Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

GENIALT!!!

I cataclysm vil antall Talentpoints i hvert tre reduseres til 31 poenger. Det betyr mindre talent-points, mindre filler talents og mer unike ting. Sugoi! Superb! Woot!

For mer info: MMO-Champion, eller Worldofwarcraft.com

Haha, dette var jo faktisk sjokkerende i store, store mengder. Blir uhyre interessant å se de nye talenttreene nå altså. Hoho, håper at talenttreene blir mye kulere nå enn før :D

Ved nærmere ettertanke, vil det bare være 31-poeng i det hvert tre slik at man må fylle ut f.eks. protection-treet til warriors 100% før man går over til Fury/Arms? I såfall er det jo litt kjipt, fjerner mye av muligheten til å lage egne speccs for morros skyld. Dog, talentsene er jo ikke ute enda, så vi får vel se.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei account men ble freezed i går pga playtime gikk ut i dag fikk jeg denne mailen:post-132384-1278523708,8063_thumb.jpg

Emailen til avsender var: [email protected]

Official Blizzard emails will always end in @blizzard.com or @battle.net. (Verify the address on your reply before clicking 'send'.)

Så er den fake eller ekte? Virker egentlig ganske hekte men ble litt usikker..

Edit: Men kan ikke helt skjønne at den skal være ekte siden jeg ikke har mer playtime på den og den eneste som har vært innom accounten er meg når jeg har logget in på battle.net for å sjekke cata beta.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Spiller du på US-servere? Og den enkleste måten å sjekke på er å holde musen over adressen til lenken som er i mailen og sjekke hvor den leder hen (er den ekte havner du på Blizzards egne men er den fake så vil du bli sendt til en adresse med en liten typo som gjør at den ligner på Blizzards) :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

spiller på EU.. å holde musen over funker ikke, veldig farlig å klikke på den og se hvor den leder eller?

Generelt sett er det ikke farlig å se hvor siden leder sålenge du ikke skriver inn noe info om kontoen din. Men med tanke på at du spiller på EU-servere og mailen ber deg logge på den amerikanske battle.net virker mailen fake, og om du logger deg på på eu.battle.net så skal det vel stå på kontoinformasjon om du er blokkert ute fra WoW på grunn av brudd av ToS. Såeh, tror ikke mailen er legit.

Lenke til kommentar

Ved nærmere ettertanke, vil det bare være 31-poeng i det hvert tre slik at man må fylle ut f.eks. protection-treet til warriors 100% før man går over til Fury/Arms? I såfall er det jo litt kjipt, fjerner mye av muligheten til å lage egne speccs for morros skyld. Dog, talentsene er jo ikke ute enda, så vi får vel se.

Tror man må komme seg ned til 31-poengers talentet før man kan gå inn i et annet tre. Kan ikk tro at man må fylle det ut 100% :p

Lenke til kommentar

Du har sikkert laget deg en US battle.net konto, da kan det lett skje masse bøll og så blir du bannet for et eller annet drit. Få en venn til å sende en ticket in game så blir det fixet på dagen. Hvis mailen er ekte da.

edit: hvis det funker helt fint så er den ofc fake ja. fikk ikke sett de siste postene.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Hei account men ble freezed i går pga playtime gikk ut i dag fikk jeg denne mailen:post-132384-1278523708,8063_thumb.jpg

Official Blizzard emails will always end in @blizzard.com or @battle.net. (Verify the address on your reply before clicking 'send'.)

Edit: Men kan ikke helt skjønne at den skal være ekte siden jeg ikke har mer playtime på den og den eneste som har vært innom accounten er meg når jeg har logget in på battle.net for å sjekke cata beta.

Fake, de skriver alltid navnet ditt + hvilken account det gjelder! F.eks "Greetings, Ola This is an automated notification regarding the recent change(s) made to your Battle.net account: [email protected]"

Lenke til kommentar

Fake uten minste tvil, og en rimelig dårlig en og...ikke klikk på den lenka der med mindre du har lyst på diverse snusk og dritt liggende på maskinen

Lenke til kommentar

Altså, jeg må inrømme at jeg lo litt av han her karen. Satt å venta i røyken i Tauren starting zone på en venn av meg, når denne duden plutselig popper opp, og begynner i /s.

post-99099-1278540869,7622_thumb.jpg

post-99099-1278540879,69_thumb.jpg

post-99099-1278540889,2314_thumb.jpg

Men for all del, good on ya for å prøve. Skal legge til at han svarte faktisk på /w min, med "yesh", før han logget av noen minutter senere. (Oh, og han er fortsatt lvl 1 uten talents.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...