EvenL Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Orgrimmar har jo blitt sykt bra i Cata Betaen ? Explain Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du har sett screenshot eller spilt i orgrimmar? Ihvertfall så har plasseringen av ting blitt bedre og utseende er vakkert. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 FFFF Needle Encrusted Scorpion skulle virkelig være vanskelig å få tak i. Har ikke sett den droppe engang. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Orgrimmar har jo blitt sykt bra i Cata Betaen Er sykt uvandt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, det er det. Sjekka ut SW også eller? Grafikken der har blitt forandra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Om man får beta, hvordan vet man det? :/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Jeg er ikke med i betaen. Bruker bare "Sandbox" og beta client. Om du har beta vises det på forsiden av "Battle.net" Endret 8. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, du laster ned Beta Client og et program som lar deg bruke wow universet. Nesten som en lokal privat server. Det er ikke NPC's i sandboxen da. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, du laster ned Beta Client og et program som lar deg bruke wow universet. Nesten som en lokal privat server. Det er ikke NPC's i sandboxen da. programmet bruker landskap filene fra MPQ samle filene (i data folder'n). samme metode som brukes i WoW Model viewer men med et landskap. var kjent som WoW Map Viewer før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Refsa, om det er ulovlig, send meg mail, hvis ikke, PM Wanna check it out yo! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Refsa, om det er ulovlig, send meg mail, hvis ikke, PM Wanna check it out yo! er ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er vel strengt tatt svært på grensen av hva som er lov og ikke da. Dog, sannsynligheten for å bli tatt er jo minimal. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du publiserer ikke en server på nettet, men en lokal en til deg selv. Isåfall er jo Model Viewer ulovelig også. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Du har sett screenshot eller spilt i orgrimmar? Ihvertfall så har plasseringen av ting blitt bedre og utseende er vakkert. Har verken sett SS's eller prøvd betaen. Edit: Googla litt nå for å titte - ser vanvittig bra ut! Endret 8. juli 2010 av EvenL Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 FFFF Needle Encrusted Scorpion skulle virkelig være vanskelig å få tak i. Har ikke sett den droppe engang. Prøver å skaffe den også, men dropper aldri. Sykt irriterende Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg vant den på greed nå på mandag tror jeg det var. Fungerer greit til offspec. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg vant den på greed nå på mandag tror jeg det var. Fungerer greit til offspec. Gief! Satser på å få den nå i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå