Budbringer Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 noen her som har brukt tjenesten PowerLevling? Altså å gi fra seg info til et firma som lvler for deg. Er det mulig å logge inn for å raide samtidig som de lvler for deg? Kan bare være online på en char per account samtidig Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 2 forskjellige IPer med så kort tidsrom /noreg /kina er også bann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er bare å vente i noen timer før du logger i Kina. Så har de ingenting de skulle sagt. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 De enkleste tabardene å få tak i for deg er nok Private's Tabard, Knight's Colors eller Tabard of the Scarlet Crusade. De fås henholdsvis for 15000 honor, 20000 honor, og fra mobs etter Herod i Scarlet Monastery Armory. Takk, det var en grei liste. Jeg skal se litt på Tabard of the Scarlet Crusade (leste et sted noen kommentarer om at Herod var vanskelig, men det er jo da det er mest moro). Hvor er det jeg ser mine honor points, og hvordan får jeg dem? Trodde de var knyttet til PvP? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Herod er ikke vanskelig Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Herod er ikke vanskelig Det er bra!! Hvilken quest på alliance-siden er det som fører til Herod igjen? Eller behøver jeg ingen quest for at tabarden skal droppe? Var det "In the Name of the Light"? Endret 6. juli 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvor mye honor du har ser du ved å trykke 'H' på tastaturet. Det fås fra PvP ja, og diverse PvP-relaterte quests. Ganske enkelt å samle sammen nå som du kan gjøre Alterac Valley, men selv 15000 kan ta en stund på din level tror jeg. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Hvor mye honor du har ser du ved å trykke 'H' på tastaturet. Det fås fra PvP ja, og diverse PvP-relaterte quests. Ganske enkelt å samle sammen nå som du kan gjøre Alterac Valley, men selv 15000 kan ta en stund på din level tror jeg. Hmm, kan jo bli et problem når jeg ikke spiller pvp.... Hehehe, sjekke hvor mange jeg har nå; 5!! Whoho!! Endret 6. juli 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er det noen av dere som spiller enchancement shaman her? Nettopp bytta offspec over til enhancement og kunne trenge noen pekepinner på hvordan dette skal gjøres best mulig. Hva av gems bør jeg velge, hvor er caps på forskjellige stats osv? Og nesten viktigst: Noen addons man bare må ha som enhancement? En addon som er veldig kjekk å ha, i alle fall til du har blitt kjent med priority-lista di, er Shock and awe. Viser aktive totems, holder styr på alle buffs, og kan også vise hvilken spell som er den neste du bør kaste. Brukte den mye før, og bruker den av og til når jeg skal prøve nye bosser. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Herod er ikke vanskelig Det er bra!! Hvilken quest på alliance-siden er det som fører til Herod igjen? Eller behøver jeg ingen quest for at tabarden skal droppe? Var det "In the Name of the Light"? Du trenger nøkkel for å komme inn i instansen og inn til siste rommet der Herod står. Nøkkelen dropper i SM Library av siste bossen. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Herod er ikke vanskelig Det er bra!! Hvilken quest på alliance-siden er det som fører til Herod igjen? Eller behøver jeg ingen quest for at tabarden skal droppe? Var det "In the Name of the Light"? Du trenger nøkkel for å komme inn i instansen og inn til siste rommet der Herod står. Nøkkelen dropper i SM Library av siste bossen. Takk for tipset, det kom til nytte. Jeg har tatt Herod èn gang, uten at tabarden droppa fra de som dukka opp. Men Herod dukker jo ikke opp igjen så jeg kan prøve igjen; jeg har venta i sikkert 20 minutter.... Lenke til kommentar
koots Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du må ut av instancen for å så velg reset instance, før du begynner på nytt av med hele instancen. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Du må ut av instancen for å så velg reset instance, før du begynner på nytt av med hele instancen. Ok. Beholder jeg nøkkelen som åpner døra til Herod, eller må jeg finne den igjen først også...? Hvordan reset`er jeg? Endret 6. juli 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ikke raid hvis du går for power leveling. Du vet aldri når de logger inn igjen. Serveren gikk ned før tida. Klokka er ikke 1. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ikke raid hvis du går for power leveling. Du vet aldri når de logger inn igjen. Serveren gikk ned før tida. Klokka er ikke 1. Om denne var til meg; jeg spiller bare solo. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ikke raid hvis du går for power leveling. Du vet aldri når de logger inn igjen. Serveren gikk ned før tida. Klokka er ikke 1. Stod 00.01 hos meg da, rart at du skulle få spille en extra time. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Serveren min går ned kl 05 Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Serveren min går ned kl 05 Hmm...burde ikke du få deg litt søvn? Sent allerede. På US side varte den ukentlige vedlikeholdsstoppen cirka 2,5 timer lenger enn normalt. Serverene skulle etter planen være online i 20:00 tida, men den ble 22:20 før de første dukket opp i lista. Gikk dermed glipp av frost emblems på 80'ene mine for nattskiftet startet 23:00 og etter 7 timers søvn i morgen er det lukt tilbake på kveldsskift. Oh well... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg skal spille til kl 05, bare fordi jeg kan Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg skal spille til kl 05, bare fordi jeg kan Arrrggh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå