Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Spørs om du har en addon. Om ikke må du skrive /2 for hver gang, tror jeg.

bare prøv ;)

(OBS, du må være i en storby for å kunne skrive i trade)

Jeg er i Stormwind. Er det sånn at den som svarer møter meg noe sted, eller hvordan funker det? Har aldri chatta inne på wow, så er helt blank.... :blush:

Om du skriver /2 LF mage that can make a portal for me to shatt from stormwind! I'll pay 3 gold!

Om du finner en, så whisprer han deg nok. Da kommer det "Whisper from" også det han sier. Da kan du skrive /r og da kan du svare han.

Inviterer han deg til gruppe, kan du skrive /p også snakke i party. (man kan være 5 stykker i et party)

Er du i et raid, så kan man være opp til 40 stykker, og må skrive /ra for å kunne skrive i raid.

Er du i en battleground må du skrive /bg for å kunne snakke til alle i battlegrounden.

Ellerså er den chatten som du ser folk skriver i når du er i en storby trade.

Lenke til kommentar

Faen da. Har levla prot warrioren min fra level 68 til godt inn i 70 i Borean Tundra nå med quests alene, og har hittil ikke fått en eneste item for tanking. Etter en rask sjekk i Atlasloot ser jeg at det heller ikke finnes en eneste brukbar item for tanking fra instances før på level 72. Dette er jo latterlig.

Du kan jo kjøpe tanke gear som man lager med blacksmithing, ikke så altfor værst.

Lenke til kommentar

Jeg fikk tak i gloves fra AH til en rimelig pris. Resten av Cobalt settet som lå der kostet både skjorta og slips. Nå fikk jeg uansett svelget litt av frykten for å være for dårlig og fikk gjort noen quests i The Nexus, hvorav samtlige tre quests ga veldig greie tanking rewards. Over til Utgarde Keep og questene der nå, så bør jeg klare meg fint videre.

Fikk til og med kompliment som tank av healeren. Sannsynligvis mye grunnet at jeg faktisk ikke var en middelmådig death knight med alle talent points i ett tre, men allikevel moro. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Greit for meg som er blacksmith altså merker jeg nå, crafter det jeg trenger av tanke-gear, har fult cobalt-sett og er på vei til å kunne lage saronite-settet. Dog, som DK er det varierende med skryt å få. En liten screw up og man er automatisk en retardet 12-åring som ikke kan en dritt. Som f.eks. når jeg akkurat kaster Death and Decay og drar mobs til meg med Howling Blast så tar en eller annen DPS-klasse og angriper en av mobsene på kanten som enda jeg ikke har fått bygd aggro på så jeg må taunte den bort etter ett sekund på DPSen, noe som ikke burde være noe problem, skaden på DPS er minimal og jeg har alt under kontroll. Hadde det skjedd med en warrior hadde det vært greit, men som DK er man automatisk idiot, noob og retarded.

Men men, jeg trives svært godt som DK tank og DPS. Må bare prøve å skaffe meg noen fine DW-sword for tankingen min til frost, 2H skaffer jeg fra den Circle Tournament-tingen i Zul-drak til blood leveling. Så er alt klart som vann :)

Lenke til kommentar

Svært få av tanksa som levler opp til 80 er defcappa uansett. Og det fins endel greie stam-items å hive på seg iallefall.

Det går heilt greit å tanke uten å nå diverse caps. Så sant du kan holde aggro, og ta litt juling. Har heala mykje rart oppover. =)

Lenke til kommentar

Ok, her kommer enda et nybegynnerspørsmål (begynner å bli mange nå, jeg veit det).

Kan jeg bytte server uten videre, eller er det en big deal å gjøre det (masse styr)? Kan jeg logge inn umiddelbart, eller er det noe som må godkjennes ett eller annet sted? :blush:

Leste at Grim Batol (tror jeg det var) er en server med mange norske, kunne vært moro å prøvd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Gå på battle.net. Du må betale rundt 100 kroner om det ikke er en low populated server, som du får migrere fritt til.

Lenke til kommentar

Takk for svar; da lar jeg det bero tror jeg. :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke migrert til Grim Batol, ihverftfall ikke ennå. Den serveren er stor og har svært mange gode folk, mens du levler din første character og er fortsatt veldig til nybegynner - det vil antageligvis bli krasj ett sted og du vil få slengt noe dritt etter deg. Mitt tips er i steden å enten bli med i en guild på serveren du er på eller å flytte til en server der du kjenner noen i real life som allerede spiller som kan hjelpe deg litt. Mye av moroa i et MMO er å være i et guild og ha noen å prate litt med så mitt tips er å teste det først om ikke du har et par kompiser du vet spiller som du kan slenge deg sammen med.

Endret av Gakks
Lenke til kommentar

Få en mage til å lage Portal til Shattrat city så kan du fly bort til Thrallmar/Honor Hold.

Man kan ikke fly i level 55.

edit: Der fikk jeg Occulus-mounten for tredje gang. Har jeg sykt flaks eller er den så lett å få tak i?

Share some of that luck please! :cry:

Har vært i den jævla instancen en fantasillion ganger og den forbanna dragen har ikke droppa EN eneste gang. :wallbash:

Lenke til kommentar

Noen som har / er medlem i / vet om en guild på ravencrest/horde jeg kan joine? Er lei av å joine en guild, hvor ingen prater og har typ 5-6 medlemmer hvor de fleste er alts :/

Edit:(Kunne egentlig ha tenkt meg en koselig norsk guild, samma hvilken server, men er lite norske på ravencrest)

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Få en mage til å lage Portal til Shattrat city så kan du fly bort til Thrallmar/Honor Hold.

Man kan ikke fly i level 55.

edit: Der fikk jeg Occulus-mounten for tredje gang. Har jeg sykt flaks eller er den så lett å få tak i?

Share some of that luck please! :cry:

Har vært i den jævla instancen en fantasillion ganger og den forbanna dragen har ikke droppa EN eneste gang. :wallbash:

:!:

Det gjør litt vondt inni meg å slette den.. men akk.

SvennAndre: Er du ute etter å bare snakke eller raide og? Hvis du bare vil ha et sosialt guild er det som regel lett å bare spørre i trade. Men jeg advarer deg, i sosiale guilds kan wipes i Onyxia10 forekomme :!:

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...