Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 har en lvl 17 priest på haumarush, når kan han begynne å ta wailing caverns? Skulle tro at den serveren var proppet med folk som hadde snøring på hvordan spillet skal spilles (ting som sap/sheep brukes flittig, folk vet hva aggro er, etc.), så jeg antar du kan stikke innom allerede nå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ah digg Epic mount på min 59 (straks 60) priest Mye fikk du solgt gunner`n for? Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 har en lvl 17 priest på haumarush, når kan han begynne å ta wailing caverns? Skulle tro at den serveren var proppet med folk som hadde snøring på hvordan spillet skal spilles (ting som sap/sheep brukes flittig, folk vet hva aggro er, etc.), så jeg antar du kan stikke innom allerede nå. er wailing caverns nøyaktig samme req lvl som deadmines? dette er nemlig den første horden min som jeg har kommet over lvl 14 med så jeg vet ikke masse om WC. men hvis det hadde vært snakk om deadmines så hadde nok en lvl 17 priest gått fint Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kan noen forklare meg hva det derre rollegreia er? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Før man roller (trykker på terningen) skal alle i party ha sagt n eller g, evnt n eller c. Hvis noen trenger og kan bruke itemen sier vedkommende "n". Hvis man bare skal selge det skriver man "g". Hvis det bare er én som sier "n" skal ingen andre rolle på gjenstanden. Vær ops på folk som hevder disenchant er "n" osv. Edit: Man kan også rolle på blomster o.l. ved å skrive /roll. Håper det hjalp. Endret 8. september 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) har en lvl 17 priest på haumarush, når kan han begynne å ta wailing caverns? Skulle tro at den serveren var proppet med folk som hadde snøring på hvordan spillet skal spilles (ting som sap/sheep brukes flittig, folk vet hva aggro er, etc.), så jeg antar du kan stikke innom allerede nå. er wailing caverns nøyaktig samme req lvl som deadmines? dette er nemlig den første horden min som jeg har kommet over lvl 14 med så jeg vet ikke masse om WC. men hvis det hadde vært snakk om deadmines så hadde nok en lvl 17 priest gått fint Priests pleier jo å få være med på instancer litt tidligere enn andre klasser. Og 17 går nok greit hvis resten av gruppa er 20-22 og hvertfall hvis de har litt peiling. Selv venter jeg alltid til lvl 22. Endret 8. september 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Exalted fikk akkurat tatt Majordomo. Etter noen forsøk. edit: I går, ja Endret 8. september 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hmm, forslag til hvor en lvl 50 warrior kan grinde for Penger/XP ? Penger er førsteprioritet, men bør helst være noe xp der også (castermobs med lite armor er å foretrekke ) Edit: Haha, skrev litt fort der ja, "Penger er førsteprioritet, men bør helst være noe cash der også " skulle være Penger er førsteprioritet, men bør helst være noe xp der også Endret 8. september 2005 av PandaMartin Lenke til kommentar
Same- Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Penger er førsteprioritet, men bør helst være noe cash der også ... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ah digg Epic mount på min 59 (straks 60) priest Mye fikk du solgt gunner`n for? 130g Stormscale epic priser er helt i bunn på alt.. fordi alle og alt farmer MC/BWL. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Nå har min warrior fått seg nytt sverd Så nå skal det bli nye rekorder for HS-crits ' EDIT: har prøvd sverdet, og har til nå fått 263 heroic strike crit, og 254 på et vanlig slag Endret 8. september 2005 av Arrosiach Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Wow, for ca. en time siden droppet Blackblade of Shahram fra Drakki i ubrs, guild only run... Vi hadde ingen huntere, så den eneste klassen som kunne bruke var warriors, så den ene warrioren i guilden min fikk det. Ser drittrått ut, men er egentlig alt for raskt til warrior vel? Er uansett bedre at en warrior fikk det enn at det bare ble disenchanted. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Ja finfin den der. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Wow, for ca. en time siden droppet Blackblade of Shahram fra Drakki i ubrs, guild only run... Vi hadde ingen huntere, så den eneste klassen som kunne bruke var warriors, så den ene warrioren i guilden min fikk det. Ser drittrått ut, men er egentlig alt for raskt til warrior vel? Er uansett bedre at en warrior fikk det enn at det bare ble disenchanted. Fortell om det er noe fart i den chance on hit da. Ja det er litt raskt. Kansje hadde vert fint til palladin. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Wow, for ca. en time siden droppet Blackblade of Shahram fra Drakki i ubrs, guild only run... Vi hadde ingen huntere, så den eneste klassen som kunne bruke var warriors, så den ene warrioren i guilden min fikk det. Ser drittrått ut, men er egentlig alt for raskt til warrior vel? Er uansett bedre at en warrior fikk det enn at det bare ble disenchanted. Fortell om det er noe fart i den chance on hit da. Ja det er litt raskt. Kansje hadde vert fint til palladin. Nja, fikk ikke sett det så veldig mye i action da, måtte legge meg etterpå ubrs, men han prøvde det litt i duel med bare skill 5 eller noe sånt mot en guildie (bare for å sjekke hvor ofte det procca) og det skjedde faktisk en del ganger, kanskje 2 ganger på et par minutt. Ikke så dårlig det, med tanke på den lave skillen, dessuten så ble spiriten resistet hver gang, sikkert pga. såpass lav sword skill tenker jeg. Ganske stilige ting spiriten kan gjøre da: Curse of Shahram : AE Slow EnemiesMight of Shahram : AE Stun Enemies (~5 sec) Fist of Shahram : Group Haste - 25% (~8 sec) Blessing of Shahram : Group restore life/mana (20 sec) Will of Shahram : Self +50 all stats (20 sec) Flames of Shahram : Flamestrike enemies (~100-150 damage) Er vel egentlig best til paladins vel, men spiller horde så vi har ingen pallies Kanskje bra til fury warrior også? Endret 9. september 2005 av Pug Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Finner ikke cd-keyen. Noen som vet hvor den er? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har du prøvd under sofaen? Der finner jeg alt mulig... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Fant den Lille fantekoppen hadde bare gjemt seg under cd3. Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 noen som vet om et bra grinde sted for en 52 warrior? (horde) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 noen som vet om et bra grinde sted for en 52 warrior? (horde) Un'Goro Crater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå