Anonym234 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har havnet i en gruppe der vi er 3 mager. Åssen har de greid å plassere oss sånn Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Hvorfor må man ha to tanks på splittebossen i RS? Vi gjorde det singletank lett. Vi wipa når vi hadde to tanker -.- Må seriøst spørre deg hvordan dere gjorde det? eller dere gjorde vel aldri noe? siden dere ikke hadde noe tank på andre siden? Endret 3. juli 2010 av nagina Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tror han mente minibossen som deler seg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Hvordan kan det være mulig å gjøre den bossen med singletank? e: å minibossene. De husker jeg ikke noe av Endret 3. juli 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Faen det irriterer meg hvordan Blizzard har gjort hunter-pettene. Wolf er best for PvE og Ravager er (diskuterbart, men trolig sant) best for PvP. Browset pets på petopia, og fant ut at det finnes utrolig mange kule pets jeg ikke hadde sett før. Jeg tamer Aspatha the Broodmother as we speak. Spider er mye bedre enn ravager i PVP. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Spider/Crab er å foretrekke Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Er ikke stun å foretrekke mtp at verken pin, web eller disarm tar ut spellcastere eller healere? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Det tar bua seg av. Den fucker opp casters uansett. Pet med pin/web er elsk mot noen form for melee team. Ikke at jeg spiller hunter. Men spiller melee. Edit: Det som også er elsk er at HTC Heroen min døde når jeg oppdaterte den idag. Jeg hadde mobile authenticator. Og det er helg nå. FML. Endret 3. juli 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Mente minibossen ja Ja, fikk streng beskjed av alle som hadde vært der i PTR og på onsdag at vi måtte ha to tanker og taunte vekk ved whirlwind, ble et kaos uten like. På siste forsøk døde offtanken (warr), så sprang han som OTen tanka på healern, drepte han, han ankha, tok Bloodlust, og vi mosa på. Stakkars druidtank, fikk iallfall hard medfart, men bra tanka var det uansett Og det var forresten en HUN(-druid) som tanka Endret 3. juli 2010 av Slettet-QjT4b9 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei. Skulle idag logge på WoW. Så kommer beskjeden "The password or battlenet username is inncorect" Jeg er hundre prosent sikker på at jeg har tastet inn riktige siffre/bokstaver. Ganske åpenbart at jeg har blitt hacket, eller? Vet det har vært spurt her sikkert tusen ganger før, men kan noen på en måtte guide meg igjennom stepsa for å få tilbake accounten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ring Blizzard. Si hvordan ståa er. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Fjooh! mekka det. Var ikke værre en å endre passordet. Skal se om noe er galt nå. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Prøvd å logge på battle.net? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hva er vitsen med Celestial Steed hvis den ikke automatisk endrer seg fra land mount til flyve mount? Jeg trodde dette var hele poenget, at den kunne gjøre begge deler, og det endret seg hvis man kom inn i en sone som der man kunne/ikke kunne fly. Men man må jo dismounte og mounte på nytt på samme mount. Dette er usedvanlig korttenkt av blizzard.... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Hvis du har authenticator - så kan det være den er out of sync Prøv å sync den dersom du har mobile authenticator. EDIT: Er det forresten noen som vet hvilken webform jeg skal fylle ut dersom jeg har mistet authenticatoren min? Var nødt til å wipe alt på telefonen min igår, pga total systemkrasj. Da føk authenticatoren også. Så må sende blizzard en mail nå i helga, før jeg ringer de på mandag. Endret 3. juli 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hva er vitsen med Celestial Steed hvis den ikke automatisk endrer seg fra land mount til flyve mount? Jeg trodde dette var hele poenget, at den kunne gjøre begge deler, og det endret seg hvis man kom inn i en sone som der man kunne/ikke kunne fly. Men man må jo dismounte og mounte på nytt på samme mount. Dette er usedvanlig korttenkt av blizzard.... Er det samme med Headless horseman mounten :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er slik Mountsystemet fungerer. En mount er rett og slett en buff du kaster på deg selv. Denne buffen kan ikke forandre seg midt i et område. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er jo ikke midt i et område alltid, feks portal fra Shat til Org, da er det jo overgang fra et til et annet, men måtte dismount-mount likevel Det ble fel. Men Dark Portal iaf.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kult navn til en belf female rogue? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) xxbloodelfroguexx edit: Evt. fritt valg her. Endret 3. juli 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå