Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Robe of Doan så jo grei ut den, men det gjorde RoP også :)

Imo så passer den så veldig bra til skulderbladene fra bossen i SM Library, er det Feline Mantle de heter? Eller blander jeg vilt her?

6481908[/snapback]

Du har jo også Inquisitor's shawl fra minibossen i SM cathedral. 8 int og 9dmg/healing er ikke helt på trynet.

6481927[/snapback]

Har ikke gått Cath enda på denne charen, library to ganger og armory i dag.

Men takk for tipset, skal holde utkikk :) trodde ikke noen av de andre bossene enn den i lib droppet cloth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er 2- timer igjen til auksjonene slutter, dvs 26 stacks med runecloth til 1g 20s. Når jeg får de blir jeg exhaulted med Darnassus. Jeg er så spent..

Edit: faen helvetes fyr som outbidda meg..

Edit 2: ser ut til at jeg får den.

Edit 3: jeg har en ny (60%) mount :)

Endret av Dieseln
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
100g i avslag for honored og 100g i avslag for sergeant? :hm:

6481206[/snapback]

Håper det stemmer. :D *stikke å kjøpe epic mount*

edit: mangler 40g :-/

6481241[/snapback]

Jeg kjøpte på mandag @ lvl 57. :p (veddemål)

6482096[/snapback]

Kjøpte i dag jeg. :green:

Lenke til kommentar
100g i avslag for honored og 100g i avslag for sergeant? :hm:

6481206[/snapback]

Håper det stemmer. :D *stikke å kjøpe epic mount*

edit: mangler 40g :-/

6481241[/snapback]

Jeg kjøpte på mandag @ lvl 57. :p (veddemål)

6482096[/snapback]

Kjøpte i dag jeg. :green:

6485044[/snapback]

Level du er nå da?

Lenke til kommentar
Haha, der røyk min karriere som World of Warcraft-spiller fullstendig. Ja, det måtte jo skje før eller senere. :cry:

6487293[/snapback]

Kan du si hvorfor? :)

6487322[/snapback]

Vel, jeg har drevet med en del account-bytting siden jeg var piss lei av warrioren min, og ja, resten kan du vel prøve å gjette.

Og selvfølgelig; blablabla min feil, blablabla dumt av meg, blablabla.

Lenke til kommentar

Kongesweet, fikk [ice Barbed Spear] idag.

Klarer ennå ikke å fatte at vi vant AV over horde, også bare tredje AV etter jeg ble lvl 51. Gud velsigne organiserte raids :D

Edit: Lol, nå kjenner jeg at jeg begynner å bli sliten, har lvla 11 lvler på strak arm siden jeg kom hjem fra ferie. Snaut over 2 dager played på så kort tid tar på, har litt vondt i hodet og er regelrett svimmel. I seng klokka 5-5.30 hver natt i dagevis. Tror jeg roer det litt. :p

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Okei, kan en druid med +350 healing, 5500 mana unbuffed, generelt god miks av blått og lilla gear heale i MC med 0/30/21? Guildlederen mener at det ikke er godt nok, men selv mener jeg at det burde holde. Jeg har garantert bedre gear enn alle andre druidene i guildet, mer erfaring osv. Hva sier dere?

Og ikke noe mas om 46 i resto fordi at alle andre heale klassene må gimpe seg totalt i grindeskills.

Lenke til kommentar

har du 5.5k mana med 5talents i heart of the wild?

edit; egentlig er det ikke så rart at guildet vil at du skal kjøre resto, er det det? jeg mener, atm har jeg 550+- +healing(dog, jeg er prest) har 6.5kmana unbuffed + har helt grei regen.

Fortsatt likte ikke officers i guildet den tanken at jeg kanskje hadde shadowspecc i mc på mandag(respecca shadow i helga, men tilbake igjen før raid) selvom mc er plankekjøring.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Ja det har jeg, men +350 healing er vel ganske greit, har 5-6 epics og resten godt blått gear. Vet jeg healer like godt som 5/0/46 lololol grønt gear druidene.

6488147[/snapback]

har vel ingenting å si at du healer bedre enn dem, men om du styrker raidet med en annen specc så er vel det bedre? selvom det sugler solo :)

Lenke til kommentar

Jeg har bevist at man kan faktisk gå lei av wow etter for lang tid sammenhengende :w00t:

Jeg spilte fra klokka 13:00 i går, til 1:00 om natta (muligens lengre), og til slutt fikk jeg lyst til å børste støv fra den gamle C++-boka mi, og muligens lære noe. Heldigvis fikk CS meg på bedre tanker :D

Har LAN med en fyr i gammelklassen, da han sovnet la jeg pizzaen hans under skjorta :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...