level 60. Pass vitterlig på at du ikke prøver deg på en Tyrant Devilsaur ihvertfall; De bruker fear.

Ja, det spørs vel i grunnen om jeg får det til; det går vel ikke ann å drikke potions mens man bruker tame beast?? Eller frost trap (eller hva det nå heter)?

Fant det her på ei side:

"Freezing trap is also a great tool for taming beasts. Set a trap between you and the beast you want to tame, back up a bit, fire a Concussive Shot, and then begin the Taming. The concussive shot will slow the beast down for a bit (possibly freezing it, if you've got the Improved Concussive Shot talent), and then the Freezing Trap will stop it for another 10 seconds. This way, you'll hardly be scratched at all during the taming process."

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Det som stopper temming av dyret et Tap av aggro. Om noen taunter mobben din, eller healer deg (går over threat med healing), så feiler temmingen. Derfor er Corehounds i Molten Core så vanskelige å temme solo.

Hunteren min bruker denne petten. Kjempekul.

Lenke til kommentar

Det er % av totat dps gjort.

Dps på lvl 57 er det ingen som bryr seg om eller sjekker.

Det sier mye mer på lvl 80 hvor du kan bruke det til å sjekke om alt er som det skal.

Krigeren og gruiden var dårlig om de er på samme lvl og ver der i hele fighten, dvs dårlig iforhold til dere 2 som ligger øverst.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...