Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og tenker på om jeg skulle begynne og farme copper, silver, tin, osv, osv. Og ha rundt 200 av all metal sortene, kan komme greit med når alle skal lvle opp nye profs i Cata. Kan dette være lurt? Og bli klar til og eie hele AH på metal i Cata :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

MIdten av september sier mange med gode kontakter innad i Blizz. Husker ikke kilder, men broren min har lest akkurat de samme så, ligger kanskje noe i det.

Det kommer ikke så sent som Nov-feb iallefall, det er sikkert. De skal pushe ut SC2 og D3 i tillegg til Cata, og de spillene har mange tilhengere som går på kryss og tvers, så de vil ikke ha samme årstid på alle tre.

Lenke til kommentar

Ja da var man hacket og Blizzard har tydeligvis fikset det nå før jeg oppdaget at jeg var hacket i det hele tatt. Har ikke noe Playtime på accounten men får håpe alt er greit når jeg får penger til å legge til mer. Holder på å scanne PCEn min med superantispyware og CCcleaner pluss har jeg Avira Antivir som regelmessig har scannet pcen min. Er jo ikke å legge skjul på at jeg har motatt en del snusket email den siste tiden, noen som jeg også har postet her men jeg har aldri klikket inn på noen av linkene deres likevel har jeg altså blitt hacket.

Må si det irriterer meg litt siden jeg har hatt samme passord i fem år nå og snauet ett par uker etter jeg merger wow account min med battle.net (har hatt pause så fikk nettopp gjort det) så blir jeg hacket. :/

Lenke til kommentar

dvs, samme passord overalt, nice to know :!:

Mente til Wow accounten da :) har ikke brukt samme passord overalt i 5år det ville kanskje ikke vært så veldig lurt nei, hah.. Men ivertfall fått accounten tilbake nå og sjekket payment history og de har tydligvis lagt til en 1 Month Referral Reward, bør jeg bare bruke denne med god samvittighet eller bør jeg si ifra til blizz?

Lenke til kommentar

Hei dere. Nå trenger jeg virkelig deres hjelp. Har vært på ferie ien uke. I mens har jeg bestillt en powerlevling tjeneste fra siden saleveling.com som en venn av meg anbefalte. I etterkant vet jeg da faen hvorfor han gjorde det.

I dag når jeg kom hjem logget jeg på brukeren min! der var alt av verdi i backpacks og items (belte + back + wrist og staff) vekke. Disse er de eneste som kan mitt nåværende passord så det kan ikke være noen andre en disse saleveling folka som har rassert kontoen min siden passordet er det samme som jeg har gitt dem.

Spørrsmålet i første runde er om jeg kan få tilbake itemsene ved hjelp av en GM og spørrsmålet i andre runde er hvordan jeg kan saksøke disse folka. Har bla navnet til fyren og hans paypal info.

Takker på forhånd. Hilsen en desperat gamer som griner av sorg.

Lenke til kommentar

Har den økt i lvl?

Nå har jo du gjort noe ulovlig så du må da si til blizz at den ble hacket.

Om du hadde ønske om å øke lvl så kan da gearet ikke være værdt 5 øre?

Er det snakk om å tape 30000 gull eller 20 gull?

Endret av War
Lenke til kommentar

Hei dere. Nå trenger jeg virkelig deres hjelp. Har vært på ferie ien uke. I mens har jeg bestillt en powerlevling tjeneste fra siden saleveling.com som en venn av meg anbefalte. I etterkant vet jeg da faen hvorfor han gjorde det.

I dag når jeg kom hjem logget jeg på brukeren min! der var alt av verdi i backpacks og items (belte + back + wrist og staff) vekke. Disse er de eneste som kan mitt nåværende passord så det kan ikke være noen andre en disse saleveling folka som har rassert kontoen min siden passordet er det samme som jeg har gitt dem.

Spørrsmålet i første runde er om jeg kan få tilbake itemsene ved hjelp av en GM og spørrsmålet i andre runde er hvordan jeg kan saksøke disse folka. Har bla navnet til fyren og hans paypal info.

Takker på forhånd. Hilsen en desperat gamer som griner av sorg.

Ikke send mail til blizzard, ikke vent på GM. tar evigheter...

Ring folka i morgen og si du blei hacka så fikser de det på 10 min, du skal kunne få tilbake alt av gear og gold

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...