Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) GENIALT!!! I cataclysm vil antall Talentpoints i hvert tre reduseres til 31 poenger. Det betyr mindre talent-points, mindre filler talents og mer unike ting. Sugoi! Superb! Woot! For mer info: MMO-Champion, eller Worldofwarcraft.com Haha, dette var jo faktisk sjokkerende i store, store mengder. Blir uhyre interessant å se de nye talenttreene nå altså. Hoho, håper at talenttreene blir mye kulere nå enn før Ved nærmere ettertanke, vil det bare være 31-poeng i det hvert tre slik at man må fylle ut f.eks. protection-treet til warriors 100% før man går over til Fury/Arms? I såfall er det jo litt kjipt, fjerner mye av muligheten til å lage egne speccs for morros skyld. Dog, talentsene er jo ikke ute enda, så vi får vel se. Endret 7. juli 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Hei account men ble freezed i går pga playtime gikk ut i dag fikk jeg denne mailen: Emailen til avsender var: [email protected] Official Blizzard emails will always end in @blizzard.com or @battle.net. (Verify the address on your reply before clicking 'send'.) Så er den fake eller ekte? Virker egentlig ganske hekte men ble litt usikker.. Edit: Men kan ikke helt skjønne at den skal være ekte siden jeg ikke har mer playtime på den og den eneste som har vært innom accounten er meg når jeg har logget in på battle.net for å sjekke cata beta. Endret 7. juli 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Spiller du på US-servere? Og den enkleste måten å sjekke på er å holde musen over adressen til lenken som er i mailen og sjekke hvor den leder hen (er den ekte havner du på Blizzards egne men er den fake så vil du bli sendt til en adresse med en liten typo som gjør at den ligner på Blizzards) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 spiller på EU.. å holde musen over funker ikke, veldig farlig å klikke på den og se hvor den leder eller? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Bare og trace den det da. http://www.emailtrackerpro.com/index.html tut finner man på google Endret 7. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Litt mye arbeid for å finne det ut da? Trodde disse ble sent i ganske store antall så håpet på at noen skulle kjenne den igjen. Men takk for hjelpen så langt da:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 spiller på EU.. å holde musen over funker ikke, veldig farlig å klikke på den og se hvor den leder eller? Generelt sett er det ikke farlig å se hvor siden leder sålenge du ikke skriver inn noe info om kontoen din. Men med tanke på at du spiller på EU-servere og mailen ber deg logge på den amerikanske battle.net virker mailen fake, og om du logger deg på på eu.battle.net så skal det vel stå på kontoinformasjon om du er blokkert ute fra WoW på grunn av brudd av ToS. Såeh, tror ikke mailen er legit. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Står ingenting mistenkelig på Battle.net bortsett fra at det er Frozen,Og det er fult mulig å legge til spilletid så mailen virker mer og mer fake egentlig. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ved nærmere ettertanke, vil det bare være 31-poeng i det hvert tre slik at man må fylle ut f.eks. protection-treet til warriors 100% før man går over til Fury/Arms? I såfall er det jo litt kjipt, fjerner mye av muligheten til å lage egne speccs for morros skyld. Dog, talentsene er jo ikke ute enda, så vi får vel se. Tror man må komme seg ned til 31-poengers talentet før man kan gå inn i et annet tre. Kan ikk tro at man må fylle det ut 100% Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Du har sikkert laget deg en US battle.net konto, da kan det lett skje masse bøll og så blir du bannet for et eller annet drit. Få en venn til å sende en ticket in game så blir det fixet på dagen. Hvis mailen er ekte da. edit: hvis det funker helt fint så er den ofc fake ja. fikk ikke sett de siste postene. Endret 7. juli 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Albertaaberg Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hei account men ble freezed i går pga playtime gikk ut i dag fikk jeg denne mailen: Emailen til avsender var: [email protected] Official Blizzard emails will always end in @blizzard.com or @battle.net. (Verify the address on your reply before clicking 'send'.) Så er den fake eller ekte? Virker egentlig ganske hekte men ble litt usikker.. Edit: Men kan ikke helt skjønne at den skal være ekte siden jeg ikke har mer playtime på den og den eneste som har vært innom accounten er meg når jeg har logget in på battle.net for å sjekke cata beta. Fake, de skriver alltid navnet ditt + hvilken account det gjelder! F.eks "Greetings, Ola This is an automated notification regarding the recent change(s) made to your Battle.net account: [email protected]" Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hei account men ble freezed i går pga playtime gikk ut i dag fikk jeg denne mailen: Emailen til avsender var: [email protected] Official Blizzard emails will always end in @blizzard.com or @battle.net. (Verify the address on your reply before clicking 'send'.) Så er den fake eller ekte? Virker egentlig ganske hekte men ble litt usikker.. Edit: Men kan ikke helt skjønne at den skal være ekte siden jeg ikke har mer playtime på den og den eneste som har vært innom accounten er meg når jeg har logget in på battle.net for å sjekke cata beta. Fake uten minste tvil, og en rimelig dårlig en og...ikke klikk på den lenka der med mindre du har lyst på diverse snusk og dritt liggende på maskinen Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ka dere synes om mine paint skills? ;p måtte rett og slett tegne slik at enkelte skal skjønne :!: http://img411.imageshack.us/f/hailion.png/ Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Altså, jeg må inrømme at jeg lo litt av han her karen. Satt å venta i røyken i Tauren starting zone på en venn av meg, når denne duden plutselig popper opp, og begynner i /s. Men for all del, good on ya for å prøve. Skal legge til at han svarte faktisk på /w min, med "yesh", før han logget av noen minutter senere. (Oh, og han er fortsatt lvl 1 uten talents.) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Woho, kom en fyr bort til bankeren min og ville gi meg 10g for å joine et guild. Sa ja, han ga meg 10g, invitet meg, gjorde meg gm og stakk. Yay, gratis guild Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som er på privateserver? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Folk som er vant med private server, vett. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er ikke på privatserver jeg nei, men han duden har nok vært det tidligere ja! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hva er de greiene folk løper rundt å skal ha signert? Jeg trykker alltid nei, i fare for at jeg ramler ut av guilden min og inn i deres eller noe:P Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er det normalt at det er dønn kjedeligt å levle fra 70 til 80, eller er det bare magen min? Spiller på Thunderhorn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå