Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Boomkin er elsk <3 Har en drood i 26 nå, 3 heirlooms og tonn med rest. I level 39 (eller 40?) får jeg boomkin-form Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 noen som vet om noen kjekke addons til raid leading? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg mekker RAF, legger inn visa og hele pakken men hvor lenge er jeg trail acc? kan ikke trade eller noe. License Status: Active (Expires: 15-Aug-2010) Subscription: 12.99 € (1 month subscription) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Vet. Spesielt når en har RAF'a 2 stykker Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kan ta opp til 72 timer før accounten blir oppgradert. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Takker, det jeg lurte på, instant før. 2x selvraf + boost på 3man hest. mmm Har lyst til å prøve å multiboxe 5x chars med raf. Har gjort det, med keyclone. Det burde være castere. Endret 5. juli 2010 av War Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har lyst til å prøve å multiboxe 5x chars med raf. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du kan levle over lvl 20 før den blir oppgradert, btw. Er bare sånn at du ikke får trada. Egenerfaring. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Er det noen av dere som spiller enchancement shaman her? Nettopp bytta offspec over til enhancement og kunne trenge noen pekepinner på hvordan dette skal gjøres best mulig. Hva av gems bør jeg velge, hvor er caps på forskjellige stats osv? Og nesten viktigst: Noen addons man bare må ha som enhancement? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva skal jeg gjøre? Skal vekk i 2 uker. Trenger de Emblemsa ! Ideer? Ingen venner hjemme som kunne gjort det. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 tenkte eg skulle dra opp wow etter gammelt, men får da fader meg ikke kommet meg innpå gamle kontoen min. hva i all verden skal eg gjøre?? ser de har begynt med noe battle net osv.. noen som har peiling? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du må lage deg bruker på Battle.net, også bruke serial-kodene på CD-ene til å legge inn Wow spillene dine (Burning Crusade, Wotlk, osv) inn på Battle. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du må lage deg bruker på Battle.net, også bruke serial-kodene på CD-ene til å legge inn Wow spillene dine (Burning Crusade, Wotlk, osv) inn på Battle. og hva om eg ikke har de da??? hehe Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Er det noen av dere som spiller enchancement shaman her? Nettopp bytta offspec over til enhancement og kunne trenge noen pekepinner på hvordan dette skal gjøres best mulig. Hva av gems bør jeg velge, hvor er caps på forskjellige stats osv? Og nesten viktigst: Noen addons man bare må ha som enhancement? Nå kjører du haste gems og KUN det. AP og crit som enchants og meta socket, som addons vil "Totemtimers" hjelpe deg og holde styr på totems, med mindre du allerede har en lignende. Tips om hvordan du skal spille kan jeg ta en gang jeg ikke har så veldig lyst til å dø i senga mi. Med mindre du allerede vet det Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Du må lage deg bruker på Battle.net, også bruke serial-kodene på CD-ene til å legge inn Wow spillene dine (Burning Crusade, Wotlk, osv) inn på Battle. og hva om eg ikke har de da??? hehe Da tror jeg du sliter litt. Tror man må ha serial key-ene. EDIT: Andeby har sikkert rett Endret 5. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du trenger ikke serial keys for å legge en konto til battle.net. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Hva er vitsen med raf 3x xp, alt skal gå så fort osv når man må vente 3 dager på trail acc skal bli normal. 1 time tok lvl 20 så må jeg vente til fredag. RAF ftw, not. Jeg har jo ekte wow, kjøpte nøkkel og alt. Hadde ikke disse venteproblemene før. Endret 5. juli 2010 av War Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Du får jo utrolig bruk for RAF når du spiller "ekte" WoW. Kommer deg utrolig kjapt opp i level 60 f.eks. Endret 5. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå