FrankBjarne Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 En macro jeg jo for å legge sammen flere attacks f.eks. Så da har du den binda til 1 f.eks og trykker 1. Hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kunne noen ha hjulpet meg? Fått en mail ifra Blizz nå om at accounten er suspenda så hackerene ikke kan gjøre noe, men de vil at jeg skal gjøre noen grei som jeg ikke forstår hvor jeg skal gjøre. Vær vennelig å les emailen og kanskje hjelpe meg? Greetings, We have determined that your account has been compromised using a Key Logger or Trojan virus which can be used to obtain the account name and password of Battle.net or World of Warcraft accounts used on that computer, or through means such as account details scamming via malicious websites or e-mail. To ensure the security of your account, we recommend following the Security Checklist on our Account Security Site, which can all be found at: http://eu.battle.net/security/index.html We have reason to believe that your e-mail account has become compromised. As such, we will require you to contact us from a new e-mail address, so that we can change your Battle.net account name. Presently, we have temporarily suspended your World of Warcraft account(s) to allow you time to secure your computer. As your Secret Question and Answer have also become compromised, they must be changed. We have temporarily disabled the email change and password recovery feature as a security precaution. We will need you to nominate a new secret question and answer, both of which must be different from the previous ones. The list of available questions is: - First elementary school I attended? - The high school I graduated from? - Mother's city of birth? - Father's city of birth? - Your city of birth? - Name of your first pet? - Best friend in high school? - Model of your first car? - Your favorite sports team? - Your first employer (company name)? The answer to the question does not necessarily have to be the right one, but can be an answer that only you will know. Please provide us with the following, via our webform (https://eu.blizzard.com/support/webform.xml): - Battle.net Account Name: The current account name (email address) you are using to login. - NEW Battle.net Account Name: The e-mail you wish to have as your new account name. - NEW Battle.net Secret Question and Answer. - Name: The full name that the account was created with. - Address: The address information given when the account was created. - Zip/Postal Code: The zip/postal code that was given when the account was created. - A scan or digital image of nationally recognised photo ID, such as passport or drivers license (please do not include public transport cards, library cards etc, as these are unsuitable for our needs). - The last 4 numbers of the credit card you are using on this account or a picture of the game card used, if you use those. If you are unable to use our webform, you can also send the above required information by post: Blizzard Entertainment SAS TSA 60 001 Service Administration des Comptes 78143 Vélizy Villacoublay Cedex France Once we have received this information, we will be able to process your account further. If you wish to review our current Rules and Policies for World of Warcraft and Battle.net, they can be found at: http://www.wow-europe.com/en/policy/ http://eu.blizzard.com/en-gb/company/about/termsofuse.html Kind regards, Blizzard Entertainment Europe Vhenomnu English Support Phone Numbers: Please retain all history if you reply to this mail. Skal jeg svare dem på mail fra en annen email`? Du er hacka. ikke svar på emailen. lyst på help kan du PMe meg så skal jeg ta og hjelpe grundig. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) En macro jeg jo for å legge sammen flere attacks f.eks. Så da har du den binda til 1 f.eks og trykker 1. Hvis du skjønner. Jeg kunne tenkt meg en macro som gjorde at når jeg begynner å skyte med concussive shot, så skyter jeg automatisk serpent sting, så arcane shot, så steady shot helt til arcane shot er opp å går igjen; for deretter å veksle mellom arcane shot og steady shot. Lar det seg gjøre? Liten ting til; hva skjer om jeg trykker på andre knapper mens macroen holder på; stopper den da eventuelt begynner på nytt (vil jo ikke det) ?? Endret 15. juli 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Nei. Du kan ikke legge inn rotasjoner. Du kan bare legge inn ting som kan skje samtidig. Sånn som /target JonasKs /cast Steady shot Altså, det er ikke en bot, men kan brukes for å slippe å trykke på enkelte ting. Her er det mange macroer. Kanskje du skjønner litt mer, da. Denne macroen er genial, forresten: All In One - Hunter Pet This macro feeds your pet when you're not in combat, heals it if you're in combat, resses it if its dead, and calls it if its alive but not currently out. #showtooltip [nocombat, pet, target=pet, nodead, nomodifier] Feed Pet /cast [nopet, modifier] Revive Pet; [target=pet, dead] Revive Pet; [nopet] Call Pet; [combat][modifier] Mend Pet /stopmacro [combat] /cast Feed Pet /use Clefthoof Ribs Clefthoof ribs må nok byttes ut med navnet på maten du bruker. Endret 15. juli 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Nope, ikke i det hele tatt. Det eneste den vil gjøre er å skyte Concussive shot, så serpent sting, så arcane shot, så steady shot også repeat. Macroer er ikke der for å gjøre jobben for deg, de er der for å gjøre det lettere Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Takker for svar! Grunnen til at jeg spurte var at jeg tenkte det ville gå ørlitt fortere/glattere enn når jeg gjør det manuelt; ikke fordi jeg ikke gidder å trykke på knapper. Særlig nå som jeg såvidt har begynt med dungeons føler jeg ett visst behov for at ting skal gå effektivt. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Anbefaler å bruke action bars og lære det til å snu ved å bruke høyre museknapp (guide). Knappene jeg bruker til spells er: 1-6, Shift+-1-6, Q, E, R, F, C, X og Z. Jeg har vurdert å lære meg å spille med ESDF istedet for å gjøre A tilgjengelig i tillegg, men jeg vet ikke om jeg gidder. Omicron2: Det å lære seg å snu med musa og BARE bruke key-bindings tar tid og du vil gjøre mye dumt i start (husker jeg løp utenfor ett par stup bl.a.), men når du blir vant til det så vil du se tilbake og lure på hvordan du klarte å spille som du gjorde. Forbehold for diverse skriveleifer, rot feil og andre ting som kan ha gått på snørra grunnet over anbefalte alkoholprosent. Edit: Var vist en stund siden han spurte og jeg rotet litt. Bah. Endret 15. juli 2010 av Ercles Lenke til kommentar
War Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Du kan ikke legge inn rotasjoner Man kan legge inn rotasjoner som kommer mens man trykker på den samme knappen. For eks 10 rotasjoner så spammer man 1111111111 for å utføre alle. #showtooltip /castsequence reset=10/ctrl Sacred Shield, Divine Storm, Judgement of Light, Crusader Strike, Exorcism, Consecration, Crusader Strike, Judgement of Wisdom, Divine Storm, Crusader Strike, flash of light, Consecration, Judgement of Light, Crusader Strike Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Vel, dersom du har problemer med akkurat key-bindings er det første jeg ville gjort å fjerne melee-abilitiene fra actionbaren så du lettere kan bruke angrepene som faktisk funker. Og om du sliter med at du tar aggro fra mobs så ville jeg anbefalt en bjørn som pet, jeg brukte det på min hunter og som BM var han rene paladinen i bearform som spiste mobs. Og samtidig, dersom du går som BM i instancer er de eneste tre angrepene du trenger å tenke på Serpent Sting, Arcane Shot og Steady Shot i grunn. Altså tre angrep, tast 1, 2 og 3. Burde vel ikke være ett problem. Mine innstillinger var vel at Q var for å sette Hunter's Mark og sende pettet på den mobben for å angripe samtidig som å sette pettet på Passive så jeg ikke glemmer meg av og til når det er på Aggressive. Og på 1, 2 og 3 var vel Arcane Shot, Steady Shot og Serpent Sting. Og det var i grunn alt jeg trengte sånn generelt. Hadde ganske mange macroer etterhvert dog. Shift+1 var å bytte mellom Aspect of the Hawk og Aspect of the Viper for å kunne fort skaffe mana og bytte tilbake til å angripe uten å måtte surre med musen. Shift+2 var Mend Pet. Shift+3 og utover husker jeg ikke, var vel Intimidate og noe annet bajs. Og det burde være alt du trenger, i allefall som BM @War: Problemet er jo at ting har cooldowns, ting som skal brukes når ting proccer og forskjellige situasjoner. I din rotasjon vil vel ting slutte ved Crusader Strike (skal ikke si noe sikkert) andre gang fordi det ikke er nok tid mellom dem til at cooldownen resettes. Og paladins er dårlige eksempler å bruke uansett, de har ingen rotasjon, bare en prioriteringsliste som vil si hamre på alt som ikke er på cooldown. Endret 15. juli 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) SnowfallKeyPress Ville ha slengt med SnowfallKeyPress , så skjer det når du presser knappen og ikke når du slipper den som er slik det er uten addon. Edit: Jeg ser warrior også bruker macro hvor en kjede angrep ligger på 1 knapp. Man kan også kode inn bruk hvis klar. Det er ikke optimalt nei og rotasjonene må endres etter hastescore. Endret 16. juli 2010 av War Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Takker for alle svar angående macros; liten tur i tenkeboksen nå. Sondrizzle; jeg har en ghostsaber som har vært med "helt" siden level 20; har veldig sansen for den. Fins det noen litt mer uvanlige bjørner der ute...? Endret 16. juli 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Joda, man har Ursol'lok, Bjarn og Big Samras. Dog er alle disse rare og du kan tame dem, men ikke forvent at du finner dem med en gang i og med at de er rare Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Joda, man har Ursol'lok, Bjarn og Big Samras. Dog er alle disse rare og du kan tame dem, men ikke forvent at du finner dem med en gang i og med at de er rare Men ser de ikke helt ut som andre bjørner? Ikke det at det skal være så "fancy", men ghostsaber`n ser spesiell ut (jeg veit den ikke er vanskelig å få tak i da). Vil jeg se forskjell på de tre du nevnte og "vanlige" bjørner? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Som hunter kan du sjekke innom Petopia for alt av info om pets. Og da mener jeg absolutt alt. Endret 16. juli 2010 av Saft Suse Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Som hunter kan du sjekke innom Petopia for alt av info om pets. Og da mener jeg absolutt alt. Takk for det! Når jeg ser på Petopia ser det ikke ut som det er noe forskjell på utseende til bjørnene som er "rare" og vanlig bjørner. Hva er poenget da, om ingen ser at det er en spesiell bjørn (ikke spydig ment, bare lurer)? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Her er pets med unike "skins". Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Her er pets med unike "skins". Takk! Litt synd at de eneste unike bjørnene (skin-wise) ser sjuke/møllspiste ut.....men det ligger jo i navnet..... Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Å ha en bjørn er langt i fra noe must for at den skal holde aggro. Det er flere andre såkalte "tenacity-pets" som er like gode hvis ikke bedre til å tanke. http://www.wow-petopia.com/html/skills/talents_tenacity.html Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Å ha en bjørn er langt i fra noe must for at den skal holde aggro. Det er flere andre såkalte "tenacity-pets" som er like gode hvis ikke bedre til å tanke. http://www.wow-petopia.com/html/skills/talents_tenacity.html Kunne du si litt om hvilke som er like bra/bedre enn bears? Jeg er ikke nok inni wow til å skjønne det selv om jeg leser de ulike abilities. Jeg har ikke spilt nok til å vite forskjellen i de forskjellige situasjonene (det er ikke fordi jeg ikke gidder å lese, men fordi jeg ikke skjønner det jeg leser). Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Jeg ville gått for crokolisk som har god damage og "single target threat" (flink til å holde på en mob om gangen), turtle som har en fin defensiv ability som gjør at den kan holde seg i livet lengere eller en gorilla som har en fin stun. Men alle funker. Bjørner er veldig kjekke siden de spiser så og si alt (som ikke har så mye å si hvis du har mend pet glyph), mens crokolisks bare spiser kjøtt og fisk. Endret 16. juli 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå