Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper en del har fått men ikke tør å åpne mailen.

Hvordan vet man om man får.

Logg inn på battle.net og sjekk.

Synes også at 70-80 er tregt, var i 63 i Outland da de gjorde det raskere å levle der, samt ga tilgang til flying mounts ved lvl 60.

Lenke til kommentar

Synnes vi med flere kontoer mister mange goder som BoA og flying mounts til alter osv.

Vi betaler dobbelt så mye og får kun straffer.

Hadde vært digg med flying på alten lvl 70 i NL.

Jeg visste ikke at man kunne ha 2 kontoer på samme navn i 2005 , så jeg lagde ett med fornavnet + etternavn og den andre med mellomnavnet + etternavn.

Min betaling, min ip , bare mitt siste 5 år men blizzard gidder ikke å smelte de sammen til en konto siden de mener den andre ikke er meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Fikk et spill til i dag.. Hva er det? Er det beta, eller bare PTR for neste patch?

EDIT: War, kontakt GM og si du har gifta deg, og at du har fått nytt navn. Bytt og smelt de sammen :)

post-95268-1278586522,8054_thumb.jpg

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Jeg ringte og sa at jeg hadde giftet meg og byttet navn, jeg sa at jeg kunne sende inn navnendringsskjema om nødvendig.( bare å fylle ut det, de ser jo ikke at det ikke er stemplet på noe vis)

De sa at det ikke var vits, tøm mail og leave arenateam og volla så er jeg i flytteprosess nå.

Takker: D

Endret av War
Lenke til kommentar

Hva betyr dette, den kom idag, men jeg kan ikke bruke den til noe fornuftig.

På den kontoen er det en lvl 1 bare.

Trykker jeg på den kan jeg bare kopiere karakter og da står det

There are no World of Warcraft Game Licenses attached to this Battle.Net Account.

Logout

post-64596-1278590351,2988_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Hvordan funker chat funksjonen Make Interactive/Non-Interactive? Er ingen forskjell når jeg prøver.

Som noninteractive vil ikke chatten reagere i det hele tatt på trykk med musa, men heller la de gå tvers igjennom til ting som skulle befinne seg bak chatten. Jeg skjønner selv ikke hvorfor noen skulle ønske dette, men det er vel greit å ha muligheten.

Lenke til kommentar

Noen tips til hvordan man kommer seg inn i Karazhan Crypts? Jeg vet det går med Auto-Unstuck (prøvde det selv i dag og kom inn) men det funker ikke alltid. Fear metoden har jeg også prøvd, og akkurat som med ghost metoden må de ha patcha det ut. Fins det noen andre måter?

Lenke til kommentar

Etter det jeg har lest er alt untatt auto-unstuck/blink blitt fikset med patch. Så en rogue på youtube som brukte killing spree/shadowstep/et eller annet rogue-greier for å komme seg inn, men vet ikke om det fortsatt fungerer. Auto-unstuck var det jeg brukte ihvertfall.

Finnes det noen add-on for å kopiere action-bars fra MS til OS og omvendt? Hater å forandre på masse i et spec, og når jeg skifter spec ser jeg at jeg må gjøre alt om igjen.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...