Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Installere et program tar ikke lang tid, og er noe alle kan.

Plassere en addon tar ikke lang tid, og nå som han har fått forklart hvor han legger det, så er det noe han kan.

Skal han ha fler addons -> Bruk clienten, holder han seg til recount eller en ny addon en gang i blant, null stress å bare laste ned fra curse.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar, da prøver jeg. :)

Da var addon`n installert, men det er et par ting jeg lurer på.

Slik ser det ut når jeg skriver /recount show, og har trykket på config (tror jeg).

WoWScrnShot_071510_144811.jpg

Hvordan gjør jeg den lille boksen (ikke config-vinduet) litt lengre, slik at jeg kan lese det som står etter damage øverst, og kan den gjøres litt kortere så den ikke går så langt nedover? Dårlig forklart, jeg veit det.... :blush:

Liten ting til; hvordan tar jeg bilder av meg selv forfra, kunne vært gøy. :)

Lenke til kommentar

du drar i nedre venstre hjørne

på recount vinduet

Så enkelt ja.... :blush::w00t:

Nedre venstre eller høyre hjørne kan forandre størrelsen på selve Recount-vinduet.

Ved å holde inne venstre musknapp, snur du bare kameraet, og da kan du dermed ta Screenshots av deg selv forfra. :)

Skal prøve nå, trodde bare jeg snurra rundt sammen med kameraet jeg.... :blush:

Lenke til kommentar

Det gjør du når du holder inne høyre musknapp.

Ja, oppdaga forskjellen nå gitt.... :blush:

[urlhttp://i304.photobucket.com/albums/nn183/Galaxy-79/WoW/WoWScrnShot_071510_150344.jpg[/url]

Ahh, hva skulle vi gjort uten små gleder! :w00t:

Jeg ser her at du har satt den på Damage Taken. Øverst i recount boksen har du en pil til høyre og en til venstre, du vil bruke en av de helt til du ser det står Damage Done i steden =)

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar

Raids har ikke havnet i LFG-motoren ennå (men du kan putte deg i en liste slik de som lager gruppe kan se deg). Men de achievementene er rimelig vanskelige, så vanlige pugs får aldri tak i de.

Kommer raids til å bli endel av denne motoren etterhvert? Det hadde vært digg, selv om det blir vanskelig å få til alt.

Men jeg joiner fortsatt hvilken som helst server for en grei norsk guild :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...