Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De enkleste tabardene å få tak i for deg er nok Private's Tabard, Knight's Colors eller Tabard of the Scarlet Crusade. De fås henholdsvis for 15000 honor, 20000 honor, og fra mobs etter Herod i Scarlet Monastery Armory.

Takk, det var en grei liste. Jeg skal se litt på Tabard of the Scarlet Crusade (leste et sted noen kommentarer om at Herod var vanskelig, men det er jo da det er mest moro). :)

Hvor er det jeg ser mine honor points, og hvordan får jeg dem? Trodde de var knyttet til PvP?

Lenke til kommentar

Hvor mye honor du har ser du ved å trykke 'H' på tastaturet. Det fås fra PvP ja, og diverse PvP-relaterte quests. Ganske enkelt å samle sammen nå som du kan gjøre Alterac Valley, men selv 15000 kan ta en stund på din level tror jeg.

Lenke til kommentar

Hvor mye honor du har ser du ved å trykke 'H' på tastaturet. Det fås fra PvP ja, og diverse PvP-relaterte quests. Ganske enkelt å samle sammen nå som du kan gjøre Alterac Valley, men selv 15000 kan ta en stund på din level tror jeg.

Hmm, kan jo bli et problem når jeg ikke spiller pvp....

Hehehe, sjekke hvor mange jeg har nå; 5!! Whoho!! :w00t:

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Er det noen av dere som spiller enchancement shaman her? Nettopp bytta offspec over til enhancement og kunne trenge noen pekepinner på hvordan dette skal gjøres best mulig. Hva av gems bør jeg velge, hvor er caps på forskjellige stats osv?

Og nesten viktigst: Noen addons man bare må ha som enhancement?

En addon som er veldig kjekk å ha, i alle fall til du har blitt kjent med priority-lista di, er Shock and awe. Viser aktive totems, holder styr på alle buffs, og kan også vise hvilken spell som er den neste du bør kaste. Brukte den mye før, og bruker den av og til når jeg skal prøve nye bosser.

Lenke til kommentar

Herod er ikke vanskelig :)

Det er bra!! :) Hvilken quest på alliance-siden er det som fører til Herod igjen? Eller behøver jeg ingen quest for at tabarden skal droppe?

Var det "In the Name of the Light"?

Du trenger nøkkel for å komme inn i instansen og inn til siste rommet der Herod står. Nøkkelen dropper i SM Library av siste bossen.

Lenke til kommentar

Herod er ikke vanskelig :)

Det er bra!! :) Hvilken quest på alliance-siden er det som fører til Herod igjen? Eller behøver jeg ingen quest for at tabarden skal droppe?

Var det "In the Name of the Light"?

Du trenger nøkkel for å komme inn i instansen og inn til siste rommet der Herod står. Nøkkelen dropper i SM Library av siste bossen.

Takk for tipset, det kom til nytte. Jeg har tatt Herod èn gang, uten at tabarden droppa fra de som dukka opp. Men Herod dukker jo ikke opp igjen så jeg kan prøve igjen; jeg har venta i sikkert 20 minutter.... :hmm:

Lenke til kommentar

Serveren min går ned kl 05 :D

Hmm...burde ikke du få deg litt søvn? Sent allerede. :tease:

På US side varte den ukentlige vedlikeholdsstoppen cirka 2,5 timer lenger enn normalt. Serverene skulle etter planen være online i 20:00 tida, men den ble 22:20 før de første dukket opp i lista.

Gikk dermed glipp av frost emblems på 80'ene mine for nattskiftet startet 23:00 :ermm: og etter 7 timers søvn i morgen er det lukt tilbake på kveldsskift. Oh well...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...