TheFighter94 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå tar jeg natta. Sov godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Æsj, lange loadingscreener nå.. Hm. Natta Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du må ut av instancen for å så velg reset instance, før du begynner på nytt av med hele instancen. Ok. Beholder jeg nøkkelen som åpner døra til Herod, eller må jeg finne den igjen først også...? Hvordan reset`er jeg? Høyre klikker på deg-selv (bilde av din character(potrett)) og velger reset instance. Nøkkelen beholder du, er en egen bag for nøkler til instancer også. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 De forbereder serverene på neste ekspansjonspakke, men den skulle ikke komme før november eller der omkring? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kor lenge over planlagt vedlikehald tipper vi det går i dag då? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Var ikke det satt av 24 timer? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Var ikke det satt av 24 timer? Var det som ble sagt i går ihvertfall. Endret 7. juli 2010 av Yaricks Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Men ikke på Kazzak! 30 min til jeg kan game! Oh yeah! Endret 7. juli 2010 av Mauro Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Var ikke det satt av 24 timer? Var det som ble sagt i går ihvertfall. Det gjelder kun utvalgt realms, Grim Batol står ikkje på den lista. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ikke vet jeg hvilken server dere spiller på. Personlig ser jeg frem til en dag med mye anime og lite WoW. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 https://www.wow-europe.com/realmstatus/index.html?locale=en_gb Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Grim batol står nu ikke der så /care ! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg har RAF'et en gang før med en venn, da fikk jeg den Zhevra-mounten. Noen som vet om det går an å få rocket i tillegg da, eller kan man bare ha én RAF mount? Endret 7. juli 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 No står det jo at vedlikehalde er blitt utvida for alle realms, vil det då sei at alle realms er nede for 24t? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg har RAF'et en gang før med en venn, da fikk jeg den Zhevra-mounten. Noen som vet om det går an å få rocket i tillegg da, eller kan man bare ha én RAF mount? Du kan ha flere. En kamerat har to Zhevra mounts på samme account, forskjellige characters. Bare rekruttér noen igjen og få dem til å betale så får du raketten også. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 No står det jo at vedlikehalde er blitt utvida for alle realms, vil det då sei at alle realms er nede for 24t? Hvis det står at vedlikehalde er blitt utvida for alle realms, så er vedlikehalde blitt utvida for alle realms. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Bra gjort å bruke eit inlegg til å skrive ingenting. På Bliz sine forums er det usikkerhet rundt kva Blizzard faktisk meina her. Endret 7. juli 2010 av Tafsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå