Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

 

sikker på at du ikke har satt noe feil sånn at du trykker på noe? som attack eller en spell?

Jeg trykker ikke på noe, og dersom jeg hadde gjort det ville jeg jo måtte velge et target før det skulle "virke".... :hmm:

hvis du har en macro med spells du pleier å spamme så har den en tendens til å velge ny target av seg selv. Hvorvidt dette gjelder spells plassert på baren er jeg usikker på, personlig får jeg da beskjed om at jeg ikke har no target.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil det fremdeles være en usynlig "vegg" mellom EPL og Ghostlands i Cataclysm? Siden de er på to forskjellige servere så ville jo Cataclysm vært et godt tidspunkt for Blizzard å slå sammen disse områdene slik at man faktisk kan fly overalt i Azeroth som vi har blitt lovet.

Dette kommer nok ikke til å bli endret, siden Ghostlands er TBC content, og folk uten BC kan ikke gå dit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Heisann, jeg vurderer å bytte server fra anachronos(PvE) til en annen server (PvP). Men er usikker på hvilken. Jeg bryr meg ingen ting om pve, og har satt min første fot inni ICC25 i går, der raidleader ninja en random boe drop og kicka alle i gruppen, så det var jo vellykka. (Ja, jeg raida naxx hver uke på paladinen i starten).

Så noen som veit om en server med grei battlegroup og mange arenafolk? Ligger så langt på 1750 i 3on3, men regner med 1800 i dag eller i morra.

Lenke til kommentar

 

sikker på at du ikke har satt noe feil sånn at du trykker på noe? som attack eller en spell?

Jeg trykker ikke på noe, og dersom jeg hadde gjort det ville jeg jo måtte velge et target før det skulle "virke".... :hmm:

hvis du har en macro med spells du pleier å spamme så har den en tendens til å velge ny target av seg selv. Hvorvidt dette gjelder spells plassert på baren er jeg usikker på, personlig får jeg da beskjed om at jeg ikke har no target.

Jeg tror jeg vet hva Omnicron2 mener. Når man er i et område med fiendtlige mobs og man er innen rekkevidde og trykker på en Hunter ability så får du automatisk en av mobsa som target. Og trykker man en gang til så skyter man. Er litt irriterende av og til. Thank goodness for Feign Death. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

 

sikker på at du ikke har satt noe feil sånn at du trykker på noe? som attack eller en spell?

Jeg trykker ikke på noe, og dersom jeg hadde gjort det ville jeg jo måtte velge et target før det skulle "virke".... :hmm:

hvis du har en macro med spells du pleier å spamme så har den en tendens til å velge ny target av seg selv. Hvorvidt dette gjelder spells plassert på baren er jeg usikker på, personlig får jeg da beskjed om at jeg ikke har no target.

Jeg tror jeg vet hva Omnicron2 mener. Når man er i et område med fiendtlige mobs og man er innen rekkevidde og trykker på en Hunter ability så får du automatisk en av mobsa som target. Og trykker man en gang til så skyter man. Er litt irriterende av og til. Thank goodness for Feign Death. :p

Ok, da skjønner jeg. Det kan hende dette skjer når jeg trykker på f.eks. arcane shot og pet`n min klarer å drepe beistet før bua skyter. Skal teste det ut. Jeg har ikke noe macro på spells, så det er det ikke.

Takk for svar, og takk og lov for Feign Death ja.... :)

Lenke til kommentar

Får logge på den, og sjekke. Ally eller horde?

Om du skal spille på Grim bør du går ally, sist jeg spilte der var ikke Horde noe stort.

 

Om du vil ha en horde dominert realm er Boulderfist (På samme BG, som er veldig aktiv men stort sett gjør ally det best i BG) helt grei.

Lenke til kommentar

Bytta akkurat server, så måtte jeg bytte nick.

Så bytta en idiot til et nick jeg absolutt ikke vil ha, er det mulig en snill gm lar meg bytte nick uten å betale? :p

 

Funka for en kompis av meg ihvertfall, han sa han bare hadde skrevet feil også kommet borti enter knappen.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

Det er da ikke noen vill unnskyldning. Har skjedd med meg mange ganger at jeg har ment å trykke backspace, og istedet kommet borti enter.

 

Anyways, jeg spiller på en ganske hordedominert server. Ally gjør det OK, men de fleste gode guildsa er på hordesiden, og de fleste har LK down ihvertfall i 10 man hc (vi har ikke engang prof down i normal :roll:). Siden de kommer til å patche ut The Kingslayer hadde noen venner av meg tenkt å bytte til horde, komme inn i et av de gode guildsa, downe LK ihvertfall i 10 man sånn at de får tittelen for så å bytte tilbake. De har spurt meg om jeg har lyst til å være med å transe. Men jeg vet ikke helt jeg... høres det ut som noen god ide? :p Liksom litt bortkastede penger da... selv om den tittelen ikke hadde vært så dum før patchen. :hmm:

Lenke til kommentar

Det er da ikke noen vill unnskyldning. Har skjedd med meg mange ganger at jeg har ment å trykke backspace, og istedet kommet borti enter.

 

Anyways, jeg spiller på en ganske hordedominert server. Ally gjør det OK, men de fleste gode guildsa er på hordesiden, og de fleste har LK down ihvertfall i 10 man hc (vi har ikke engang prof down i normal :roll:). Siden de kommer til å patche ut The Kingslayer hadde noen venner av meg tenkt å bytte til horde, komme inn i et av de gode guildsa, downe LK ihvertfall i 10 man sånn at de får tittelen for så å bytte tilbake. De har spurt meg om jeg har lyst til å være med å transe. Men jeg vet ikke helt jeg... høres det ut som noen god ide? :p Liksom litt bortkastede penger da... selv om den tittelen ikke hadde vært så dum før patchen. :hmm:

 

når skal de fjerne tittelen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...