Yaricks Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er det normalt at det er dønn kjedeligt å levle fra 70 til 80, eller er det bare magen min? Spiller på Thunderhorn. Ganske enig... Tar enormt lang tid mellom hver level sammenlignet med de tidligere levelene. Greit nok, halvert XP og alt det der, men still. 1,5-1,6 mill XP... Er mye. Instancer er tingen. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Altså, jeg må inrømme at jeg lo litt av han her karen. Satt å venta i røyken i Tauren starting zone på en venn av meg, når denne duden plutselig popper opp, og begynner i /s. Men for all del, good on ya for å prøve. Skal legge til at han svarte faktisk på /w min, med "yesh", før han logget av noen minutter senere. (Oh, og han er fortsatt lvl 1 uten talents.) Heelt feil lvl command da Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen på stormscale her? Er det noen norske raiding guilder innpå serveren? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er det normalt at det er dønn kjedeligt å levle fra 70 til 80, eller er det bare magen min? Spiller på Thunderhorn. Hehe, spilte du mye på lvl 60 og 70 eller? Spilte mye på TH for en del år tilbake. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er det normalt at det er dønn kjedeligt å levle fra 70 til 80, eller er det bare magen min? Spiller på Thunderhorn. Hehe, spilte du mye på lvl 60 og 70 eller? Spilte mye på TH for en del år tilbake. Har bare spillt i 2-3 veker Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 For meg så har det mest med å gjøre at 70-80 føles utrolig treigt etter de gjorde 60-70 raskere. Outland går kjemperaskt imens Northrend tar en god stund. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Outland går kjemperaskt Den er nerfet, du får mer xp + du trenger 30% mindre xp nå vs før. (pr lvl) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Outland er kjempegøy synes jeg Unntaket er Zangarmarsh, men i forhold til Azeroths "KILL 10 X RETURN HERE" er Outland utrolig digg 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 ja har fattet det nå -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 ehm, Pokey? Quadruplepost? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Det var da veldig som du likte Outlands Pokey. Edit: Tror det er første gang jeg har sett en doublepost på nesten 6 fulle sider. o.O Endret 8. juli 2010 av Andeby Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvor mange sider med det innlegget kom opp nå? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Haha, epic post is epic. Første inlegget var #58108 og det slutta på #58230 58230 - 58108 = 122 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Ikke gale det. Edit: Er et slit å finne fram i Org i Cataclysm versjonen, spessielt siden guards fortsatt er basert på gamle Org. Endret 8. juli 2010 av Andeby Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hahahahahahaha, for en episk lang "dobbel"-post. Satt seg på Space-tasten mens han skal trykke "post" eller? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hahahahahahaha, for en episk lang "dobbel"-post. Satt seg på Space-tasten mens han skal trykke "post" eller? Gleder meg virkelig til en forklaring av den der. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Gleder meg virkelig til en forklaring av den der. Det gjør jeg også. Jeg har slettet 121 av dem... Geir Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Er beta helt random? Alle de som driver wow sider , mekker videoer osv har tilgang så en del må deles ut til vip. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Mesteparten er random, men det gis også til "viktige" personer, enten det er fansider eller privatpersoner. Slike folk poster om det på nettet, som gir PR til Blizzard, samt skikkelig feedback. Din vanlige WoWspiller er ikke veldig flink i å forklare hva som er galt, og hvorfor. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tipper en del har fått men ikke tør å åpne mailen. Hvordan vet man om man får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå