Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje gammel, men lurer på hvordan fyren fikk det til.

http://www.youtube.com/watch?v=oMaTZFCLbq0...20of%20warcraft

6470023[/snapback]

Slik kan man lage til på sin egen maskin visstnok. En på Exotic-LAN hadde dette, og han kunne gjøre alt han ville. Han hadde et tekstdokument med alle kommandoene som han bare limte inn. Så dette er nok ikke en som har hacket seg inn på en GM-s konto.

Lenke til kommentar

joda, men jeg kommer nokk ikke til å farme rep for nye enchants uansett, får heller guildies til å enchante ting til meg, og det er ikke såååå mye å tjene på disenchanting.

Tror nokk jeg går for goblin engineering (siden magen min har gnomish), er goblin et godt valg i forhold til gnomish?

Lenke til kommentar
Føler at jeg gjorde ett kupp nå, devout belt til 30g, tipper jeg kan få bort i mot 100g for det, har i alle fall sett noen til 150g ++ som har forsvunnet. :grin:

6473922[/snapback]

Merkelige saker, alle tier0 beltene går for max 10g på serveren vår..

Lenke til kommentar
Føler at jeg gjorde ett kupp nå, devout belt til 30g, tipper jeg kan få bort i mot 100g for det, har i alle fall sett noen til 150g ++ som har forsvunnet. :grin:

6473922[/snapback]

du spiller på dragonmaw right?

Hvis prisene ikke har endret seg drastisk mens jeg har vært på ferie, får du ikke mer en maks 40g for beltet :/

Hva skjedde med application'en din til Providence btw? kom du inn? (husker ikke navet på karakterene dine, så kan ikke sjekke :p) så bare at du ikke fikk svar før jeg dro på ferie, fikk du svar ti slutt?

Lenke til kommentar

6473922[/snapback]

De selger for 5g på min server, og enda verre er at large brilliant shard går for 4g. :hrm:

--

Jeg har nettop snudd døgnet, nyter en kopp kaffe, leser epost og nyheter. nå står jeg bare fast på connected når jeg skal logge inn, noen som vet hva som skjer?

Lenke til kommentar
Noen som har ca pris på crafting av Flarecore Leggings... dersom jeg har alle tingene som trengs?

6470255[/snapback]

Jeg tar 30g og så vidt jeg veit er jeg en av to på serveren som kan lage buksene :) Pleier aldri å måtte diskutere med noen om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...