Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger hjelp! Jeg bruker Buttonfacade Renaitre. Her om dagen kom jeg til å avinstallere det med et uhell. Og da jeg installerte det igjen fant jeg ikke igjen det skinnet jeg hadde. Det jeg har nå ser nesten ut som det andre, bare at det er litt mørkere. Og det jeg hadde tror jeg het Buttonfacade: Renaitre: LightSquare eller SquareLight eller et eller annet sånt. Og nå har jeg bare Renaitre: Square i menyen. Kan noen være så snill å finne en link? Jeg har lett og lett men finner det ikke. Jeg legger ved et screenshot av det gamle:

 

post-124446-1278761854,0521_thumb.jpg

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Real ID suger balle, nå skal alle vite loginmailen min for å adde meg, da gir jeg jo bort battlenet /loginn-navnet som er det samme som å gi bort kontonavnet før.

Nå kan man jo sine venners email, og den er sansynligvis brukt som loginnavn.

 

Teite greier.

Lenke til kommentar

Får man rep med Stormwind av å gjøre Alterac Valley? Har det alltid vært sånn? I så fall så har jeg gått fullstendig glipp av det.

 

Før så fikk man ihvertfall det av å levere inn hva man looter av horde som du looter i den Alterac Valleyen du spiller i, ikke 100% sikker på at det fortsatt er mulig dog. Den "questen" gir deg reputation med alle alliance factions.

 

Eller så finnes den en low level repatable quest som du kan lese om her http://www.wowhead.com/quest=1423

 

Har du litt gull å ofre for dette så kan du levere runecloth hos en quartermaster, det kan du lese mer om her http://www.wowhead.com/quest=7796

 

Også kan du gjøre low level quester, fant en liste blant kommentarene på wowhead http://www.wowhead.com/faction=72#comments

 

Elwynn Forest

Westfall

Redridge Mountains

Duskwood

Hillsbrad Foothills

Arathi Highlands

Alterac Mountains

Deadmines/Stockades quests

Lenke til kommentar

Real ID suger balle, nå skal alle vite loginmailen min for å adde meg, da gir jeg jo bort battlenet /loginn-navnet som er det samme som å gi bort kontonavnet før.

Nå kan man jo sine venners email, og den er sansynligvis brukt som loginnavn.

 

Teite greier.

 

Er ihvertfall glad for at de droppet RealID på forumet. Dette viser at Blizzard faktisk lytter til brukerne.

 

Jeg ser ikke på RealID in-game som så farlig ifht. om den ble lagt ut på forumet. In-game så kan du velge å gi den bort til de du stoler på - det blir noe helt annet enn om det skulle vært fritt fram for alle på forumet.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar

Lær deg å tanke og random dungeon køen blir veldig kort. Protection er faktisk ikke så aller verst til levling når man kommer litt opp i levlene heller.

Gjør meg ikke noe å vente på dungeons, da bare quester jeg mens jeg venter. Tar stort sett under 10 minutter uansett synes jeg.

 

Tenker på det treet som er best for level 40 til ca 60? Kan jo bare kjøpe dual etterhvert, og velge protection som andrevalget. Men er kanskje flere svar å få om jeg spør i warrior-tråden (den virker bare så lite aktiv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...