Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Noen som har et bra forslag til et spec for resto druid? gidder ikke google iom at alle speccene som er der ute er beregnet til 3.3.3

Takker for alle forslag:)

Vi er i patch 3.3.5 da, så resto healing har ikke forandret seg noe. Kan trygt bruke samme specs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir skremt av hvor krevende ICC25 er for datamaskinen min. Min data er riktignok gammel, men WoW skal da ikke kreve så mye. I gamle dager kjørte jeg jo 40-raids med god fps, og ikke engang zergen på Nef lagde problemer. Etter det har jeg til og med byttet skjermkort, men i ICC har jeg helt latterlig lav fps. Det er faktisk så ille at det fjerner gleden ved spillet betraktelig. Har satt all grafikken ned til det laveste nå, uten at det har hjulpet like mye som jeg håpet. Noen andre triks til dette problemet?

Lenke til kommentar

Jeg blir skremt av hvor krevende ICC25 er for datamaskinen min. Min data er riktignok gammel, men WoW skal da ikke kreve så mye. I gamle dager kjørte jeg jo 40-raids med god fps, og ikke engang zergen på Nef lagde problemer. Etter det har jeg til og med byttet skjermkort, men i ICC har jeg helt latterlig lav fps. Det er faktisk så ille at det fjerner gleden ved spillet betraktelig. Har satt all grafikken ned til det laveste nå, uten at det har hjulpet like mye som jeg håpet. Noen andre triks til dette problemet?

Kravet til WoW har nok gått en smule opp siden 2005. Husk at spillet er 6 år gammelt, og har fått gjevnlige grafiske oppdateringer.

Lenke til kommentar

Koster så lite også. Men WOTLK.. Vel, om man skal begynne levling nå, så kjøper man ikke WOTLK før Cata kommer, siden det koster 400 for WOTLK nå, men det faller sikkert til 200 når Cata kommer

400?! :blink: Her koster det ca. 250 ...

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Da har det falt mye i det siste :/ Kosta flesk for ei lita stund sua (les: i vinter/vår).. Jaja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Woho, level 26 med druiden, 1-19 på en dag, og nå lvl 26 :)

rart, har ALDRI likt å levle, men var noe annet med druid.. Får ironman achiev på første og eneste WSG, og er jo udødelig :) Tanker og dpser instancer + jeg kan heale om nødvendig. Multiclass, digger det!

Lenke til kommentar

Hei! :)

Nok et spørsmål; hvor ser jeg hvor mange honor points jeg har, og hva bør de brukes til når jeg spiller PvE og er på level 52?

Liten ting til; hva brukes tabarder til når man ikke er i et guild, og hvor får man tak i dem om man vil det? Fins det tabarder man får om man blir "exalted"; i mitt tilfelle med Darnassus (når den tid kommer)?

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Absoluttspill.no :love: Digg at jeg har en dags leveringstid på dem.

Druid er ganske digg å spille ja. Selv syns jeg rogue er også ganske easymode. Kan nesten tanke instanser med levling gear.

Main er rogue, og jeg har tanka voa bossen i 30 sekund, som eneste overlevende :w00t:

Lenke til kommentar

Druid er ganske digg å spille ja. Selv syns jeg rogue er også ganske easymode. Kan nesten tanke instanser med levling gear.

Jeg tanket Maraudon som rogue :p Sistebossen var litt tricky siden vi knapt nok traff hun pga lvlet.

Lenke til kommentar

Main er rogue, og jeg har tanka voa bossen i 30 sekund, som eneste overlevende :w00t:

Ja, har "tanket" OS3d10m de siste 15% med evasion og litt løping :p Men rogues er kjempegøye de :0)

Lenke til kommentar

Når man oppgraderer fra trial account via battle.net - er burning crusade inkludert og evt warth of the lich king?

På siden står det nemlig "fully upgrade", hva betyr det egentlig?

Nope. Det må kjøpes utenom... (Også via battle.net)

EDIT: Kansje en ide og trykke F5 for å se om noen har svart. :ermm:

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...