Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanken velger target, hunters mark er greit å bruke men på trash mobs er det ikke så farlig, men på bosser er det kjekt å ha.

Sånn ting er nå så blir trash mobs somregel AoE tanka, så om du er i tvil om hvilken mob tanken dpser så bare finn deg en target å dps, eventuelt sett opp focus frame på tanken så skal du kunne se hvilken mob han har targetta der.

Fikk du med deg posten min nederst på forgje side forresten? så vi posta nesten helt likt, posta endel hunter info der.

Lenke til kommentar

dkdaffy: Har gearet som dropper like mye agi som den du har, men med str så needer du. Hunters får 1 ap per str ;)

I lav lvl klarer man som oftest og ta eliter på egen lvl eller overleve en elite på egen lvl uten problemer. Så bare å fyre løs på første og beste target. Helst den med minst HP.

Lenke til kommentar

I følgende prioriterings rekkefølge:

1. Agi

2. AP

3. stam

4. int

(5. crit er en fin bonus, men ikke noe du går spesielt etter)

ting du IKKE vil ha

1. Spellpower

2. str

3. spirit

Om det dropper en item som har f.eks agi, str og stam, så betyr ikke det at du ikke skal neede fordi det er str på den, har itemet mer agi/stam enn det itemet du bruker atm så tar du den selvom det er str på den. Om itemet du har har like mye eller mer agi og stam som itemet som droppet så passer du.

På høyere level er det greit med haste og ARP også, men å stacke dem er liten vits før du er 80 og har begynnt å raide. Å ignorere stam fordi "agi er mer dmg" er ikke noe du vil gjøre med mindre du ikke har tenkt å solo lvle i det hele tatt. Personlig pleier jeg å dele det litt 50-50, jeg bruker f.eks heller itemet med 3stam 3agi enn ett item med 6 agi.

Growl på petten er kanskje ikke så farlig, men ofte er det et irritasjonsmoment for tanken i gruppa, og det krever minimalt med arbeid av deg å skru den av så jeg vil anbefale deg å skru den av. Skru den heller på om du ser noe løper fritt eller som tanken ikke har kontroll på, det er fullt mulig å skru growl av og på så mye du ønsker både in og out of combat, men som generell "rule of tumb", skru den av i instanser.

Str gir deg kun melle AP og er derfor ikke spesielt attraktivt som hunter.

Andre ting å tenke på:

- Når det gjelder bows/guns/crossbows så er det DPS som teller, statsa spiller liten rolle iforhold, det er også en fordel å ikke ha et for raskt range våpen, men det er ikke krise å ha et raskt et.

- Du kan bruke mail armor fra lvl 40, men om du ser en leather piece som er bedre stats-wise så velger du heller den.

- I instances vil jeg anbefale deg å bruke katt, raptor eller ulv som pet, for solo lvling er bjørner veldig gode. For PvP er krabber og edderkopper fine.

Lykke til med lvlinga :)

Takk for mye informasjon! :)

Jeg bruker en ghost saber som har levla opp med meg til level 55. Som du sier her så har jeg prøvd å også få litt stamina på itemsene, selv om det er vanskelig å finne items med både agility og stamina. Men disse er i alle fall noe av det viktigste jeg ser etter.

Da skrur jeg av Growl, får prøve å ikke erte på meg folk umiddelbart.... :blush:

Kan jeg bruke Beastial wrath, eller vil det stjele aggro fra tanken?

Lenke til kommentar

Bestial Wrath er det bare å fyre løs med :) men indimitation er det lurt å kun bruke når tanken ikke har kontroll på den moben

dkdaffy: Har gearet som dropper like mye agi som den du har, men med str så needer du. Hunters får 1 ap per str ;)

Feil, hunters får kun melle attackpower fra strenght, ikke range attackpower. Om du ikke tror meg så swap så du ser "ranged" stats vinduet, kjøp et billig str only item og equip det.

Lenke til kommentar

Mye mulig vi ikke har lik spillestil, jeg liker ikke å være super squishy selvom jeg er bm, dessuten gjør det pvp mye morsommere. Damage gjør man nok av uansett, det hundredels sekundet fortere mobben dør har lite å si for min del ;)

Lenke til kommentar

Det synes jeg du skal gjøre :)

Jeg ble overrasket over hvor fort jeg kom inn i det, og hvor gøy det var.

Nå er jeg ferdig med min første dungeon. Jeg må si det var litt av en opplevelse i grunn; måtte bare henge på. Aner ikke hvordan jeg gjorde jobben heller, men ingen som sa noe i alle fall (sa fra først at jeg var nybegynner). Det var litt vanskelig å finne target innimellom, det var så mye spells som "blenda" osv. at det var vanskelig i blant når det var mange angripere. Men moro var det! :)

Er det sånn at når man er i en dungeon så er man det eneste laget der, eller er det andre som fyker rundt også? Tanken holdt en viss fart, så i blant var jeg nesten ikke sikker på om det var hun eller en annen tank som var "in action" når jeg runda hjørnet...

Fins det ingen måte å selge "soulbound"-items på auksjonshuset?? Fikk mye jeg ikke trengte, selv om jeg trykka "greed" hele tida.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jepp, sånn er det. :) Du tjener forresten masser av penger på å queste de siste levlene(1000-2000g fra 70-80), så 10 eller 20gold ifra er nok ikke store forskjellen ;)

Lenke til kommentar

Jepp, sånn er det. :) Du tjener forresten masser av penger på å queste de siste levlene(1000-2000g fra 70-80), så 10 eller 20gold ifra er nok ikke store forskjellen ;)

Joda, skjønner det. Men foreløpig har jeg bare 360 gold eller noe, og da virker det som mye penger. Men husker jo den gangen jeg fikk min første silver, så det kommer jo bare ann på hvor langt man har kommet i level. Gleder meg til de siste questene..... :whistle:

Lenke til kommentar

Joda, skjønner det. Men foreløpig har jeg bare 360 gold eller noe, og da virker det som mye penger. Men husker jo den gangen jeg fikk min første silver, så det kommer jo bare ann på hvor langt man har kommet i level. Gleder meg til de siste questene..... :whistle:

Husker jeg ga en newcomer 10g. Han gikk helt bananas og preika løs om at han skulle betale tilbake og greier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Husker en trial kom og spurte om tips i durotar, jeg hjalp han masse, også 4-5 dager etter så kjøpte han seg wow, og jeg ga han 50g til å starte med (denne fyren tigga ikke, men spurte høflig om tips og hjelp), og når jeg ga han 50g så starta han også med at han skulle gjøre alt han kunne for å bli lvl 80 sånn han kunne betale meg tilbake. Nå har jeg han på friends, og han er lvl 80, og har betalt tilbake sine 50 gold :)

Hyggelig kar :)

Lenke til kommentar

Husker en trial kom og spurte om tips i durotar, jeg hjalp han masse, også 4-5 dager etter så kjøpte han seg wow, og jeg ga han 50g til å starte med (denne fyren tigga ikke, men spurte høflig om tips og hjelp), og når jeg ga han 50g så starta han også med at han skulle gjøre alt han kunne for å bli lvl 80 sånn han kunne betale meg tilbake. Nå har jeg han på friends, og han er lvl 80, og har betalt tilbake sine 50 gold :)

Hyggelig kar :)

de som er de beste begynnerne,de som er høffelige, spørr og lurer på ting. Kom en slik en i lvl 10 og lurte på masse. hadde vert på no raid så jeg hadde noe trash. ga alt til han og ba han selge det :D senere en time etterpå kommer han "That guy gave me 10 gold! how cool isnt that!?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...