Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva er vitsen med raf 3x xp, alt skal gå så fort osv når man må vente 3 dager på trail acc skal bli normal. 1 time tok lvl 20 så må jeg vente til fredag. RAF ftw, not. Jeg har jo ekte wow, kjøpte nøkkel og alt. Hadde ikke disse venteproblemene før. Du skal kunne levle forbi lvl 20.. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg mener da man kan fortsette å levle etter 20 om man har oppgradert til vanilla, men før Blizzard får manuelt flagget accounten for kjøpet kan man ikke trade eller skrive i chat. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du trenger ikke serial keys for å legge en konto til battle.net. hvordan gjør du det da? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 hvordan gjør du det da? Gå til battle.net, lag deg en konto, og når du logger inn på din nye battle.net konto får du valget om å legge til en WoW konto. Skriv inn infoen de spør om og så skal det være gjort. Skal vel ikke være mer enn å skrive kontonavn og passord så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Anbefaler ikke å oppgradere via battle.net eller blizzard, altså kjøpe vanilla via der, er svindyrt forhold til andre plasser. + man må kjøpe gametime = enda dyrere. Blizzard priser: Oppgradere trial til vanilla = 14.99€ 30 dagers gametime = 12.99€ Gamersloot.com priser Vanilla + 30 dager = 8.99€ Endret 6. juli 2010 av nagina Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 "Kjøpte" en konto gjennom nvidia, sånn gratis spill som følgte med skjermkortet-kode. Det ble bare tull, det var full konto, betalte 3 mnd spilletid og rekruterte den men fikk aldri rakettmounten. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kan ta opp til 72 timer før accounten blir oppgradert. Jeg oppgraderte kl 23 på kvelden, var oppgradert uten restriksjoner kl 0600 neste morgen. Du kan levle forbi 20 fra det sekund du oppgraderer til full, du kan bare ikke trade, snakke i /1 /2 /3 osv, eller starte groups. Men det forsvant somsagt neste morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ikke med trial. Jo, så lenge du har betalt for spillet. Er bare de andre funksjonene som ikke fungerer, som de andre også har nevnt.. Lenke til kommentar
Bewildered Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hei! Er ny på wow og trenger litt hjelp. (Hadde kanskje vært bedre å starte en egen tråd, men har dårlig erfaring med det i og med at jeg aldri får noen svar...) Har nettop oppgradert fra trial-account og installert Wrath of the Lich King, men når downloaderen prøver å laste ned siste patch kommer den til 30% omtrent, og så får jeg beskjed om at brannmuren blokker nedlastinga. Har prøvd dette, men det står fortsatt at "your computer appears to be behind a firewall", og nedlastinga går übersakte. Har jeg fiksa det eller er det fortsatt noe feil siden det fortsatt står det? Bær over med meg om dette er et dumt spørsmål, jeg er nybegynner og dårlig på data... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Høreklikk og kjør som administrator, det hjelper alltid Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Kan prøve den også om det ikke funket å kjøre som admin. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hei! Jeg blir mer og mer interessert i tabards, men får ikke helt grepet om hvordan jeg skaffer en. Det ser ut som om tabards hører mest til pvp-delen av wow, men fins det noen tabards man kan få gjennom quester; som drop eller reward? Jeg er nå level 53 Night Elf hunter, men er ikke med i noe guild og spiller ikke pvp. Noen tips om tilgjengelige tabards på mitt level? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva er dette med at blizzard skal overvåke chat/whispers? Må man godkjenne det? Skal legge inn gametime og fikk opp at jeg må godkjenne. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva er dette med at blizzard skal overvåke chat/whispers? Må man godkjenne det? Skal legge inn gametime og fikk opp at jeg må godkjenne. Den der kommer opp bare hvis dem mistenker deg for nettsex. :!: Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg blir mer og mer interessert i tabards Explore de nyeste landene så får du en epic. Skaff 25 så får du en epic. Alle stedene i TBC har en på exalted. Fra 71-80 får du på friendly som du må ha på for å få rep i 5man osv. PvP har noen du kan kjøpe for honor. Hva er dette med at blizzard skal overvåke chat/whispers? Så du ikke skal kjøpe gull. Har en nær venn som ikke får spille på min hardware, når han er på så spammes det med "hello im deliveryguy" Plz trade now, meet sw bank" "Have you got gold ok? " På crap eng. Du vet vel også at WoW inneholder warden software som scanner pcen din mens wow er på og leser alt som er i rammen. Den ser hvilke sider du er på, leser mailen din, msn kontaktene, alle dine passord. Kjøper du gull med wow åpent så blir du tagget. Men dette er lov da du presser ja til dette under install. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du vet vel også at WoW inneholder warden software som scanner pcen din mens wow er på og leser alt som er i rammen. Den ser hvilke sider du er på, leser mailen din, msn kontaktene, alle dine passord. Kjøper du gull med wow åpent så blir du tagget. Men dette er lov da du presser ja til dette under install. Warden sjekker riktignok om du har bots kjørende i bakgrunnen, men kan nok ikke alle passordene dine og leser mailen din... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jeg blir mer og mer interessert i tabards Explore de nyeste landene så får du en epic. Skaff 25 så får du en epic. Alle stedene i TBC har en på exalted. Fra 71-80 får du på friendly som du må ha på for å få rep i 5man osv. PvP har noen du kan kjøpe for honor. Du kan også kjøpe guild tabards i alle storbyer. Hvis du joiner en guild så får du muligheten til å kjøpe guild tabard, så det er bare å snakke med en vakt i en av byene og se etter guild <et-eller-annet> på listen av alternativer. Finnes maange forskjellige tabard som War skriver. Og når man feks har blitt exalted med en faction så kan du bare stikke til guild vendor så vil du få en liste over alle tabards du kan kjøpe. Før måtte du dra til en spesifikk zone for å kjøpe tabard'n. (litt rotete skrevet men men) Endret 6. juli 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Colado Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Vil heller si Warden er dårlig. Min venn er blitt bannet 2 ganger i år, 72 hours. Han bruker ikke bot, men er på AH ofte, og har godt over 400k gull. En av disse bannene ble tatt vekk etter 40t. Warden banner de med bot for 72 hours, det er som og si at vi vet du bruker bot, men har ikke bevis så blir bare 72 timers ban. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå