Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På hvilke servere spiller folk? Har ekstremt lyst til å flykte fra Vashj. Det er så dødt på Ally-siden, det er nesten skummelt. Pluss at jeg suger ræv på PvP. Helt feil server for meg, altså.

 

Etter jeg dinget 80 før jul en gang, har jeg hatt pause i et halvt år. Men ble litt lysten på å spille før Cata kommer. Og nå er altså Vashj enda verre enn det var før. Så nå er det bortimot umulig å finne en gruppe som gidder å dra med seg en ret pala med elendig gear.

Jeg trenger en mentor o_O

Lenke til kommentar

Faen da. Har levla prot warrioren min fra level 68 til godt inn i 70 i Borean Tundra nå med quests alene, og har hittil ikke fått en eneste item for tanking. Etter en rask sjekk i Atlasloot ser jeg at det heller ikke finnes en eneste brukbar item for tanking fra instances før på level 72. Dette er jo latterlig.

Lenke til kommentar

Jeg har fullført alle chains hittil, og er halvveis gjennom de 150 questene i Borean Tundra. Det er jo latterlig at det ikke finnes en eneste tanking item fra de tidligste questene. Ikke én eneste en. Det er jo ikke noe rart tanks ofte har problemer i Utgarde Keep og The Nexus.

Lenke til kommentar

har automatisk FP til Honor hold og Thrallmar ifra Shattrat city.

Ok, da var det å komme seg til Shattrat city. Kjenner ingen spillere på servern rett og slett; er det bare å spørre på "åpen" kanal etter mages som lager portaler?

Ja bare spør i trade eller noe, LF portal to Shattrat city (i pay)

Lenke til kommentar

har automatisk FP til Honor hold og Thrallmar ifra Shattrat city.

Ok, da var det å komme seg til Shattrat city. Kjenner ingen spillere på servern rett og slett; er det bare å spørre på "åpen" kanal etter mages som lager portaler?

Ja bare spør i trade eller noe, LF portal to Shattrat city (i pay)

 

Veit jeg må det inn med te-skje; men jeg trykker altså enter (for å få opp chat-greia), skrive "/trade LF portal to Shattrath city (I pay)" ? Hva betyr LF.....? :blush:

Lenke til kommentar

har automatisk FP til Honor hold og Thrallmar ifra Shattrat city.

Ok, da var det å komme seg til Shattrat city. Kjenner ingen spillere på servern rett og slett; er det bare å spørre på "åpen" kanal etter mages som lager portaler?

Ja bare spør i trade eller noe, LF portal to Shattrat city (i pay)

 

Veit jeg må det inn med te-skje; men jeg trykker altså enter (for å få opp chat-greia), skrive "/trade LF portal to Shattrath city (I pay)" ? Hva betyr LF.....? :blush:

 

LF = Looking For

M = Member/s

G = Group

Lenke til kommentar

har automatisk FP til Honor hold og Thrallmar ifra Shattrat city.

Ok, da var det å komme seg til Shattrat city. Kjenner ingen spillere på servern rett og slett; er det bare å spørre på "åpen" kanal etter mages som lager portaler?

Ja bare spør i trade eller noe, LF portal to Shattrat city (i pay)

 

Veit jeg må det inn med te-skje; men jeg trykker altså enter (for å få opp chat-greia), skrive "/trade LF portal to Shattrath city (I pay)" ? Hva betyr LF.....? :blush:

 

LF = Looking For

M = Member/s

G = Group

 

Takker for svar. Må jeg skrive /2 for hver gang jeg skriver, eller havner det i trade med mindre jeg går inn i en annen kanal?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Spørs om du har en addon. Om ikke må du skrive /2 for hver gang, tror jeg.

bare prøv ;)

(OBS, du må være i en storby for å kunne skrive i trade)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...