Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Nei altså de har tatt fra mainen min.. Charen de skulle lvle har de lvlet til lvl 5 på 2 dager. Nå er altså mainen min på samme account robba.

Vell, hvorfor lvling service i første stedet? Og sjekk litt bedre etter hvem du velger neste gang, og ring eller open en ticket og si du har blitt hacka. Så får du alt tilbake vil jeg tro. Bytt passord kanskje? Men pengene dine vil du nok aldri se igjenn. Eller han fyren. Kan være fake navn. Hvor mye betalte du da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er du eid, det er flere falske en ekte sider virker det som.

Du kan bare si at du ble hacket og krysse fingrene for at blizz tror deg.

Google ga meg 60493 poster om å ikke kjøpe fra dem.

Do not trust them, they don't care about your account, all they do is....

saleveling (com) Scam / Copycat site osv.

Alle vet da at skal man kjøpe en lvl 80 med PL så skaff en ny konto, la de lvl, så overfører du den til den andre.

Koster litt mer, men er smartere spør du meg.

Da mister du evt kun betalingen.

Hvorfor bruke slike tjenester uansett, jeg mekket 5x lvl 62 på 17 timer nettopp. Total tid.

Endret av War
Lenke til kommentar

Har rett å slett ikke gøts til å lvle selv. Orker ikke.. Finner heller ikke nummeret til blizzard. Noen som kunne hjulpet?

Takk :)

Og du, gå på www.saleveling.com

Og ta online chat med de, gi ID'en så sjekker en dame det for deg. Snakka akuratt med en av de ^^ Hyggelige ja, bare få de på glid ^^ <3

Lenke til kommentar

Fikk visstnok Beta idag så jeg da jeg kom hjem. Trodde jeg fikk en notis på mail også, men tydeligvis ikke. Det lå nå en liten drage under manage games på battle.net. Vet ikke hvor lenge den har vært der.

Så etter å ha lasta ned og patcha opp siden rundt 18-ish i ettermiddag var jeg endelig ferdig med den siste. Fikk logga inn, tatt et par skritt i Dalaran og kikka litt under settings på Interface før... *tupp*

World Server Down!

lol... jaja. Kanskje et hint? Prøve mer imårra ettermiddag istedet.

Lenke til kommentar

Har rett å slett ikke gøts til å lvle selv. Orker ikke.. Finner heller ikke nummeret til blizzard. Noen som kunne hjulpet?

Og ta online chat med de, gi ID'en så sjekker en dame det for deg. Snakka akuratt med en av de ^^ Hyggelige ja, bare få de på glid ^^ <3

Håper du har forstått det er en robot som ikke vil svare deg når du mener du har blitt scamma.

Lenke til kommentar

Håper du har forstått det er en robot som ikke vil svare deg når du mener du har blitt scamma.

Hos deg ja, men tviler på at en robot ville svart meg sånn xD

Lenke til kommentar

Hei dere. Nå trenger jeg virkelig deres hjelp. Har vært på ferie ien uke. I mens har jeg bestillt en powerlevling tjeneste fra siden saleveling.com som en venn av meg anbefalte. I etterkant vet jeg da faen hvorfor han gjorde det.

I dag når jeg kom hjem logget jeg på brukeren min! der var alt av verdi i backpacks og items (belte + back + wrist og staff) vekke. Disse er de eneste som kan mitt nåværende passord så det kan ikke være noen andre en disse saleveling folka som har rassert kontoen min siden passordet er det samme som jeg har gitt dem.

Spørrsmålet i første runde er om jeg kan få tilbake itemsene ved hjelp av en GM og spørrsmålet i andre runde er hvordan jeg kan saksøke disse folka. Har bla navnet til fyren og hans paypal info.

Takker på forhånd. Hilsen en desperat gamer som griner av sorg.

Ikke send mail til blizzard, ikke vent på GM. tar evigheter...

Ring folka i morgen og si du blei hacka så fikser de det på 10 min, du skal kunne få tilbake alt av gear og gold

Bullshit? dere som skriver ticket til GM begynner vel teksten med "hei" så mellomrom? ja da kan det ta evigheter.

Begynn alltid med det viktigste "account hacked, need help ASAP" etc, da er det mye større sjanse for at GM skal svare den raskere.

Det fikk jeg vite av en GM og det stemte nok, tok bare 20-30min så hadde jeg kontakt med en.

Lenke til kommentar

Hei! :)

Jeg har et problem. Jeg døde i en dungeon, og kom til nærmeste gravplass. Men så datt jeg nedi noe lava-greier, og nå kommer jeg meg ikke ut. Kan ikke bruke Heartstone heller, siden jeg er dau. Hva kan jeg gjøre?? :cry:

Der jeg datt ned heter det The Molten Span, er vel i Blackrock ett eller annet. Kan jo svømme rundt der i evigheter, men kommer ikke opp!

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Hei! :)

Jeg har et problem. Jeg døde i en dungeon, og kom til nærmeste gravplass. Men så datt jeg nedi noe lava-greier, og nå kommer jeg meg ikke ut. Kan ikke bruke Heartstone heller, siden jeg er dau. Hva kan jeg gjøre?? :cry:

Der jeg datt ned heter det The Molten Span, er vel i Blackrock ett eller annet. Kan jo svømme rundt der i evigheter, men kommer ikke opp!

Litt typisk, nå klarte jeg selvsagt å komme meg ut. Ja ja.... :blush:

Lenke til kommentar

Hos deg ja, men tviler på at en robot ville svart meg sånn xD

Men det oppgis aldri noen ting som heter ID..

Lenke til kommentar
Når du selv velger å gi informasjonen om kontoen din til slike tjenester, fortjener du faktisk hva som skjer.

Etter hva jeg vet, hjelper ikke Blizzard folk som har frivillig gitt bort kontoinformasjonen sin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Når du selv velger å gi informasjonen om kontoen din til slike tjenester, fortjener du faktisk hva som skjer.

Etter hva jeg vet, hjelper ikke Blizzard folk som har frivillig gitt bort kontoinformasjonen sin.

Syntes du uttaler deg litt dumt her slimada. Ja selvfølgelig er det ikke lurt å gi noen som helst acc. info, men når det er snakk om en tjeneste som faktisk er populær og siden du kjøper ifra ser lovende ut så er du allerede lurt.

Synd jeg ikke skjekket tilbake meldinger der før jeg bestillte. Vurderer nok nå å gi meg med WoW om jeg ikke får tilbake tingene mine.

Peace out

Lenke til kommentar

Det var faktisk veldig dumt av deg å gi ut kontoinfo på den måten, trusted service eller ikke. Etter alt det Blizzard har gjort for å forhindre at slike ting skjer, alle varslene, alle tiltakene - så gir folk likevel ut informasjonen til "powerlevelers". Helt utrolig. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...