Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 1750 achievment i 3on3, og 1550 i 2on2 idag Hoppa til 1725 før vi ga oss, though. Satse på daggers i morra Armory Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er vel strengt tatt svært på grensen av hva som er lov og ikke da. Dog, sannsynligheten for å bli tatt er jo minimal. Feil. Blizzard promoterer machinima, som i prinsippe krever denne funksjonen. dette vill da si at Blizzard promoterer noe dem er i imot? tvilsomt. programmet bruker filene som alt er der for å vise dem, på samme måte som wow clinet viser dem. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvis det er lovlig og alt er flotters så legg ved en link/guide? Regner med at 99% av det man måtte lete opp selv er fake. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Er det noe forskjell på orgrimmar i alpha og beta? hatt privat server og client en stund nå, utforsket en god del. - Borked guild fra grim batol, noen som er member der? tror det er 100% norsk. Endret 9. juli 2010 av nagina Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Skulle klikke lyden på i options. Så kommer det opp at jeg kan entre random dungeon, skjedde bare 10 sekunder etter jeg joinet som dps. Så var det bare det at Cancel lå på samme plassen, og nå må jeg vente i 10 minutter. Sendte en PM til GM hvor jeg forteller dem hva jeg synes om sånt svart humor. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Du publiserer ikke en server på nettet, men en lokal en til deg selv. Isåfall er jo Model Viewer ulovelig også. Det var det typen gjorde også. Noe i den retningen ihvertfall, han brukte en WoW emulator (tror det het Trinity Admin elns) som fungerer nesten som en privatserver, bare at man ikke spiller online. Jeg ble fortalt at det ikke er lov, men hvordan kan det være ulovlig når programmet bare simulerer WoW universet og ikke engang forbinder deg med selve spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Fordi i Terms of Service er det tydeligvis skrevet om at det ikke er lov å emulere/kjøre WoW på en privat-server, koblet til nettet eller ei. Men jeg skal ikke si noe for sikkert, jeg har ikke lest ToSen i det hele tatt Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hei igjen! Nok et nybegynnerspørsmål; for å øke reputation med Stormwind; er det så enkelt som å gjøre quester man får tak i i Stormwind, eller er det andre ting/steder som også gir økt reputation med Stormwind? Jeg spiller solo, så PvP og denslags er ikke med i bildet. Bakgrunnen for spørsmålet er forøvrig at det kunne vært gøy å prøvd en annen mount. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg trodde ikke en slik emulasjon var så farlig. Du lvler ikke, du bruker ikke talents, du ser ikke mobs, osv. Sett at de har forandret mye på hvordan transformation til worgen er. Den første var mye kulere enn den som kom i andre patchen. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Quests for de fire andre Alliance factionene har "spill over" rep, som i hovedsak gir rep for deres faction, men noe som 15% for de andre. Gjør så mange quests du kan som du får av quest givers med "Stormwind" i tool-tipen og du bør få Stormwind rep. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Noen som vet hva goblinmounten heter i alpha? Tenkte å teste den på racewayen i Aszhara Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Quests for de fire andre Alliance factionene har "spill over" rep, som i hovedsak gir rep for deres faction, men noe som 15% for de andre. Gjør så mange quests du kan som du får av quest givers med "Stormwind" i tool-tipen og du bør få Stormwind rep. Ok, den er grei. Mangler vel noe sånt som 12000 for å bli exalted med Stormwind, så har nok ENDEL quester å gjøre. Takk for svar! Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jeg husker jeg klarte å bli exalted med Darnassus på lvl42 med min gnome, så det er mulig å få til lenge før level 80. Så sant du ikke er human, dra til Elwynnn Forest, Redridge, Westfall, Duskwood osv. og gjør så mange low level quests som du finner. Endret 9. juli 2010 av Ercles Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg husker jeg klarte å bli exalted med Darnassus på lvl42 med min gnome, så det er mulig å få til lenge før level 80. Så sant du ikke er human, dra til Elwynnn Forest, Redridge, Westfall, Duskwood osv. og gjør så mange low level quests som du finner. Jeg er level 53 Night Elf hunter, vil ikke low level quester gi mindre reputation? Eller gjelder det bare xp? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kjenner jeg gleder meg skikkelig til Cataclysm! Har virkelig trua på at det blir den beste expansionen. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg er level 53 Night Elf hunter, vil ikke low level quester gi mindre reputation? Eller gjelder det bare xp? Du vil ikke få xp fra lavlevels quester men du vil få full reputation. Den enkleste måten å få opp reputation med Stormwind på er vel å gjøre Alterac Valley som er en battleground. Det andre enkle alternativet er daily quester på level 80 hvilket du er litt unna. Du kan lese mer på http://www.wowwiki.com/Reputation Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Du vil ikke få xp fra lavlevels quester men du vil få full reputation. Den enkleste måten å få opp reputation med Stormwind på er vel å gjøre Alterac Valley som er en battleground. Det andre enkle alternativet er daily quester på level 80 hvilket du er litt unna. Du kan lese mer på http://www.wowwiki.com/Reputation Jeg har aldri prøvd battleground før, er det noe man kan gjøre alene (høres ikke sånn ut på en måte)? Takk for link, skal lese nå. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Du vil ikke få xp fra lavlevels quester men du vil få full reputation. Den enkleste måten å få opp reputation med Stormwind på er vel å gjøre Alterac Valley som er en battleground. Det andre enkle alternativet er daily quester på level 80 hvilket du er litt unna. Du kan lese mer på http://www.wowwiki.com/Reputation Får man rep med Stormwind av å gjøre Alterac Valley? Har det alltid vært sånn? I så fall så har jeg gått fullstendig glipp av det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kult å få kommentaren "horrible tanking " Etter man har gjort Voa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Og der bestemte Blizzard seg for å ikke bruke RealID på forumene lengre. Stemmer fortsatt dog for et konto-bredt (account-wide, noen bedre oversettelser? ) kallenavn som gjelder for alle charene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå